Про матеріал
Математичний КВК.(для учнів 6-7 класів)
Мета: розвивати логічне мислення, кмітливість, винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; розвивати цікавість до математики, її історії, до читання додаткової літератури; навчати грамотно висловлювати власні думки, відстоювати свою точку зору; виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі.
Обладнання: таблички із завданнями, презентація, ноутбук, проектор, екран.
«Математику вже для того вчити потрібно,що вона розум у порядок приводить» (Ломоносов).
«Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати нагоди зробити його трішки цікавішим» (Паскаль).
«Ми починаємо КВК - для кого, для чого? ...».
Звичайно, для вас, шановні учні. Щоб ви сьогодні відволіклися і повеселилися, подумали над питаннями і відповідями, проявили солідарність з командами, підвищили свій інтелект, заразилися почуттям здорового азарту і змагання, загалом провели час з користю.
А для чого ми починаємо КВН?
Для того, щоб ніхто з вас не задавав таке знайоме учителям математики запитання: «А навіщо мені математика? Мені вона в житті не пригодиться ». Щоб ви переконалися, що математика - чудесна, не суха наука і що займатися нею також захоплююче, як і грати в КВК.
Отже, ми починаємо КВК.
У нашому класі зібралося почесне журі у складі … (називає членів журі).
Маємо надію, що наше журі буде неупередженим і справедливим.
Сьогодні давайте дотримуватись таких правил (слайди).
1 конкурс .Привітання команд.
Щоб нам КВК не порушити порядок
Привітання ваші ми вислухати раді.
Вас вітає команда «Радіус» (радісні, активні, дружні, ініціативні, умілі, сміливі)
Наш девіз: «Будемо активно мислити».
Вас вітає команда «Фігура» (фізкультурні, ініціативні, гомінкі, умілі, розвинуті, азартні).
Наш девіз: «Нехай розум переможе силу».
Щоб все в КВК пройшло без заминки,
Його ми починаємо ...
Ну, звичайно, з розминки!
Другий тур «Розминка».
Увага! Я буду пропонувати командам запитання, а вони повинні дати відповіді на них. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Запитання
1. Два в квадраті — чотири, три в квадраті — дев'ять. А чому дорівнює кут у
квадраті?
(90°.)
2. Який знак слід поставити між двома трійками, щоб отримати число більше за три, але менше за чоти¬ри?
(Кому.)
3. Кравець має 16 м сукна і щодня відрізає від нього по 2 м. Якого дня він відріже
останній шматок?
(Сьомого.)
4. Величина кута 30°. Чому дорівнюватиме цей кут, якщо його розглядати під
лупу з двократним збільшен¬ням?
(30°.)
5. Щука важить стільки, скільки важить 1 кг і півщу-ки. Скільки важить щука?
(2кг.)
6. Що спільного між рівнянням, що має розв'язок, і деревом?
(У них є корінь.)
7. Пара коней пройшли 10 км. Скільки кілометрів пройшов кожний кінь?
(10км.)
8. Якщо о 12год ночі йде дощ, то чи можна через 72год. Очікувати на сонячну
погоду? (тому, що буде ніч)
ІІІ. Конкурс.
Намалюй фігуру.
У математиці часто доводиться креслити. Подивимось, як це вміють робити представники команд. Візьміть в обидві руки по шматку крейди. Вам необхідно одночасно лівою рукою накреслити на дошці трикутник, а правою – коло. Оцінка від 1 до 3 балів.
ІV. Конкурс
Як ти знаєш математичні терміни?
У порожніх клітинках команди повинні вписати слова, пов’язані з математикою.
Робота з вболівальниками (бісектриса)
V. Конкурс капітанів.
Капітани команд мають показати свою кмітливість. Їм необхідно розв’язати по кілька задач. На роздуми дається по півхвилини.
Задачі
1. Уяви, що ти - пілот літака. Літак летить до Лондона через Париж. Висота польоту – 8 тис. м. Температура за бортом – 40 градусів. Середня швидкість – 900 км/год. Скільки років пілоту?
2. Що легше: 1 кг заліза чи 1 кг пуху?
3. Два туристи за день пройшли 34 км. Скільки кілометрів пройшов кожний, якщо вони йшли з однаковою швидкістю?
4. Автомобіль долає відстань від міста А до міста В за 1 год 20 хв. Зворотний лях він робить за 80 хв. Як це пояснити ?
5. На столі шість склянок. Три з них порожні, а в три налито воду. Зробіть так, щоб порожні й повні склянки чергувалися. Взяти в руку можна тільки одну склянку.
VI . Конкурс вболівальників .
Назвіть прислів’я, в яких є числа .
VII конкурс (командний)
Побудуй число
30124 , 43120 ,2403, 14203 , 20341
Яка команда зробить це швидше та й отримає один бал
Слова : пряма і точка.
Усі команди добре грали,
Хоч без досвіду гравці,
Відповіді показали,
Що всі учні – молодці!
За хвилиною – хвилина,
Гра пройшла, неначе мить!
Покажіть мерщій рахунок:
Хто сьогодні переміг?
Підбиття підсумків. Слово журі.
(Визначаються переможці; проводиться нагородження, вручаються дипломи)
Ми з вами, сподіваюсь,
Зустрінемось не раз
До зустрічі! Приходьте!
Наш КВК чекає вас!