Математичний проєкт "Музичний плейлист"

Про матеріал
Навчальний проєкт з математики для учнів початкової школи (4 клас). Провідна проблема: Зробити загальний (класний) плейлист фонової музики для свята. Підготовка до свята (підбір музики до позаконцертної частини).
Перегляд файлу

image

Музичнийплейлист

Математичний проєкт для учнів початкової школи (4 клас) I етап. Організація проєкту.

Назва проєкту: Музичний плейлист.

Тема: Одиниці вимірювання часу. Додавання іменованих чисел. Вид: Мистецький (творчий), середньої тривалості, серед дітей одного віку, груповий.

Провідна проблема: Зробити загальний (класний) плейлист фонової музики для свята. Підготовка до свята (підбір музики до позаконцертної частини).

Дидактична мета:

Навчити дітей співпрацювати один з одним, формувати вміння висловлювати аргументи та захищати свої ідеї, формувати навички самоорганізації (планування діяльності, програмування дій, корекція етапів і способів діяльності, гнучкість і варіативність дій);

розвивати вміння планувати свою роботу й час, комунікативні вміння й навички, вміння презентувати результати своєї роботи, творчі здібності особистості, критичне мислення (здатність до планування, гнучкість мислення, готовність виправляти власні помилки, пошук компромісних рішень);

виховувати повагу до особистого вибору інших людей та їх часу, виховувати почуття відповідальності, самодисципліни, самоорганізації, бажання виконувати роботу якісно; виховувати значущі загальнолюдські цінності (соціальне партнерство, толерантність, діалог), підвищити мотивацію учнів до здобуття нових знань. Сприяти усвідомленню учнями значення спільних зусиль, роботи в команді, застосуванню особистого досвіду учнів.

II етап. Планування проєкту.

2.1. Вибір учнями напряму діяльності та шляхів вирішення проблеми Запропонувати учням взяти участь у святі і допомогти в організації музичного супроводу. Оголосити тему свята (”Свято першого снігу”). Стимулювання дітей до роботи над проєктом: розповісти дітям, що ми плануємо провести веселе свято, яке буде включати в себе концерт-казку (тривалістю 30 хвилин) і позаконцертну частину (тривалість плейлиста 60 хвилин), на яку потрібно дібрати музику.

Тема плейлиста - зимові пісні; потрібно дібрати музику для позаконцертної частини свята; тривалість кожної пісні (3-5 хв.); кількість мелодій на кожного учасника - 1 пісня (наприклад, якщо дітей десять, то по дві мелодії); весь проєкт у нас повинен зайняти тиждень, тому потрібно якомога швидше (бажано в три дні) підібрати пісню, щоб не затримувати наступний етап проєкту. Сподіваюсь на вашу допомогу.

2.2. Формування робочих груп. Спільна робота всього класу.

Формування учасниками правил спільної роботи:

Орієнтовні правила:

imageВчасно виконати свою частину завдання, щоб не затримувати виконання спільного проєкту.

Старанно і сумлінно відноситись до виконання завдання.

Працювати дружно і злагоджено.

Бути доброзичливими і відповідальними.

Радитись з однокласниками, (або вчителем) при виникненні питань.

Прислухатися до думки кожного.

Приймати рішення спільно.

Не ображати (толерантно висловлювати критику).

Не ображатися (вміти сприймати конструктивну критику).

Наприклад, в даному випадку, якщо дитина обрала пісню, і їй сказали, що ця пісня не підходить за темою, щоб дитина не ображалась.

Розподіл обов'язків.(розподілити самостійно, або жеребкуванням) Розподілити обов'язки між дітьми в залежності від уподобань і талантів (здібностей) дітей.

Обов'язки дітей:

imageУчасники проєкту — підбирають музичну композицію, яка відповідає темі свята.

Координатор — людина, яка прописує, назви пісень у спільній групі та слідкує за тим, щоб не було повторів пісень в обраних дітьми композиціях.

imageУлюбленець фортуни — розкручує колесо з композиціями, щоб розставити композиції у плейлисті в потрібному порядку . Звукорежисер — вмикає і вимикає музику, та слідкує, щоб музика лунала в потрібний час.

Помічник керівника — слідкує за тим, щоб кожен виконав своє завдання і стежить за тим, щоб плейлист по тривалості відповідав запланованому (60 хв).

image Керівник проєкту — керує діями всіх учасників, піклується про гарний настрій всіх учасників і загальну позитивну атмосферу в колективі.

2.3. Визначення виду майбутнього результату та форми представлення. Пропонуємо дітям визначити форму представлення майбутніх результатів.

(Дошка Padlet, Google документ або інший зручний дітям спосіб) Приклад оформлення №1:

ПІБ

Назва пісні

Виконавець

Посилання (не обов’язково)

Тривалість композиції

1.

Петрова М.

"Зима"

Н. Май

(Слова і музика)

https://youtu.be/8Q4

dwzWNkJI?si=5BV_ d-9B0k9D_eNd

2 хв. 17 с.

2.

 

 

 

 

 

Приклад оформлення №2:

image

2.4. Складання учнями плану роботи над проектом.

1.     Поділити розрахований час плейлиста на кількість учасників. Координатор

2.     Кожному учаснику потрібно індивідуально обрати тематичну пісню (композицію). Кожний учасник проєкту

3.     Самостійно знайти пісню (композицію) в інтернеті. Кожний учасник проєкту

4.     Скинути в спільну в групу. Кожний учасник проєкту

5.     Підрахувати загальну тривалість плейлиста. Помічник керівника

6.     Розподілити за допомогою колеса фортуни місце пісні в плейлисті. Улюбленець фортуни

7.     Розставити композиції в потрібному порядку. Координатор

8.     Завантажити все в потрібну програму. Помічник керівника

9.     Вмикати на заходах в потрібний час (до і після основного концерту виступу). Звукорежисер

image

2.5. Визначення критеріїв оцінювання проєктної діяльності учнів.

image

Оцінювання проєктної діяльності буде проводитись за допомогою голосування. Діти по черзі вписують назву пісні, що звучала на святі та сподобалась дитині, у святковий бланк. Дитина, чия пісня отримала найбільшу кількість голосів, отримує диплом.

Усі діти, які брали участь у проєкті, також отримують пам’ятні листівки.

III  етап. Реалізація проєкту.

     Поділити розрахований час свята на кількість учасників, щоб зрозуміти, яка повинна бути приблизна тривалість композиції на одного учасника.

     Кожна дитина пропонує дитячу пісеньку або мелодію (яка їм до вподоби та відповідає темі свята) і розподіляють між собою, щоб не було повторів.

     Потім знаходять аудіозапис цієї пісні і додають його до спільного плейлиста.

     Додати всі композиції, щоб узагальнити час плейлиста та дізнатись загальну тривалість і відповідність запланованому часу (1год).

     Визначити за допомогою колеса фортуни місце пісні в плейлисті.

image

image

     Вмикати композиції в потрібний час.

IV   етап. Підсумок проєкту.

Керівник проєкту демонструє результат виконаної роботи перед класом.

Вчитель приймає проєкт і підбадьорює учасників.

— Завдяки виконаній роботі, тепер на святі у нас буде грати різноманітна музика. Вона подарує вам гарний настрій і незабутні спогади, адже ви долучилися до цього свята і зробили все, щоб воно було досконалим. — І звісно ви вдосконалили свої вміння, в розрахунках часу. Важко додавати хвилини і секунди. Ви великі молодці, впорались з цим бездоганно.

— Ви помітили, як нам допомогли математичні знання впоратися з такою нелегким завданням?

— Тепер ми вміємо це робити і можемо в майбутньому на кожне свято так організовуватись і ваші улюблені пісні точно будуть звучати на святі. Це можна зробити і на дні народження, і на 8 березня, і на спортивні змагання.

— Згодні? Спасибі за вашу роботу та ідеї.

--------------------------------------------------------------------------------

Етап нагородження відбувається після свята на наступному уроці. Після голосування відбувається аналіз та оцінка проєктної діяльності учасників і нагородження пам'ятними дипломами.

image

pdf
Додав(-ла)
Петрова Марія
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Позакласні заходи
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку