Презентація "Властивості множення"

Про матеріал
Презентація до уроку математики в 5 класі НУШ за темою "Властивості множення" За підручником для 5 класу закладів загальної середньої освіти О. Істера - Київ " Генеза" 2022
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:«Властивості множення.»5 клас НУШ

Номер слайду 2

Натуральний ряд чисел. Запитання Як називаються компоненти при множенні? Як знайти невідомий множник? Як помножити число на 10, 100, 1000? Які властивості множення ви знаєте?

Номер слайду 3

Пригадаємоa b = c. Множник. Множник. Добуток

Номер слайду 4

Властивості множення. Переставна. Щоб добуток двох чисел помножити на третє числоможна перше число помножити на добуток другого і третього чисел. Сполучнаа · в = в · а(а · в) · с = а · (в · с)Від перестановки множників добуток не змінюється.(2 · 5) · 6 = 2 · (5 · 6)

Номер слайду 5

Спростити вирази: 7600у100ху3500х300аb

Номер слайду 6

Краще запам’ятати25 4 = 100125 8 = 10005 20 = 1002 50 = 100

Номер слайду 7

Перевірте, чи всі нерівності правильні. Виправте помилки :5 123 20 < 4 122 251230012200>2 11 3 42 > 33 9027722970<55 102 2 > 50 103

Номер слайду 8

Переставна властивість. Нехай на малюнку зображено ящик, що містить 6 рядів по 5 пакетів соку в кожному. Загальну кількість пакетів можна обчислити, помноживши 6 на 5, або 5 на 6. Результати будуть однакові: 6 ⋅ 5 = 30 і 5 ⋅ 6 = 30. Від перестановки множників добуток не зміниться а ∙ b = b ∙ a

Номер слайду 9

10063=6300style.colorfillcolorfill.typestyle.color

Номер слайду 10

Сполучна властивість Нехай кожний пакет, який зображено на малюнку, містить 2 л соку. Як обчислити загальну кількість соку?1-й спосіб. Відомо, що пакетів усього 5 ⋅ 6, і в кожному — по 2 л соку. Тому всього в ящику: (5 ⋅ 6) ⋅ 2 л соку.

Номер слайду 11

Переставна властивість2-й спосіб. В одному ряду 5 пакетів, а соку в кожному 2 л, тому всього в цих 5 пакетах буде (2 ⋅ 5) л соку. Однак рядів 6, тому всього в ящику (2 ⋅ 5) ⋅ 6 л соку. Отже, (5 ⋅ 6) ⋅ 2 = (2 ⋅ 5) ⋅ 6. Щоб добуток чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого та третього.(а ∙ b) ∙ с = а ∙ (b ∙ с)

Номер слайду 12

Розподільна властивість Нехай у ящику маємо 4 ряди пакетів з яблучним соком і 2 — з апельсиновим. Тоді кількість пакетів можна обчислити двома способами:(4 + 2) ⋅ 5 або 4 ⋅ 5 + 2 ⋅ 5. В обох випадках кількість пакетів дорівнюватиме 30. Отже, (4 + 2) ⋅ 5 = 4 ⋅ 5 + 2 ⋅ 5.

Номер слайду 13

Розподільна властивість додавання. Щоб помножити суму на число, можна помножити на це число кожен з доданків і ці добутки додати.(а + b) ∙ с = а ∙ с+ b ∙ с. Приклад:(4 + 2) ⋅ 5 = 4 ⋅ 5 + 2 ⋅ 5 = 30

Номер слайду 14

Розподільна властивість віднімання. Щоб помножити різницю на число, можна зменшуване і від’ємник помножити на це число і від першого добутку відняти другий.(а - b) ∙ с = а ∙ с - b ∙ с. Приклад:(4 - 2) ⋅ 5 = 4 ⋅ 5 - 2 ⋅ 5 = 10

Номер слайду 15

Розподільна властивість Розподільну властивість множення можна використовувати для зручних обчислень та спрощення виразів. Приклад 1:1) 49 ⋅ 113 + 51 ⋅ 113 =2) 42 ⋅ 125 – 22 ⋅ 125 =(49 + 51) ⋅ 113 = = 100 ⋅ 113 = 11 300;(42 – 22) ⋅ 125 == 20 ⋅ 125 = 2500;Приклад 2:

Номер слайду 16

Множення на розрядну одиницю. Щоб помножити число на розрядну одиницю 10, 100, 1000, 10 000 …, треба до числа дописати стільки нулів, скільки їх у розрядній одиниці. Приклад:113 ⋅ 100 = 11300531 ⋅ 1000 = 531 000 style.color

Номер слайду 17

Усні вправи5720540 000 572 ∙ 10 = 10 000 ∙ 54 = 10 ∙ 2 ∙ 7 ∙ 50 = 43 ∙ 125 ∙ 8 =7 00043 000

Номер слайду 18

№ 328=(5*4)*72=20* 72=1440=(2*5)*472= 10*472= 4720=(4*25)*89=100*89=8900=(50*2)*15=100*15=1500=(125*8)*14= 1000*14=14000=(8*25)*37=200*37=7400

Номер слайду 19

Робота з підручником№330(1, 3, 5). Спрости вираз:6 ⋅ 7 ⋅ b; 3) 3 ⋅ a ⋅ 4 ⋅ b;5) 3 ⋅ т ⋅ 2а ⋅ 7 ⋅ t;1) 6 ⋅ 7 ⋅ b =42 b3) 3 ⋅ a ⋅ 4 ⋅ b = 12 а b5) 3 ⋅ m ⋅ 2а ⋅ 7 ⋅ t =42 аmt

Номер слайду 20

Робота з підручником№334(1, 3). Спрости вираз:1) 7b + 5b; 3) 7x + 2x – x; 1) 7b + 5b = Скористаємося розподільною властивістю для додавання:(а + b) ∙ с = а ∙ с+ b ∙ с (7 + 5) ∙ b = 12 ∙ b 3) 7x + 2x – 1x = (7 + 2 - 1) ∙ х = 8 ∙ х

Номер слайду 21

Робота з підручником№338. Спрости вираз 5a ∙ 20 та знайди його значення, якщо a = 195. 1 9 5 0 05a ∙ 20 =5 ∙ 20 ∙ a = 100∙ a Якщо a = 195, то 100 ∙ 195 = 19 500

Номер слайду 22

З двох піцерій одночасно вирушили два кур’єра доставки піци. Перший кур’єр їхав на велосипеді зі швидкістю 11 км/год, а другий на мопеді зі швидуістю у 4 рази швидше велосипедиста. Знайдіть відстань між піцеріями, якщо кур’єри зустрілися через 2 год. Задача(додаткова)

Номер слайду 23

11*2=22 (км) –проїхав кур’єр на велосипеді.11*4=44 (км/год) –швидкість кур’єра на мопеді44*2 =88 (км) –проїхав кур’єр на мопеді88+22 = 110 (км)Відповідь: відстань між піцеріями 110 км

Номер слайду 24

Робота з підручником(додатково)№344(1,4)№349

Номер слайду 25

Підсумок Сформулюйте переставну властивість множення? Сформулюйте сполучну властивість множення? Сформулюйте сполучну властивість множення( інший приклад)? Як помножити число на 10, 100, 1000?

Номер слайду 26

Домашнє завдання. Опрацювати: §7 с.46-48 Виконати:№№ 335(1,4), №340

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
8 жовтня
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку