Математичний квест «Весела мандрівка кенгурят Україною»

Про матеріал

Математичний квест одна з масових форм позакласної роботи, яка сприяє поліпшенню якості знань учнів з математики, вихованню в них інтересу і любові до цього предмету.

Підготовка і проведення цього заходу потребує великої роботи вчителів математики і членів математичного гуртка. Вчитель розподіляє завдання між учнями. Учні працюють над завданнями, одержують відповідні поради від вчителя. Якість підготовки до конкурсу перевіряється на засіданні гуртка. Про день проведення конкурсу повідомляють у красиво оформленому оголошенні, в якому подають і його програму.

Конкурс може вести вчитель. Він оголошує про черговий виступ і дає коротке пояснення до нього. Але краще, якщо ведучими будуть учні. Вони можуть не тільки оголошувати про виступ, але і самі виконувати деякі завдання.

Перегляд файлу

Автор: Голоборща Людмима Іванівна

Назва закладу: Римарівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Гадяцької районної ради  Полтавської області

Тема:  «Весела мандрівка кенгурят  Україною»

Математичний квест   ( 8-9 класи) 

Мета

  • відповідаючи на запитання, дізнатися щось нове про Україну та математику і міжнародний математичнмй конкурс «Кенгуру»; об’єднати різновікову аудиторію дітей у команди, у спільній справі виявити їхні інтелектуальні  можливості; розвивати вміння системно мислити й колективно дія­ти; уміло зорганізувати всю дитячу аудиторію, дотепно з’ясувати правила гри, пробудити ігровий азарт, забезпечити активну участь і вболівання кожного, хто прийшов у зал;
  •  виховання почуття значимості математики, дати дітям можливість відчути силу об’єднання і колективних дій; розвинути лідерські вміння організувати колек­тив і втілити найкращу ідею; навчити нестандартно мислити;
  • відпрацювати навички, як у ситуації рівних можливостей вибрати вигідну стратегію поведінки, розрахувати свої сили і зробити правильний вибір.

Короткий опис: Математичний квест   одна з масових форм позакласної роботи, яка сприяє поліпшенню якості знань учнів з математики, вихованню в них інтересу і любові до цього предмету.

Підготовка і проведення цього заходу потребує великої роботи вчителів математики і членів математичного гуртка. Вчитель розподіляє завдання між учнями. Учні працюють над завданнями, одержують відповідні поради від вчителя. Якість підготовки до конкурсу перевіряється на засіданні гуртка. Про день проведення конкурсу повідомляють у красиво оформленому оголошенні, в якому подають і його програму.

Конкурс може вести вчитель. Він оголошує про черговий виступ і дає коротке пояснення до нього. Але краще, якщо ведучими будуть учні. Вони можуть не тільки оголошувати про виступ, але і самі виконувати деякі завдання.

Для проведення гри потрібні:

  • ігрове поле  - додаток 1(карта України з маршрутом подорожі); кенгуру, які зможуть пересуватися полем (магнітні, фішки на скотчі чи шпильках), екран, гральні кубики;
  • стенд із номінаціями «Веселі зупинки»; музичний супровід; декору­вання сцени;
  •  місце для команд у залі — стільці  із позначенням кольору команди: червоного, жовтого, синього кольорів;
  • ведучий, який ознайомлює із правилами, пояснює;
  •  два помічники — перший відмічає ходи на ігровому полі, інший — веде рахунок гри для кожної команди;
  •  журі, яке за основними критеріями (масовість, згуртованість, якість) оцінює переможця.

(Дитяча аудиторія перед початком гри за допомогою картинок-пазлів розділяється на три-чотири команди. Командам пропонують зайняти місця на стільцях  свого кольору.)

          Ведучий: Сьогодні у нас математичний квест «Весела мандрівка кенгурят Україною». Виконуючи завдання квесту, ми не тільки систематизуємо свої знання з математики, а й ще раз переконаємось, яка чудова і унікальна наша Батьківщина.

   Проте спочатку ви почуєте звідки до нас завітав  математичний конкурс «Кенгуру».

1-й учень. На початку 80-х років XX століття Пітер Холлоран, професор математики з Сіднею, вирішив організувати новий тип гри-конкурсу для австралійських школярів: підбірку задач із варіантами відповідей, перевірку яких здійснює комп’ютер. Тисячі школярів могли взяти участь у грі одночасно. Успіх австралійського національного математичного конкурсу був надзвичайний.

2-й учень. У 1991 році два французьких математики вирішили провести цю гру у Франції, назвавши її «Кенгуру» на честь своїх австралійських колег. Перша гра зібрала 120 000 учнів коледжів. Пізніше конкурс охопив також школярів та ліцеїстів.

3-й учень. У липні 1993 року французькі організатори «Кенгуру», з метою поширення конкурсу, влаштували зустріч у Парижі для керівників математичних змагань європейських країн. Запрошені математики були вражені успіхом Франції, адже у 1993 році там зібралося близько 500 000 учасників конкурсу.

4-й учень. У травні 1994 року математики Білорусії, Угорщини, Іспанії, Голландії, Польщі, Росії і Румунії вирішили започаткувати цей конкурс і у своїх країнах, що забезпечило подальший потужній успіх гри.

5-й учень. У липні 1994 року в Страсбурзі на Раді Європи Генеральна асамблея організувала Асоціацію «Кенгуру без кордонів». Тепер Асоціація об’єднує учасників з-понад 30 країн, однією з яких є Україна.

1-й учень. Вперше конкурс-гру «Кенгуру» в нашій державі було проведено у 1997 році на базі кількох шкіл Старосамбірського району Львівської області та Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка, викладач якого Пенцак Євген Ярославович був першим координатором гри «Кенгуру» в Україні. Завдяки його зусиллям і викладачів кафедри математики ліцею та при підтримці вчителів-ентузіастів із різних областей України конкурс став бажаним гостем у багатьох українських школах, ліцеях, гімназіях. Тепер це наймасовіше математичне та інтелектуальне змагання серед школярів нашої держави. Майже півмільйона учасників зібрав і об’єднав конкурс за ці роки.

2-й учень. Метою конкурсу є залучення учнів у цікавий і пізнавальний світ математики. Учасником конкурсу може бути кожен учень від 2-го по 11-й клас з усіх куточків України. Гра цікава як призерам Всеукраїнських  олімпіад із різних предметів, так і тим, хто лише починає засвоювати ази цієї чудової науки – математики.

3-й учень. Особливість конкурсу полягає у тому, що ані переможців, ані переможених немає. Кожна дитина знає, що це насамперед особиста перемога. Серед «кенгурят» понад 20 призерів Міжнародних предметних олімпіад і тисячі дітей, які вперше зацікавились математикою саме під час конкурсу.

4-й учень. Конкурс «Кенгуру» має на меті не лише зацікавити дітей математикою, – це і спроба об’єднати навколо вирішення спільних проблем вчителів математики з різних областей України. Зустрічаючись на щорічних семінарах, які теж проводить оргкомітет конкурсу, вчителі діляться досвідом, слухають цікаві лекції своїх колег. Саме тут кожного року обговорюються і шліфуються нові задачі для наступного конкурсу, авторами яких здебільшого є самі його учасники. Найцікавіші задачі оргкомітет конкурсу кожного року надсилає до Міжнародного організаційного комітету, на засіданні якого досвідчені математики, що представляють кожну країну-учасницю, формують пакет завдань для майбутнього змагання. І вже потім ці задачі повертаються у вигляді завдань конкурсу.

Вчитель: Шановні учні! Ви прослухали деякі відомості про Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру». Сподіваюсь, що ви правильно розгадаєте всі завдання квесту. Успіху!

          Ведучий: Зараз вам потрібно обєднатися в команди. У вас на партах лежать частини малюнків з краєвидами. Зєднайте свою частину малюнка з картками інших однокласників так, щоб утворилось ціле.

Отже, у нас утворилися три команди.

           Вашу гру буде оцінювати журі.

           А зараз прослухайте умови гри:

  •  придумати назву для вашої команди;
  • жеребкування покаже порядок  старту команд кенгурят;
  • кожна команда по черзі кидає гральний кубик і здійснює по полю (додаток 2) стільки кроків скільки балів  випало на кубику;
  • якщо команда зупиняється на синій зупинці, то виконує одне із завдань «Весела зупинка» (додаток 1), на червоній – дає відповідь на питання конкурсу, на голубій – продовжує рух без питання;
  •  якщо відповідь правильна – робить наступний кидок, якщо неправильна – хід переходить до наступної команди кенгурят.
  • перемагає команда яка перша подолає відмітку фініш

 

ІСТОРИКО-КРАЄЗНАВЧІ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ

(для учнів 8-9 класів)

Львів

1. Вежа Корнякта – памятка архітектури національного значення у Львові (вулиця Підвальна, 9), частина ансамблю Успенської церкви. Це була найвища будівля стародавнього міста Лева. Висота вежі разом з її фундаментом складає 65 м. Висота ярусів поступово зменшується, а точно знайдені пропорційні співвідношення додають дзвіниці стрункості та витонченості. На вежі, ще до завершення будівництва, повісили вилитий найбільший у ті часи в Галичині дзвін, який був названий «Кирилом».

Спростивши числовий вираз , ви дізнаєтесь діаметр дзвону в метрах.

(5*4-1 – 4* 5-1 )/(4 )-1 

А)3;          Б) 2;        В)3,5;          Г)  15.

Відповідь: діаметр дзвону 2 м.

 

Хотинська фортеця з висоти пташиного польоту

2. Побудований століття тому над Дністром, Хортинський замок, наче німий страж, зберігає в своїх стінах безліч легенд, таємниць, які під час екскурсії розповідають туристам співробітники заповідника. Стіни Хотинської фортеці послужили декораціями для зйомок багатьох художніх фільмів, серед яких «Д’Артаньян і три мушкетери», «Тарас Бульба», «Балада про доблесного лицаря Айвенго», «Чорна стріла».

Знайдіть НСД (20; 70) і дізнайтеся скільки художніх фільмів було знято в замку.

А) 5 ;   Б) 10 ;    В) 20 ;    Г)  140.

Км'янець-Поділськ

Кам'янець -Подільський : Старе місто

1. Старе місто Кам'янця - Подільського розташовується на скелястому півострові, утвореному петлею річки Смотрич.

Дізнайтеся площу острова, розв’язавши вираз: ½*300+3/4*4-31=

А) 119;      Б) 120;       В) 125;       Г) 400.

Відповідь:  120 га

2. Спеціально навчені археологи встановили, що більш-менш розумні форми життя оселилися тут ще в неоліті, але місто (як Кам'янець ) вперше згадується в Іпатіївському літописі в контексті чергових княжих розборок. Вкажіть рік, розв’язавши  вираз: 1027+(0,31*5+105,45)=

А) 1034 ;   Б) 1134 ;    В) 1055 ;    Г) 1322 .

Відповідь: 1134

Рівненщина

Найстаріше дерево України – 1350-річний дуб, що росте на півночі Рівненщини. Цей дуб-велетень за поважний вік називають «деревом князя Ігоря». Стовбур дуба ледве обхоплюють пятеро людей. Чому приблизно дорівнює діаметр стовбура дуба, якщо середній розмах рук дорослої людини становить приблизно 1,8 м?

А)3;          Б) 2;        В)2,87;          Г)  25.

Відповідь: діаметр стовбура дуба приблизно дорівнює 2,87 м.

 

 

 

Одеса

Потьомкінські сходи входять у десятку найкрасивіших сходів Європи, займаючи там шосте місце. На сьогодні це одне з найвідоміших місць Одеси. Під час міських святкувань вони використовуються як величезні трибуни, з яких глядач спостерігає святкові феєрверки.

26 травня 2017 року після ремонту й реконструкції в Одесі відкрили Потьомкінські сходи – національний памятник архітектури та «візитівка» міста.

Питання: Скільки сходинок має ця памятка архітектури, якщо довжина споруди 142 м , а довжина кожної сходинки 74 см?

А)  190;   Б) 27;    В) 192 ;   Г) 56.

Розв’язання.

Відповідь: (172/0,74)+1=192 сходинки.

 

Кропивницький

1. Місто Кропивницький у різні часи носило назви: Єлисаветград, Зінов’євськ, Кіровоград. Одна назва існувала впродовж 148 років, інша – 76 років, ще одна – 9 років. Яка назва скільки років існувала, якщо Кіровоград існував не 9 років, Зінов’євськ – не 148 років, а Єлисаветград, здається, 148 років.

Питання 1:  Назвіть неправильну відповідь.

А) Єлисаветград – 148 років, Б) Зіновєвськ – 9 років, В)Кіровоград – 76 років,     Г) Кіровоград – 148 ро

Відповідь:  Г

Питання 2:  Якого року було встановлено памятник «Янгол-охоронець України» у м. Кропивницькому, якщо одна третя від однієї четвертої цього числа (року) дорівнює 167.

А)  2005;       Б) 2011;                  В)  2010;                  Г) 2004 .

Відповідь:    Г     2004 рік.

3.  Площа Польщі 312679 км2; площа України на 290949 км2  більше.

Площа найбільшої області України, Одеської, складає 5,518% від площі України і в 4,113 разів більше найменшої області України, Чернівецької.

Площа Кіровоградської області на 16490 км2   більша за площу Чернівецької області. Чому дорівнює площа Кіровоградської області?

Примітка: при обчисленнях використовувати тільки цілу частину десяткових дробів!

А)   25000;   Б)  24588;   В)  24354;    Г) 49543.

Відповідь: площа Кіровоградської області 24588 км2.

 

Київ

1. Хрещатик – найкоротша центральна вулиця із усіх столиць Європи. Вибравши число яке ділиться на 25, ти дізнаєшся, чому дорівнює довжина Хрещатика (у метрах).

А)  1205;          Б) ;   10015;      В)  1220;              Г) 1225 .                                                            

Відповідь: довжина Хрещатика 1225 м.

 

2. Станція метро «Арсенальна» у Києві є найглибшою у світі. Щоб дізнатися, яку глибину вона має (у метрах), потрібно знайти значення виразу:

(1036/ 5,18 + 14,3)* 0,5=

А) 95,7;         Б) 102;          В) 105,5;          Г)105,6 .

Відповідь: глибина станції метро «Арсенальна» 105,5 м.

 

3. Києво-Печерська лавра – православний монастир, заснований монахами Антонієм і Феодосієм поблизу Києва. Назва лаври «Печерська» походить від слова «печери», бо саме у печерах на її території оселялись перші монахи. Частими відвідувачами печерного монастиря були князь Ізяслав, син Київського князя Ярослава Мудрого та київська знать, яка жертвувала кошти на будівництво наземного храму та келій. Монахи Києво-Печерської обителі і, насамперед, відлюдники, вирізнялися високою моральністю та подвижництвом.

Розвязавши рівняння,  ви дізнаєтесь рік заснування монастиря.

2х+1=3154-х.

А)  1251;      Б) 1052;       В) 1051;         Г) 1054.

Відповідь:  у 1051 р.

2. Національний заповідник «Софія Київська» – історико-архітектурний заповідник національного значення в Україні. Заснований 1934 року на

території Софійського монастиря. У 1994 році отримав статус національного. Якою є площа Національного заповідника «Софія Київська» якщо 20% його площі становить 1,04 га?

А) 5,2;             Б) 10;          В) 7,8;         Г) 4,3

Відповідь: Площа Національного заповідника «Софія Київська» 5,2 га.

 

Вінниця

У період з 1918 р. по 1920 р. Вінниця ставала столицею України кілька разів. Скільки разів це відбувалося? Розвяжіть рівняння і отримаєте правильну відповідь.

х2 – 6х+ 9 = 0

А)  9;      Б) 2;         В) 3;           Г) 4.

А)    Б)   В)    Г)

Відповідь: 3

Крим Найдовший у світі тролейбусний маршрут знаходиться саме в Україні, в Криму. Цей маршрут зєднує Ялту та Сімферополь. Відстань між цими містами на карті, масштаб якої 1 : 1000000, дорівнює 9,5 см. Чому дорівнює довжина маршруту?

А)   85;    Б) 106;     В) 96;   Г) 95.

Відповідь: довжина тролейбусного маршруту Ялта-Сімферополь дорівнює 95 км.

 

Херсонщина

Олешківські піски часто називають українською «Сахарою». Площа пісків, які розкинулися на території кількох районів Херсонської області, становить 160 тисяч гектарів, що робить їх найбільшою пустелею Європи. Олешківські піски добре видно з космосу.

Скільки футбольних полів Національного спортивного комплексу «Олімпійський» (м. Київ) може розміститися в цій пустелі? Розмір футбольного поля головної спортивної споруди України, одного із найбільших стадіонів Європи, становить 105×68 м.

А)  22410;   Б) 224100 ;    В) 250000 ;    Г)  50000 .

10102008053Відповідь: приблизно 224100 футбольних полів може розміститися в Олешківських пісках.

 

Полтавщина

Церква Святої Покрови села Римарівка Гадяцького району Полтавської області є архітектурною пам’яткою Гадяцького р-н. Саме в культових спорудах людина втілювала свої мистецькі ідеали, світоглядні концепції і найвищі інженерні досягнення, будуючи їх на віки.

Святопокровська церква мала чотири аналоги – на даний час зберігся лише одне – церква Святої Покрови в Санкт-Петербурзі.

Храм у селі Римарівка було збудовано на кошти майора Віктора Сергійовича Юр’єва, власника цих земель. Знайдіть площу трапеції, у якої основи дорівнюють 100 і 246, а висота 11, ви знатимете рік побудови церкви.

А) 1902 ;   Б) 1911 ;    В) 1905 ;    Г) 1903 .

Відповідь: Збудована у 1903 році

 

Житомир.  Підвісний міст через Тетерев в парку імені Гагаріна утримується вантами, перекинутими через два 70-метрових пілона над Тетеревом.

Висота дорівнює НСД(114; 190)

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b746bbb0827e39006e46fb4ec8dcd0b1&n=13

 

Відповідь: 38 м.

А)  38;   Б) 77 ;    В)  85;    Г) 40.

Запоріжжя

1. Автор першої у світі Конституції – український політичний і громадський діяч Пилип Орлик. Одного дня його обрали гетьманом Запорізького війська. У цей же день Пилип Орлик оголосив «Конституцію прав і свобод війська Запорізького». Щоб дізнатися рік цієї важливої події, потрібно від поточного року відняти корінь рівняння   3*(2х+ 18)- 5*(х- 11)= 306.

А) 1711 ;   Б) 1710 ;    В) 1712 ;    Г)  1721.

Відповідь: Пилип Орлик оголосив «Конституцію прав і свобод війська Запорізького»  1710 року.

2. Знайшовши найменше спільне кратне чисел 19 та 5, ми дізнаємося, на який за порядком день року це сталося (рахувати потрібно від першого січня як першого дня року).

3. Більше 3-х мільярдів років тече по території східної Європи могутня річка Дніпро. У різні часи їй давалися імена: Борисфен (грецьке), Данапріс (Римське), Славутич (Давньослов'янське) і нинішню назву Дніпро.   З давніх часів річка стала частиною найважливішого торгового шляху, що з'єднує Прибалтику і Причорномор'я (з Варяг в Греки). Найпотужнішою перешкодою для подорожніх у руслі Дніпра були пороги. Далеко не кожен безперешкодно проходив цей небезпечний шлях. Багато суден розбивалися об каміння скель в ревучих  Дніпровських хвилях. За останнім з дев'яти порогів подорожніх очікував великий красень -острів Хортиця, де можна було зупинитися для відпочинку і відновлення сил перед продовженням шляху. Знайдіть координати точки  В симетричної  точці А(12,5; -7) відносно прямої у=-1 і ви довідаєтесь розміри острова Хортиця.

Відповідь: довжина — 12,5 км, ширина   2,5 км.

 

Для довідки: США прийняли свою Конституцію в 1787 році; Франція та Польща – в 1791 році.

А)  5 квітня;   Б)  6 квітня;    В) 7 березня ;    Г)  1 квітня.

Відповідь: Пилип Орлик оголосив «Конституцію прав і свобод війська Запорізького» 5 квітня 1710 року.

Націона́льний дендрологі́чний парк «Софі́ївка»  парк, науково-дослідний інститут Національної академії наук України. На сьогодні — це місце відпочинку, об'єкт природо-заповідного фонду та історико-культурної спадщини України. Щорічно його відвідують близько 150 тисяч людей (граничнодопустима, науково-обґрунтована норма відвідування - 500 тисяч на рік). Розвяжіть рівняння і отримаєте  відповідь, яка площа парку (в гектарах).

358,4 2< х+2 < 358,8.

Відповідь: 179,2 га.

Загальні питання про Україну:

1. Перша згадка про назву «Україна» було знайдено в літописах ще 830 років тому. У якому році це відбулося?

А)   1187   Б)  1178   В) 1188   Г) 1189.

Відповідь: 1188 рік.

 

2. Скільки столиць було в України? Розвяжіть рівняння і отримаєте правильну відповідь.    х2 – 10х + 25= 0

А)  5;   Б)  3;    В)  4;    Г)  2.

Відповідь: 5 (Київ, Харків, Вінниця, Львів, Коростень).

3. Знайдіть наступне число в ряді чисел і дізнаєтесь рік утворення Української Православної Церкви.

2, 6, 18, 54, 162, 486, ?

А)  490;       Б)  1458;         В)  492;       Г) 1458.

4. Найбільшою річкою України є Дніпро – третя за величиною річка Європи. Її довжина становить 2201 км. Із них 981 км – на території України. Знайдіть, який відсоток довжини річки знаходиться на території України.

А) 24,2 ;   Б) 50,1 ;    В)  44,6 ;    Г) 45  .

Відповідь: 44,6%

5. Першим космонавтом незалежної України є Леонід Каденюк. Якщо знайти просте число, яке більше 1993 і менше 1999, тоді ми дізнаємось у якому році відбулась ця подія.

А) 1989 ;   Б)  1997;    В)  1992;    Г) 1995 .

Відповідь: Леонід Каденюк полетів у космос у 1997 році;

6 . Тривалість польоту Леоніда Каденюка складала 1355701 с. Цікаво, а скільки це діб, годин, хвилин і секунд?

А)  15 діб 15 годин 35 хвилин 1 секунда;   Б) 15 діб 16 годин 36 хвилин 1 секунда ;    В) 15 діб 16 годин 35 хвилин 1 секунда ;    Г) 15 діб 16 годин 35 хвилин 2 секунда .

Відповідь: Тривалість польоту – 15 діб 16 годин 35 хвилин 1 секунда.

7. Сучасний державний прапор України повинен мати співвідношення висоти до ширини 2:3 і дві смуги однакової ширини. Стандартний прапор України має висоту 100 см. Скільки квадратних метрів тканини кожного кольору потрібно, щоб виготовити 100 прапорів?

А)  75;   Б) 65 ;    В) 70 ;    Г) 85 .

Відповідь: потрібно 75 м2 тканини кожного кольору, щоб виготовити 100 державних прапорів України.

А)  ;   Б)  ;    В)  ;    Г)  .

 

 

 

 

Список використаних джерел

1. Кремень В.,Ткаченко В. Україна: шлях до себе. – К., 1998

2. Путеводитель по Евросоюзу: www.eu-ukraine.Kharkov.ua

3. Сіденко В.Розширення Європейського Союзу на схід:наслідки для України/Сіденко В.//Національна безпека та оборона - 2009. - № 9.

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2018_03_02\IMG_0001.jpg
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК  2

Завдання на «Весела зупинка» :

Літературна Із букв слова КВАДРАТ скласти нові слова іменники. (Наприклад: кадр, вата, кара, рак, дата,тара…)

Художня  По одному учаснику з кожної команди з закритими очима малюють чоловічка з геометричних фігур (Перемагає та команда, учасник якої намалює кращий малюнок і використає більше геометричних фігур)

«Хто уважніший» Не відриваючи руки від листка паперу, поділити фігуру на 12 рівних трикутників.

 

 

 

 

 

 

 

Скоромовна (по одному членові з команди отримують листи з текстом пісні «Пусть бегут неуклюже». Виграє той, хто скоріше, голосніше і чіткіше заспіває пісню, співають разом. Якщо не ви­значено переможця, в іншому турі співаки отримують дві різні пісні).

Математична (Хто швидше розв’яже задачу. Беруть участь усі, але ведучий орієнтується на підняту руку капітана. Рука, піднята до закінчення читання задачі, не зараховується).

Задачі:

• Перекласти три сірники так, щоб рак повз вниз.

 

 

 

 

• Перекласти п’ять сірників так , щоб терези врівноважились.

 

 

 

 

 

 

• Пожежників учать одягати штани за 3 с. Скільки штанів ус­тигне вдягти добре натренований пожежник за 5 хв? (100 штанів.)

 «Маски-шоу». (Дві команди прослуховують фонограму оригі­налу, а потім одночасно її інсценують. Оцінюється оригінальність і творча уява.)

«На авось». (Накреслити однією рукою трикутники, а другою — квадрати одночасно.)

 Веселка. (Хто швидше знайде на одязі всі кольори райдуги і правильно вишикується у веселку.)

 Супертетріс. (Збудувати із власних і оточуючих вас ресурсів: голову Чорномора, Пізанську вежу, «Казна що, і з боку бантик».)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Сценарії
Додано
10 січня 2019
Переглядів
1478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку