"Математичний паравоз"

Про матеріал
Заняття з логіко - математичного розвитку за темою :"Математичний паравоз" написала вихователь Комунального закладу дошкільної освіти (ясла - садок) 257 КМР Беседа Світлана Веніаміновна
Перегляд файлу

 

 

Заняття з логіко – математичного розвитку за темою :

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                   

    

                                                                                                                            

                                                                                                       

 

 

 

.

 

 

м. Кривий Ріг

2020 – 2021 рік

 

«Математичний паравоз»

 

  Мета : Вправляти дітей у вмінні знаходити цифри у просторі. Закріпити поняття: «день», «ніч», «вечір», «ранок». Використовувати в мовленні словосполучення: «доброго ранку», «добрий день», «добрий вечір», «на добраніч». Розвивати вміння знаходити геометричні фігури. Виховувати організованість, старанність.

Словник: перший, другий, третій, білет, цифра, день, ніч, вечір, ранок, куля, куб.

Матеріал: паравоз, листочки, палички, конструктор LEGO, картки з цифрами, плоскі та об’ємні геометричні фігури, ілюстрації про частини доби, гра «Черв’ячок»,  «М’ячикова»,

Попередня робота : розгляд ілюстрацій частини доби, вивчення віршів про цифри, вивчення  назв геометричних фігур, їхні властивості, вивчення ознаків геометричних фігур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь. Діти, сьогодні ми вирушимо у математичну подорож на паровозі.

Вихователь пропонує уявити дітям, що вони відправляються у подорож на паровозі. Вона – кондуктор, вони – пасажири.

Діти самостійно визначають свої місця відповідно до кольору та цифри.

Вихователь. Діти, підніміть руки у кого білети червоного кольору. Ви пасажири першого вагона. Зеленого кольору – другого вагона, синього кольору – третього вагона, жовтого кольору – четвертого вагона.

Потім вихователь питає дітей в якому вагоні вони їдуть (у першому, у другому, у третьому, у четвертому). Показати  цифру відповідно до номера вагона.

Вихователь. Всі готові. Відправляємось.

Всі разом. Їде, їде, паровоз.

Вздовж ялинок та беріз.

Стрибнув вітер, вітерець.

Паровозу навпростець.

Паровоз його вітає.

Вітерцю відповідає.

Ту-ту-ту, ту-ту-ту.

Вихователь. 1 зупинка «М’ячикова». Пропоную всім сісти за столи.

Вихователь. У Вас на столі корзини з м’ячами , на яких зображеня м’ячики у корзині. Скільки м’ячиків зеленого кольору? Покажіть відповідну цифру. Скільки м’ячиків жовтого кольору? (три  м’ячика). Молодці! і т.д.

Вихователь: друга гра «Черв’ячок». Діти повинні згідно цифри на яблукі викласти черв’ячка.

Вихователь : гра з LEGO – конструктором. Вихователь показує картку з цифрою, діти повинні скласти пірамідку з конструктора відповідно до цифри і кольора. Молодці! Сідаємо у паровоз і відправляємось у подорож далі.

Всі разом. Їде, їде, паровоз.

Вздовж ялинок та беріз.

Стрибнув вітер, вітерець.

Паровозу навпростець.

Паровоз його вітає.

Вітерцю відповідає.

Ту-ту-ту, ту-ту-ту.

Вихователь. 2 зупинка «Частини доби».

Діти з вихователем підходять до дошки з плакатом «Частини доби» та стають півколом.

 Вихователь. Діти, як називається частина доби, коли сходить сонечко і ви прокидаєтесь у своїх ліжках? (Ранок.) Як називається частина доби, коли ви, дітки, перебуваєте у дитячому садку, граєтесь, малюєте? (День.) Скажіть, діти, у яку частину доби, ви після дитячого садка разом з батьками дивитесь телевізор, мама готує вечерю? (Вечір.) А як назвати частину доби, коли світить Місяць, а ви міцно спите у ліжечках? (Ніч.) Впорались із завданням.

Вихователь. Скажіть, як ви вітаєтесь до мами, тата, до дорослих уранці. (Доброго ранку!) А як вас навчила матуся вітатися вдень? (Добрий день!) А коли настає вечір, то як потрібно вітатися? (Добрий вечір!) Перед сном, малята, що потрібно сказати мамі і тату? (На добраніч!) Молодці! Сідаємо у паровоз і відправляємось у подорож далі.

Вихователь. 3 зупинка «Ігрова».Діти стають в коло.

Вихователь. Діти, що ви робите вночі? (Спимо.) Є така птаха – сова. Так вона робить навпаки. Удень вона спить, а вночі літає і здобуває собі їжу.

Рухлива гра «Сова». Одну дитину вихователь призначає совою, а інші гравці – мишки. На команду «День» - сова спить. (Дитина стоїть і не рухається.) У цей час мишки бігають, граються. На команду «Ніч» сова прокидається і летить шукати мишок, які на цю ж команду повинні завмерти і не ворушитися, щоб сова не помітила. Тих мишок, які заворушаться, сова забирає до себе в гніздо. Дитина, яка була найбільш уважною і спритною після декількох повторів стає совою. 

Вихователь. Молодці! Наступна гра «Закінчи речення».

Діти стають в коло. Вихователь питає:

Снідаємо ми вранці, а вечеряємо… (увечері).

Спимо ми вночі, а зарядку робимо… (вранці).

Робимо зарядку ми вранці, а обідаємо… (вдень).

Сонце світить вдень, а Місяць… (вночі).

Вихователь. Паровоз відправляється, швиденько на свої місця.

Всі разом. Їде, їде, паровоз.

Вздовж ялинок та беріз.

Стрибнув вітер, вітерець.

Паровозу навпростець.

Паровоз його вітає.

Вітерцю відповідає.

Ту-ту-ту, ту-ту-ту.

Вихователь. 4 зупинка «Геометричні фігури».

Діти з вихователем підходять до полки з геометричними фігурами і стають півколом.

Вихователь. Діти, подивіться на фігури, знайдіть серед них трикутник, квадрат, коло.

Викладаємо з LEGO, каштанів, паличок, олівців  геометричні фігури.

Вихователь. Сідаємо у паровоз. Треба повертатись у дитячий садок.

Всі разом. Їде, їде, паровоз.

Вздовж ялинок та беріз.

Стрибнув вітер, вітерець.

Паровозу навпростець.

Паровоз його вітає.

Вітерцю відповідає.

Ту-ту-ту, ту-ту-ту.

Вихователь. 5 зупинка «Дитячий садок». Ось ми і повернулись.

Підсумок

Діти, яке завдання вам сподобалося виконувати?

Із якими фігурами ви сьогодні познайомилися?

Яка гра найбільш сподобалася?

 

docx
Додано
7 жовтня 2022
Переглядів
4354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку