Урок застосування знань, умінь і навичок з математики у 6 класі. На уроці застосовується вправа створена за допомогою сервісу LearningApps.org для перевірки домашнього завдання.
Тема: «Розкриття дужок та зведення подібних доданків»
Мета: Відпрацювати навички застосування вивчених правил для розв'язування завдань, що передбачають: розкриття дужок, зведення подібних доданків, винесення найбільшого спільного множника за дужки. Розвивати обчислювальні навики, розумову активність, логічне мислення, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією, інтерес до вивчення математики. Виховувати наполегливість, уважність та охайність.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційна частина
IІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
Світ математики – це ніби багатоповерхова будівля, причому ідеї кожного поверху зв'язані як між собою, так із тими, що знаходяться вище і нижче.
Г.Харді
Ця тема є дуже важливою для успішного вивчення математики в наступних класах, тому дуже важливо вам навчитися розкривати дужки та зводити подібні доданки у виразах із раціональними числами.
V. Актуалізація опорних знань.
Робота в парах.
VI. Відпрацювання навичок.
Робота біля дошки
5х – 6х + 9х – х;
- 8а + 34а – 75а + 8а;
-3(а – b);
(-2a + 3) – (0,5 – 2x);
–(a – b- c) – (- x – y + 5);
2 (к +3) – (4к +8);
(у -5) +3 (6 + 8у);
(- 2a + 3b – 7c) + 2a – 4(-2b – c + 3);
2xу + 7x;
16аx – 12а;
98·25 + 98·75;
147·38 – 38·47.
VIІ. Самостійна робота.
1) -6a+5a
2) -4(2х-3у)
3) ах - bх
4) -3 - (m + n)
5) 7х – 3у – 6х + 13у
6) 4(х – 5) – 3х + 6
7) -5(с + 3) - (3с – 4)
8) 2x(-2b + 4c) – x(7a – 3b)
9) 9m – 6k + 12m – 15k
VIІІ. Домашнє завдання.
П. 46, № 1263
IХ. Підсумок уроку. Рефлексія.
Дерево настрою
На уроці мені було:
Важко -
Легко -
Цікаво -
Нудно -
1