Урок математики в 1 класі
ТЕМА: Додавання і віднімання в межах 10. Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння.
ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ:
Навчальні: вправляти в додаванні і відніманні чисел у межах 10, розв’язуванні задач;
Розвивальні: розвивати логічне мислення,увагу,
Виховні: виховувати бажання вчитися.
Обладнання:малюнок на дошці снігового замку, сніжинки з назвами завдань; 6 цеглинок LEGO,картки з зображенням цеглинок та числами-відповідями на них; картки «Шифрувальники»; палички Кюізенера, заламіновані картки в клітинку; картиUNOна склад числа 10; танграм; картки з зображенням геометричних фігур; підручник “Математика.1 клас“ - Лишенко Г; олівці, фломастери, лінійка.
Перебіг уроку
1.Організаційний момент:
-За вікном красиво, як у сніговому королівстві. У нас теж є таке королівство(малюнок на дошці снігового замку) .Сніжинки завітали на урок. Вони дуже хочуть поселитися у нашому замку. Ми повинні допомогти їм і правильно виконати принесене цікаве завдання.
ІІ.Робота над завданнями уроку.
І сніжинка- гра «Склади вежу» ( індивідуальна робота)
На дошці записані приклади у стовпчик. Діти повинні скласти вежу з цеглинок LEGO,враховуючи числа- відповіді на кольорових картках з зображенням цеглинок. При перевірці діти порівнюють правильне розташування кольорів своїх веж з кольорами вежі вчителя.
-Молодці, перша сніжинка вже зайняла свою вежу( вчитель прикріплює її на малюнок та робе так з кожною наступною сніжинкою - завданням).
ІІ сніжинка- гра «Шифрувальники»(робота в парах на заламінованих картках).
Учні обчислюють приклади, записують фломастерами відповіді і розшифровують слово добро.
-Чи потрібне нам добро?
Фізкультхвилинка для очей « Сніжинка»
D%D0%B0%D0%9B%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B
ІІІ сніжинка- задачі ( робота в парах).
Діти разом складають задачу до першої схеми. Далі працюють в парах.
Один учень викладає задачу за допомогою паличок Кюізенера, другий записує розв’язок
фломастером на заламінованій картці в клітинку.
Потім така ж робота та проводиться з другою задачею.
Рухлива фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=bmPcailHMrc&ab_channel=IrinaOrlova
Вимірювання відрізків лінійкою, запис нерівностей фломастером на заламінованій картці в клітинку. Креслення відрізка.
ІVсніжинка- гра «Знайди пару»( колективна).
Діти беруть собі по 1 карті UNO, проходять на коврик (дівчатка легенько як сніжинки, хлопчики як сніговички). У колі вони повинні знайти свою пару на склад числа 10. Повторення складу числа 10.
V сніжинка- квест «Яка фігура заблукала?»( індивідуальна робота)
На картці з геометричними фігурами учень виявляє закономірність та домальовує потрібну фігуру.
VІ сніжинка- Танграм ( робота в парах).
Потрібно відгадати загадку та викласти малюнок-відгадку.
Я страшенний боягуз,
Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги –
Скрізь у мене вороги.
(Заєць)
-Щоб зайчику було не страшно, ми теж запросимо його до нашого снігового замку. Але де він, чому не бачимо? (взимку біленький)
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.
Підручник ст. 53 № 6 (колективна робота)
-Сніжинки вам дякують за снігове королівство. Подивіться,вони всі різні.Але будуть разом жити у добрі та злагоді, як і ми в нашому класі.
-А що об’єднує сніжинки, сніговиків та іменинника дня (під час ранкового кола згадували “іменинника” дня - ескімо)? (Холод, тануть коли тепло.)
- Ми плідно попрацювали, тому подякуємо собі оплесками.