Математика,1 клас. Додавання та віднімання числа 4 Робота викладача КЗО “Спеціалізована школа №13” ДМР Герасимович І. П.м. Дніпро2021р
Номер слайду 2
Виконай арифметичні дії усно Виконай арифметичні дії(усно),(ст.81, №1)Додавай і віднімай число4 різними способами(ст.81, №2)Пояснюй так : Число 4 запишу з допомогою двох чисел: 2 і 2.5+2+2=7+2=9 В цьому виразі додали 4, (2+2=4). Відступи від попередньої роботи 4 клітинки вниз та одну вправо. Запиши математичні вирази в два стовпчика. Пропусти між стовпчиками 4 клітинки вправо. Відраховуй від першого виразу. Вниз пропускай завжди 1 клітинку.
Номер слайду 3
Складання розповіді3. Склади розповідь за кожним малюнком. Склади відповідну схему,добери вираз. Розмірковуй так: Стояло четверо дітей. до них підійшло ще троє. ( Це умова задачі). Скільки дітей стало?( Це запитання задачі). В зошиті запишу: 4+3=7 -Це вираз. Відступлю дві клітинки вниз. Накреслю відрізок , довжиною 7 см. Зверху відрізка напишу дугу,яка позначає “всього”. Над дугою поставлю знак: ? . (нам невідомо , скільки дітей стало), Відрізок поділю на дві частини: 4см і 3см. Першу та другу частину виділю дугами внизу. Першу частину відрізка підпишу під дугою: 4 см, другу - 3 см. Це схема до задачі.
Номер слайду 4
Фізхвилинка
Номер слайду 5
Складання рівностей4. Склади рівність за кожною схемою(ст.81,№4) Розмірковуй так: Перша схема. Довжина першого відрізка 8 см. Він на 2 см довший другого. Щоб знайти довжину другого відрізка, треба від восьми відняти 2. Запишу: 8-2=6 Друга схема. Перший відрізок 8 см,другий - на 2 см довший. Щоб знайти довжину другого відрізка, треба до восьми додати 2. Запишу під першою рівністю: 8+2=Третя схема. Перший відрізок - 8 см, другий - 2 см. На скільки перший відрізок довший другого? Запишу: 8-2=
Номер слайду 6
Підсумок уроку. На уроці вчились знаходити значення математичних виразів,складати та читати схеми. Дякую за роботу.