Математика 1 клас "Число і цифра 7. Закріплення" За програмою "Росток"

Про матеріал
Мета урока: Закріпити знання про число і цифру 7, склад числа 7; вправляти в написанні цифри 7; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати загальнонавчальні уміння і навички: мовлення, увагу, пам’ять, мислення; інтерес до предмета; виховувати якості, необхідні дітям для успішного навчання. Тип уроку: урок застосування набутих знань знань. Основний дидактичний метод: діяльнісний метод навчання. Часткові методи і прийоми: створення проблемної ситуації, пошук рішення, наочно – ілюстративний, словесний, репродуктивний. Дидактичні засоби: таблички зі словами, що характеризують якості учня; кольорові смужки – частини відрізка; в кожного учня аркуш – ТЗН: презентація до уроку, телевізор, комп’ютер. Методична література: Л.Г. Петерсон. Підручник математики для початкової школи. 1 клас (Частина 2). Л.Г. Петерсон, І. Г. Ліпатнікова. Усні вправи на уроках математики. 1 клас. Л.Г. Петерсон. Математика 1 клас. Методичні рекомендації. Частина 2.
Перегляд файлу

Тема.  "Число і цифра 7. Склад числа 7" Закріплення

Мета урока: Закріпити знання про число і цифру 7, склад   числа 7;   вправляти в написанні цифри 7; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати загальнонавчальні уміння і навички: мовлення, увагу, пам’ять, мислення; інтерес до предмета; виховувати якості, необхідні дітям для успішного навчання.

Тип уроку:      урок застосування набутих знань знань.

Основний дидактичний метод: діяльнісний метод навчання.

Часткові методи і прийоми:  створення проблемної ситуації, пошук  рішення, наочно – ілюстративний, словесний, репродуктивний.

Дидактичні засоби:  таблички зі словами, що характеризують якості учня;

                          кольорові смужки – частини відрізка; в кожного учня аркуш –

ТЗН:           презентація до уроку, телевізор, комп’ютер.

Методична література:

Л.Г. Петерсон. Підручник математики для початкової школи. 1 клас (Частина 2).

Л.Г. Петерсон, І. Г. Ліпатнікова. Усні вправи на уроках математики. 1 клас.

Л.Г. Петерсон. Математика 1 клас. Методичні рекомендації. Частина 2.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент.
  1. Привітання.
  2. Настрій
  3. Аутотренінг

Я-учень.

Я все розумію.

Я все буду знати.

КОЖНА ДУМКА ВАЖЛИВА!

Яким має бути наш урок?

А учні на уроці якими повинні бути?

 

Наша допомога потрібна казковим героям. Яким?

Фрагмент мультика

 

https://www.youtube.com/watch?v=qGMw7EAOa-Y

 

Сьогодні до нас на урок завітала Білосніжка.

З гномами трапилася біда.  Допоможемо їм?

II. Постановка мети та завдань уроку. Актуалізація опорних знань.

 

  1.  Лічба. Коло з ЛЕГО. Веселун заблукав у таємничому лісі. Щоб йому допомогти, треба порахувати до 10 вперед і назад. З використанням цеглинок ЛЕГО.

 

     2. Вправа на планшеті з цеглинками. Серед гномиків був один Буркотун. Він завжди був усім незадоволений.

Він вважає, що ви не знаєте цифри і не вмієте рахувати. Давайте покажемо йому, що це не так.

Жовтий    7-2

Червоний   7-5

Зелений 2+2

Оранжевий 7-6

Синій 7-4

Блакитний 4+3

 

  1. Логічні вправи. Каліграфічна хвилинка

Простак був настільки добрим. Він вважав, що в світі дуже легко все можна вирішити. А ось з логічним завданням не впорався. Просить вашої допомоги.

- Подивіться, знайдіть закономірність і продовжіть числовий ряд.

41   42    43 … (Діти коментують: числа записані двійками, в кожній парі перше число незмінне, а кожне друге збільшується на один.

     

IV. Постановка проблеми. “Відкриття” нового знання.

Чхун дуже часто чхав. Щоб його знайти, треба пригадати склад числа 7. Тоді ми його обов’язково знайдемо!

Презентація

4. Місце цифри 7 в числовому ряді.

  Робота з рядом чисел і числовим відрізком

– За яким числом іде при лічбі число 7?

– Як отримати з 6 число 7? (Треба зробити один “крок” вправо з точки 6.)

– На скільки 7 більше, ніж 6?

  На скільки 6 менше, ніж 7?

 

Ось дорогу до нас знайшов Сонько. Щоб він зовсім не заснув, давайте проведемо веселу фізхвилинку. 

                                                   Фізкультхвилинка

І група- збирає 7 нот

ІІ група-7 кольорів веселки

ІІІ група-7 пелюсток квітки

ІVгрупа-7 гномиків

Vгрупа-7 днів тижня

 

V. Закріплення.

1. Відпрацювання складу числа 7.

Робота в зошиті.

2. Розв’язок  прикладів на дві дії за допомогою числового відрізка. №5 Розумник №4

 

– Прочитайте перший числовий вираз. Користуючись числовим відрізком, виконайте обчислення.

Один учень працює біля дошки: коментує і демонструє, решта в зошитах.

– Звідки починаємо рухатись?

VI. Самостійна робота №6 Сигнальні картки

Гра «Мовчанка»

Гномик Мовчун дуже мало говорить

 

Самостійна робота учів. Індивідуальна допомога вчителя.

                                                                         

VII. Підсумок уроку. Розширення нових  знань.

Рефлексія

 

– Якому числу був присвячений урок?

– Що нового довідались? Чому навчились?

Настрій на кінець уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

СУБОТА

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2023
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку