"Діагостувальна робота з математики №3 .Нумерація багатоцифрових чисел. Величини"

Про матеріал
Діагностувальна робота містить матеріали для перевірки знань учнів по темі "Нумерація багатоцифрових чисел. Величини "
Перегляд файлу

    Діагностувальна робота з теми  « Нумерація  багатоцифрових чисел. Величини»

 

Прізвище, ім’я_________________________________________           Дата____________

 

 1.Запиши цифрами числа.

_________-  шість тисяч двісті двадцять  п’ять.   _________-  тридцять   тисяч сімсот.

_________- сорок  одна  тисяча  дванадцять._________-  шістдесят тисяч  сто шістдесят.

 

2.Запиши  подані  числа в порядку зростання.      

   26 902,         4 890,        922 307 ,       409 907;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Порівняй числа.

67 335         67533                                           34 010         34 100

 

  1.    215         8 225                                                  23 200          32 200

 

  1. Розклади  числа  на розрядні  доданки.

7583 =_______________________________     2051=___________________

98 065=_________________________________________________________

  1. 520=________________________________________________________

 

  1. Обчисли.

732 : 4 =                                         34*16= 92 : 4 + 5 = _________                                             

Описание: https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpgОписание: https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg                                                                                                                              

                                                                                                       2300-30000 : 100 =________                            

 

                                                                                                       60 · 100 : 10=_________

 

                                                                                                           ( 790-20)*100 =__________               

 

 

 6.  Виконай перетворення.

45 690 м = _____км_____ м ;              30 м 6 дм= ______  см ;      3т 50кг = _________кг;                                       

 

Описание: https://catherineasquithgallery.com/uploads/posts/2021-02/1613706293_82-p-fon-dlya-prezentatsii-kletka-99.jpg7.Розв’яжи рівняння

Х  : 100 = 640                                                  Х  + 1300  = 7300     

 

                                               

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Задача.

   З кожних 100 кг свіжих фруктів виходить 18 кг сушених. Скільки кілограмів  сушених фруктів      вийде  з 900кг свіжих?

Описание: Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                Самооцінювання

 

                

 

                                    

 

 

 

                                         Бланк аналізу  діагностувальної роботи з математики

 

Характеристика  навчальної діяльності

   В.р.

    Д.р.

   С.р.

  П.р.

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

володіє навичками додавання i віднімання, множення i ділення чисел

 

 

 

 

читає i записує математичні вирази, у тому числі зi змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зi змінною

 

 

 

 

аналізує текст задач створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує,  перевіряє розв'язок

 

 

 

 

використовує для вимірювання величин одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для               вимірювання

 

 

 

 

 

Коментар  учителя   __________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рудакова Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
1920
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку