Діагностувальна робота з теми « Нумерація багатоцифрових чисел. Величини»
Прізвище, ім’я_________________________________________ Дата____________
1.Запиши цифрами числа.
_________- шість тисяч двісті двадцять п’ять. _________- тридцять тисяч сімсот.
_________- сорок одна тисяча дванадцять._________- шістдесят тисяч сто шістдесят.
2.Запиши подані числа в порядку зростання.
26 902, 4 890, 922 307 , 409 907;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 335 67533 34 010 34 100
7583 =_______________________________ 2051=___________________
98 065=_________________________________________________________
732 : 4 = 34*16= 92 : 4 + 5 = _________
2300-30000 : 100 =________
60 · 100 : 10=_________
( 790-20)*100 =__________
6. Виконай перетворення.
45 690 м = _____км_____ м ; 30 м 6 дм= ______ см ; 3т 50кг = _________кг;
7.Розв’яжи рівняння
Х : 100 = 640 Х + 1300 = 7300
8.Задача.
З кожних 100 кг свіжих фруктів виходить 18 кг сушених. Скільки кілограмів сушених фруктів вийде з 900кг свіжих?
Самооцінювання
Бланк аналізу діагностувальної роботи з математики
Характеристика навчальної діяльності |
В.р. |
Д.р. |
С.р. |
П.р. |
читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
|
|
володіє навичками додавання i віднімання, множення i ділення чисел |
|
|
|
|
читає i записує математичні вирази, у тому числі зi змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зi змінною |
|
|
|
|
аналізує текст задач створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує, перевіряє розв'язок |
|
|
|
|
використовує для вимірювання величин одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
|
|
Коментар учителя __________________________________________________________________________________