Математичний квест «В пошуках математичних скарбів»

Про матеріал
Мета: - формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій; - розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді; - підвищити мотивацію до вивчення математики.
Перегляд файлу

Математичний квест «В пошуках математичних скарбів»

Мета: - формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенцій;

  • розвивати творчий потенціал учнів, вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді;
  •  підвищити мотивацію до вивчення математики.

Обладнання: кольорові стрічки(для кожного класу свій колір), маршрутні листи для кожного класу, завдання на кожному пункті ( приклади, шифрувальна таблиця), грамоти, солодкий приз.

Місце проведення: приміщення школи.

 

Грають 2 команди

 

                                                 Правила гри

1.  Команди виконують завдання в приміщенні школи.

2.  Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку»  і там виконати завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.

3.  У кожній «точці» командам  видається завдання, якщо ви правильно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету, в якому вам дадуть наступне завдання.

4.  Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.

5.  Перед початком гри всі засоби зв'язку, в тому числі мобільні телефони, здаються організатору гри.

6.  Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.

7.  Гра ведеться чесно, без підказок .

8.  Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.

 

План проведення квесту

Гра починається у кабінеті математики з представлення і привітання команд (кожна команда має назву, емблему і девіз).  На кожному пункті є ведучий вчитель які керують грою і надають потрібні консультації

Вчитель: Шановні учні, вітаємо вас на початку цікавої пригоди. Сьогоднішня гра проходить в рамках тижня математики. Якщо вам подобається математика, ви спостережливі та любите дізнаватися більше про  оточуючий світ, хочете вільно і невимушено орієнтуватися у математичних термінах, швидко вирішувати поставлені завдання, то нам по дорозі! Робота в команді  при проходженні квесту зуміє розкрити усі ваші талани. Бажаємо успіху!

 

  1. Формування команд шляхом жеребкування та представлення команд.

Команда "Розумники"

Девіз: «Нехай розум переможе силу»  .                     

 Команда "Кмітливі"

           Девіз: «Сім раз подумай і один раз  розв’яжи».

 

  1. Вручення маршрутних листів. ( Маршрутні листи за формою

 

  1.  Проходження маршруту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пункт перший: Учительська.

Конверт із завданням  отримаєте після того як розгадаєте загадку:

 Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...

(принтер)

( Під кришкою принтера є завдання "Поміркуй")

Перша команда

На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання одна­кові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

  1. СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

(81794)

 

Друга команда

 

 

  1. ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

(45321)

 

 

 

 

 

Пункт другий : Бібліотека

 Конверт із завданнями одержите, коли прочитаєте хмару слів. Це вислів  В. Сухомлинського .

 

Word Art 4

 

Відповідь.

«Бібліотека – це той храм, де завжди народжується і зберігається духовність..»

В. Сухомлинський

Стелаж справа, конверт зліва і завдання вам підсилу

Перша команда

Анаграми (перестав букви в словах, і отримаєте математичні або інформаційні терміни)

 

АТДВРАК,  НОМІРПЬ,  РОТІНОМ,  АТЕКСИД, ВІДЕМОНЕ

 

Відповідь : квадрат, промінь, монітор, дискета, невідоме.

 

Друга команда

Анаграми(перестав букви в словах, і отримаєте математичні або інформаційні терміни)

КИТРИТУКН,  ОТУБОКД, НИРПЕРТ, РЕТЮП’ОМК, СИЛЧО

 

Відповідь : трикутник, добуток, принтер, комп’ютер, число.

Куди йти вкаже розгадка

https://naurok.com.ua/uploads/files/449/434/404_html/images/434.001.png

 

Пункт третій.  Їдальня

Запитання

Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

 

Запитання команді «1»

  1. Як називаються числа, що використову­ються для лічби предметів? (натуральні)
  2. Скільки сантиметрів у одному дециметрі?(10)
  3. Яка найменша геометрична фігура?(точка)
  4. Яка градусна міра розгорнутого кута?( 180°)
  5. Назвіть будь-який неправильний дріб.( або )
  6. Скільки кольорів має веселка?(7)
  7. Який прилад для вимірювання величини кута ви знаєте?(транспортир)
  8. Сформулюйте ознаку подільності на 9. (Сума цифр ділиться на 9)
  9. Скільки вершин у куба?(8)
  10. Назвіть остачу від ділення 23 875: 2.(1)

 

Запитання команді «2»

  1. Скільки годин має доба?  (24)
  2. Скільки дециметрів у одному метрі?(10)
  3. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?(пряма)
  4. Чому дорівнює кут у квадраті?(90)
  5. Назвіть чотири двоцифрові числа, які діляться на 7.(14; 21;28;70;…)
  6. Скільки кольорів має світлофор?(3)
  7. За допомогою якого приладу можна по­будувати коло?(циркуля)
  8. Назвіть пять чисел, які діляться на 3.(3; 6; 9; 12;15;…)
  9. Скільки сторін у квадрата?(4)

Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною а?(4а) 

 

Пункт четвертий.  Кабінет фізики 

 Штурм вершин

Команди повинні вписати в порожні клітин­ки слова на математичну тематику так, щоб збігалися перша та остання літери.

Максимальна оцінка — 7 балів.

 

Завдання для першої команди

 

С

 

М

 

 

 

 

 

 

П

 

 

С

 

 

 

 

 

П

 

 

 

А

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Р

 

 

 

В

 

 

 

 

 

А

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

З

 

 

 

 

 

 

 

К

 

Відповідь. Сім, плюс, пряма, гектар, вершина, відсоток, знаменник.

Завдання для другої команди

т

 

и

 

 

 

 

 

 

К

 

 

Г

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

Й

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

А

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

К

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

Ш

 

 

 

 

 

 

 

Т

 

Відповідь. Пуд, круг, тупий, ламана, дільник, відрізок, шістдесят.

 

Пункт пятий.  Наша класна кімната

Розв*язати рівняння: «Україну, яку ви могли не знати»

Завдання для першої команди

 

 

 

 

 

 

Завдання для другої команди

 

 

 

 

 

 

4.Підбиття підсумків квесту. Вручення дипломів та нагород.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нейченко Світлана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мандражи Наталія Віталіївна
    Велике Дякую! Просто ,цікаво, доступно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2022
Переглядів
4098
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку