Урок з математики для 6 класу. Тема: "Розкриття дужок. Подібні доданки"

Про матеріал

Урок застосування знань, умінь і навичок з математики у 6 класі. На уроці застосовується вправа створена за допомогою сервісу LearningApps.org для перевірки домашнього завдання.

Перегляд файлу

Тема:  «Розкриття дужок та зведення подібних доданків»

Мета: Відпрацювати навички застосування вивчених правил для розв'язування завдань, що передбачають: розкриття дужок, зведення подібних доданків,  винесення найбільшого спільного множника за дужки. Розвивати обчислювальні навики, розумову активність, логічне мислення, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією, інтерес до вивчення математики. Виховувати наполегливість, уважність та охайність.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

IІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Фронтальна бесіда. 
  1. Як додати два від’ємних числа?
  2. Як додати два числа з різними знаками?
  3. Як помножити два від’ємні числа?
  4. Як помножити два числа з різними знаками?
  5. Коли добуток двох множників дорівнює нулю?
  6. Сформулюйте переставну властивість множення.
  7. Сформулюйте розподільну властивість множення.
  8. Сформулюйте сполучну властивість множення.
  9. Чому дорівнює добуток будь-якого числа на нуль?
  10. Чому дорівнює добуток будь-якого числа на 1?
  11. Чому дорівнює добуток будь-якого числа на(-1)?
  12. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «+»?
  13. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак «-»?
  14. Що таке коефіцієнт?
  15.  Що ми називаємо подібними доданками?
  16. Що означає звести подібні доданки?

2.     Інтерактивна вправа «Знайди відповідь»  (на сервісі  LearningApps.org) за домашніми вправами

(https://learningapps.org/display?v=payigv99a18)

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

 Світ математики – це ніби багатоповерхова будівля, причому ідеї кожного поверху зв'язані як між собою, так із тими, що знаходяться вище і нижче.

 Г.Харді

Ця тема є дуже важливою для успішного вивчення математики в наступних класах, тому дуже важливо вам навчитися розкривати дужки та зводити подібні доданки у виразах із раціональними числами.

V. Актуалізація опорних знань.

Робота в  парах.

  1.  З’єднай  лініями приклади з правильними відповідями.

  1. a + (b – c) =
  2. a -  (b – c) =
  3. a + (- b + c) =
  4. – (a + b) – c =
  5. –(a – b) – c =
  6. a -  (- b - c) =
  1. a  - b – c
  2. a + b – c
  3. a + b + c
  4. a  - b + c
  5. - a + b – c
  6. a - b – c

 

  1. Підкресли спільний множник, який потрібно винести за дужки, якщо найбільший спільний числовий множник підкреслити не можна, знайди НСД та запиши поруч у кружечку.
  1. 2x + 3x - 7x
  2. 3a – 12ab + 6ac
  3. -7xy + 2ay – 4y
  4. ab + 2abc – 7abk
  5. -8xb – 4bc – 32 bc
  6. 72 nm – 12mp + 24 np

 

VI. Відпрацювання навичок.

Робота біля дошки

5х – 6х + 9х – х;

- 8а + 34а – 75а + 8а;

-3(а – b);

(-2a + 3) – (0,5 – 2x);

–(a – b- c) – (- x – y + 5);

2 (к +3) – (4к +8);

(у -5) +3 (6 + 8у);

(- 2a + 3b – 7c) + 2a – 4(-2b – c + 3);

2xу + 7x;

16аx  12а;

98·25 + 98·75;

147·38 – 38·47.

 

VIІ. Самостійна робота.

1) -6a+5a

2) -4(2х-3у)

3) ах - bх

4) -3 - (m + n)

5) 7х – 3у – 6х + 13у

6) 4(х – 5) – 3х + 6

7) -5(с + 3) - (3с4)

8) 2x(-2b + 4c) – x(7a – 3b)

9) 9m – 6k + 12m – 15k

 

VIІІ.  Домашнє  завдання.

П. 46,  1263

 

IХ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Дерево настрою

59c0d43a06046.jpgdepositphotos_2017162-stock-illustration-green-tree.jpg

На уроці мені було:

Картинки по запросу смайлики важко

Важко -

 

Похожее изображение

Легко -  

 

Картинки по запросу смайлики цікаво

Цікаво - 

 

Картинки по запросу смайлики нудно

Нудно - 

 

1

 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
9196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку