Математичний турнір4-А клас Пирятинський ліцей№6 Коломієць Л. М.
Номер слайду 2
І сувора, й солов’їна Математики країна. Праця тут іде завзята, Вмій лиш спритно рахувати, Вмій ділити-віднімати, Множить швидко й додавати. Математика – наука найточніша, Її треба наполегливо учить. І чим далі, тим вона складніша, Але без неї людям не прожить
Номер слайду 3
Правила роботи в команді1. Команда має працювати дружно та злагоджено.2. Участь повинні приймати всі учасники .3. За завданням підходить 1 учень.4. Прислухатися до порад товаришів.5. Коли команда виконала завдання , учасники взявшись за руки, піднімають їх вгору. 6. Не галасувати, не сваритися.
Номер слайду 4
«Мудрагелики» : Віднімаєм, ділим, множим, Додаємо – все ми можем, Математика одвічно, Вчить нас мислити логічноІ. Представлення команд «Знайки» : Шануєм безмірно царицю наук Для неї не шкода нам розуму й рук «Розумники»: Як у квадрата Всі сторони рівні. Так і наші гравці Дружбою сильні
Номер слайду 5
1. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?2. Що важче 1 кг пуху чи 1 кг цукру?3. Гуска на одній нозі важить 5 кг. Скільки важитиме вона, якщо стоятиме на двох?4. Один кінь пробіг 13 км. Скільки км пробіжить троє коней, якщо їх запрягти разом?5. У вівчаря було 10 овець. Всі, крім дев’яти з’їв вовк. Скільки овець з’їв вовк?6. У школу йшло 3 учениці, а назустріч ще 5. Скільки учениць йшло у школу?7. Горіли 10 свічок. Дві з них погасли. Скільки свічок залишилося?ІІ. РОЗМИНКА
Номер слайду 6
ІІ. РОЗМИНКА8. Два хлопчики грали в шахи 2 години. Скільки часу грав у шахи кожен хлопчик? 9. Учні вистроїлися в шеренгу на відстані 1м один від одного і зайняли 25 м. Скільки було учнів? 10. На дубі три гілки, на кожній по 6 яблук. Скільки всього яблук на дубі? 11. Два батька і два сини впіймали 3 карасі, кожен по одному. Як це може бути? 12. Якщо об 11 годині ночі йде дощ, то чи можлива через 24 години сонячна погода?13. У палиці 2 кінці. Якщо один спилити, то скільки кінців залишиться? 14. Сестра старша за брата на 5 років. На скільки років вона буде старшою від нього через 6 років 15. У дівчинки 5 яблук. Вона з’їла всі, окрім 3. Скільки яблук у неї залишилось? 16. На груші визріло 16 груш, а на вербі - на 3 менше. Скільки груш визріло на вербі?17. Шість картоплин зварилось в каструлі за 30 хвилин. За скільки хвилин зварилась одна картоплина?18. У двох носорогів два роги. Скільки рогів у двадцяти носорогів?
Номер слайду 7
ІІІ. Математичне лото. Завдання : Скласти формули відповідно до правил. s= v*tv=s:t. T=s:v. P=(a*b)*2 P= 2a+2b1хв= 60с10км=10000м1т=1000кг1см=10мм1доба=24год
Поставити знаки дій і дужки так, щоб була правильна відповідь:5 5 5 5 5 = 100 V. “КАЛЬКУЛЯТОР”
Номер слайду 10
VI. Математичний калейдоскоп 1. Катруся на аркуші паперу записала число 666 і запитала подругу, чи може вона збільшити число і зразу показати відповідь, нічого не записуючи. Подруга швидко виконала завдання. Як це їй вдалося? 2. Змінити зірочки числами: ****- 1 = ***3. Із цифр 4, 5, 8 склади шість трицифрових числа.
Номер слайду 11
VІI. Конкурс капітанів93062162783
Номер слайду 12
Що за чудова річ?1) Історія винаходу цієї речі нараховує тисячу років. Навряд чи хто візьме на себе сміливість назвати ім’я винахідника.2) Один із різновидів називається клепсидрою.3) Майже у кожного з вас є ця чудова річ.4)У математиці без неї важко обійтися, особливо розв’язуючи задачі на рух.5) До цієї речі можна дібрати означення: сонячний, водяний ,механічний, електронний, протиударний.6) Цій речі присвячено загадку : Маю диво на стіні: каже «Так», не каже «Ні». VIIІ. Загадкова скринька
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Хвилинка -цікавинка
Номер слайду 17
Номер слайду 18
У математиці часто доводиться креслити. Подивимось, як це вміють робити представники команд. Потрібно взяти по куску крейди в обидві руки і одночасно лівою рукою накреслити на дошці коло, а правою - квадрат. VIII. Конкурс художників