Математичний КВК з математики для 2 класу

Про матеріал

Математичні змагання допомагають формувати в учнів інтерес до математики за допомогою ігрового і цікавого матеріалу, доставляють дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості.

Перегляд файлу

                                   Міністерство освіти і науки України

Слов’янський районна рада Донецької області

Комунальний заклад «Центр обслуговування закладів освіти Слов’янського району»

Районний навчально-методичний кабінет

Райгородоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.

 

 

 

             «Математичний КВК» для 2 класу.

 

 

 

РОЗРОБКА 

ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОИХ КЛАСІВ

Бондар Лілії Іванівни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Формування в учнів інтересу до математики за допомогою ігрового і цікавого матеріалу.

Завдання:

1. Доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості.

2. Розвивати логічне мислення, уяву, кмітливість, мова.

3. Вдосконалювати вміння складати ціле з частин, обчислювальні навички.

4. Розвивати в учнів комунікативні компетентності (культуру спілкування, уміння працювати в групах)

5. Виховувати дружні взаємини, виручку, бажання допомогти друзям по команді.

Очікувані результати: поліпшення якості знань учнів, розвиток інтересу до математики як навчального предмета.

Обладнання: картки із завданнями для команд, для конкурсу капітанів, ребуси, медалі, грамоти, грамзапис пісень Ст. Шаїнського «Ми починаємо КВН», «Гімн капітанів», повітряні кульки, плакати.

I. Вступне слово. Самовизначення до навчальної діяльності.

Звучить грамзапис пісні Ст. Шаїнського «Ми починаємо КВН».

Учитель дає квитки (з прикладами) кожному учаснику. Учні повинні вирішити їх. У кого вийшов відповідь 10 - I команда, 20 - II команда.

Вчитель. Отже, ми розділилися на 2 команди? 

Посміхніться, подумки побажайте один одному миру, добра. Побажайте успіху один одному у проведенні цього заняття.

- Про що ми повинні пам'ятати на кожному уроці? (На кожному уроці ми повинні відкривати для себе щось нове.)

- А щоб помітити щось нове, які вміння ви повинні розвивати в собі? (Уміння уявляти, слухати, спостерігати, розвивати свою мову.)

- Яким ви хочете, щоб вийшов наше заняття? (Цікавим, веселим, пізнавальним)

- Це буде залежати від того, як ми будемо допомагати один одному.

- Дорогі діти! Сьогодні ми проводимо КВК з математики. Хто знає, як розшифрувати КВН? 

- Сьогодні КВН не простий, а веселий, цікавий. Вас чекають забавні питання, вірші, загадки, ребуси. Адже це все наша математика - дивовижна, цікава, захоплююча і зовсім не нудно! 

Здавна люди називають математика царицею наук, тому що математика застосовується в різних галузях знань. Один з найважливіших розділів математики - арифметика.

Арифметика - наука про числа, властивості чисел і дій над ними.

Математика! Світ без неї був би нецікавим. Не було б наукових відкриттів ні на морі, ні на суші, ні у Всесвіті. Хлопці, поспішімо ж здійснити незвичайну подорож у світ цікавих задач, загадок і питань.

- А щоб працювати командою, потрібно знати деякі правила: 

Працювати дружно, всі разом;

Вміти вислухати свого товариша;

Не ображати товариша, який зробив помилку;

Не сміятися над командою, яка програє;

Не злитися, якщо ви програєте.

Представлення команд:

Вчитель. Сьогодні в нашому КВК-е беруть участь дві команди. 

Команди привітайте будь ласка один - одного. 

Привітайте будь ласка, шановне журі.

Команди по черзі дружно говорять свою назву та девіз.

1 Капітан:

Наша команда - «Кут».

Девіз: Умій гребти лопатою очки

Привітання:

Наше побажання всім:

Перемогли не хвалитися,

Переможеним не ревіти.

2 Капітан:

Наша команда - «Пупс»

Девіз: 

Нехай розум переможе силу.

Привітання:

Бажаємо нині виховати

Таку точність думки,

Щоб у нашому житті все пізнати,

Виміряти і обчислити.

II. Проведення Квк

Вчитель. Найкращі математики не сумують, швидко вважають, добре вирішують завдання, допитливі, завжди живуть весело і дружно. Починаємо КВН.

Конкурс 1. «Розминка»

Вчитель. Я ставлю завдання командам. Якщо команда не вирішить свою задачу, за неї цю задачу вирішує інша команда.

1) 125 груш росло на дубі. Прийшли хлопці і збили 25 груш. Скільки груш залишилося?

2) Коли чорній кішці найкраще пробратися в будинок?

3) У якому числі скільки букв стільки і цифр? (100)

Конкурс 2. «Відгадай слово»

Командам пропонують ребуси, складені з допомогою цифр.

Вчитель. Розшифруйте заховані слова. А зможете це зробити тільки якщо розгадаєте ребуси. Команди відгадують ребуси. За кожен ребус команда отримує бал.

Г 1 а; 7’я; 100 вп (стовп); 100 лиця (столиця);

40 А (сорока); с 3 ж;

Конкурс 3. «Виріши задачку».

Вчитель. За одну хвилину кожна команда повинна вирішити найбільшу кількість завдань. Журі стежить за часом і вважає правильні відповіді. 

Завдання на листочках. 

Завдання команди № 1.

1. У дівчинки 5 яблук. Вона з'їла все, окрім 3. Скільки яблук у неї залишилося? (3)

     2. Скільки місяців у році? (12)

5. Скільки сторін у квадрата?

6. Горіло 7 свічок. 2 з них згасли. Скільки свічок залишилося?

7. Скільки складів у слові «Буратіно»?

8. Скільки вух у п’яти мишей?

Завдання команди № 2.

1. Гуска важить 3 кг. Скільки він буде важити, якщо стане на одну ногу? (3 кг.)

2. За парканом  8 лап. Скільки котів за парканом?

3. Поле орали 6 тракторів. 2 з них зупинилися. Скільки тракторів в полі? (6)

4. Мій приятель йшов, п'ятака знайшов. Двоє підем - скільки знайдем?

5. Несла Дуня в решеті 12 яблук, а дно впало. Скільки яблук у решеті залишилося? (Ні одного: адже дно впало.)

6. Скільки ніжок у 2 сороконіжок? (80)

7. Летіли 3 страуса. Мисливець підстрелив одного. Скільки страусів залишилося? (Страуси не літають.)

8. Скільки букв у слові «школа»?

     9. У морі плавало 9 пароплавів. 2 пароплави пристали до берега. Скільки пароплавів у морі?

    10. ) У якому числі скільки букв стільки і цифр? (100)

Конкурс 4. «Конкурс капітанів».

Звучить грамзапис «Гімн капітанів»

Вчитель. Ну-ка, наші капітани, виходьте-но на ринг. 

Ми подивимося, хто з вас зможе виграти вмить!

Капітани повинні:

1. Намалювати одночасно двома руками: однією коло, а інший - прямокутник.

2. По команді ведучого намалювати з закритими очима квадрат, трикутник праворуч.

Поки капітани вирішують, команда вирішує інше завдання. 

Вчитель. Хлопці, вам даються листочки, а на ньому фігури. Ви повинні порахувати, скільки трикутників на малюнку. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс 6. «Математична естафета»

Члени команд по черзі виходять до дошки і розв'язують записані на дошці приклади. Хто швидше?

На дошці дерево, на дереві висять груші, яблука і т.д. на них написані приклади, кожному за прикладом. Хлопці виходять по черзі зривають фрукт, пишуть на дошці рішення, яка команда швидше.

 

10+12=… - 2= … +20= … - 1= … - 9 = …+ 54=…

40 + 20 =                    30 + 50 =

51 + 6 =                      42 + 5 =

78 - 5 =                       69 - 6 =

90 - 30 =                     80 - 20 =

5 + 9 =                         7 + 8 =

Конкурс 7. Танграмм.

Вчитель. Потрібно не тільки фігури знати,

Але і в узори їх збирати.

- Я вам роздам комплекти розрізаного спеціальним чином квадрата. 

Використовуючи всі фігури треба скласти заданий малюнок протягом трьох або п'яти хвилин (завдання зараховується тільки при повному його виконанні, час залежить від рівня класу).

III. ПІДСУМОК. Рефлексія:

Ось і гра закінчена

Підсумки підбивати пора!

Слово надається журі.

- На екрані - сім різнокольорових метеликів по порядку кольорів веселки. На кожному метелику - літера:

- Простежте оченятами за метеликами в тому порядку, в якому я назву, з'єднайте букви і прочитайте слово: зелена метелик, червона, фіолетова, жовта, блакитна, помаранчева, синя. Яке слово вийшло? (Молодці.) 

           Л                І             Д                 М                  О                     Ц              О 

 

 

doc
Додано
28 грудня 2018
Переглядів
525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку