Урок математики для 1 класу на тему "Додавання і віднімання в межах 10.Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння"

Про матеріал
ТЕМА: Додавання і віднімання в межах 10. Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння.
Перегляд файлу

Урок математики в 1 класі

ТЕМА:  Додавання і віднімання в межах 10. Складання і розв’язування задач на знаходження суми і різницеве порівняння.

ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ:

Навчальні:  вправляти в додаванні і відніманні чисел у межах 10, розв’язуванні задач;

Розвивальні: розвивати логічне мислення,увагу,

Виховні: виховувати бажання вчитися.

Обладнання:малюнок на дошці снігового замку, сніжинки з назвами завдань; 6 цеглинок LEGO,картки з зображенням цеглинок та числами-відповідями на них; картки «Шифрувальники»; палички Кюізенера,  заламіновані картки в клітинку; картиUNOна склад числа 10; танграм; картки з зображенням геометричних фігур; підручникМатематика.1 клас - Лишенко Г;  олівці, фломастери, лінійка.

                                                         Перебіг уроку

1.Організаційний момент:

 -За вікном красиво, як у сніговому королівстві. У нас теж є таке королівство(малюнок на дошці снігового замку) .Сніжинки завітали на урок. Вони дуже хочуть поселитися у нашому замку. Ми повинні допомогти їм і правильно виконати принесене цікаве завдання.

ІІ.Робота над завданнями уроку.

І  сніжинка- гра «Склади вежу» ( індивідуальна робота)


На дошці записані приклади у стовпчик.  Діти повинні скласти вежу з цеглинок LEGO,враховуючи числа- відповіді на кольорових  картках з зображенням цеглинок. При перевірці діти порівнюють правильне розташування  кольорів своїх веж з кольорами вежі вчителя.

-Молодці, перша сніжинка вже зайняла свою вежу( вчитель прикріплює її на малюнок та робе так з кожною наступною сніжинкою - завданням).

 ІІ сніжинка- гра «Шифрувальники»(робота в парах на заламінованих картках).

Учні обчислюють приклади, записують фломастерами відповіді і розшифровують   слово добро.

-Чи потрібне нам добро?

                     Фізкультхвилинка для очей « Сніжинка»

     D%D0%B0%D0%9B%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B

ІІІ сніжинка- задачі ( робота в парах).  

  1. Підручник ст. 53 №2

Діти разом складають задачу до першої схеми. Далі працюють в парах.

Один учень викладає задачу за допомогою паличок  Кюізенера, другий записує розв’язок

фломастером на заламінованій картці  в клітинку.

Потім така ж робота  та проводиться з другою задачею.

 

                   Рухлива фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=bmPcailHMrc&ab_channel=IrinaOrlova

  1. Підручник ст. 53 №3 (індивідуальна робота)

Вимірювання відрізків лінійкою, запис нерівностей фломастером на заламінованій картці  в клітинку. Креслення відрізка.

  1. Підручник ст. 53 № 4 (колективна усна робота)

 ІVсніжинка- гра «Знайди пару»( колективна).

Діти беруть собі по 1 карті UNO, проходять на коврик (дівчатка легенько як сніжинки, хлопчики як сніговички). У колі вони повинні знайти свою пару на склад числа 10. Повторення складу числа 10.

 

V сніжинка- квест «Яка фігура заблукала?»( індивідуальна робота)

На картці з геометричними фігурами учень виявляє закономірність та домальовує потрібну фігуру.

VІ сніжинка- Танграм ( робота в парах).

Потрібно відгадати загадку та викласти малюнок-відгадку.

Я страшенний боягуз,

Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги – 
Скрізь у мене вороги.
(Заєць)

 

-Щоб зайчику було не страшно, ми теж запросимо його до нашого снігового замку. Але де він, чому не бачимо? (взимку біленький)

 

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

Підручник ст. 53 № 6 (колективна робота)

-Сніжинки вам дякують за снігове королівство. Подивіться,вони всі різні.Але будуть разом жити у добрі та злагоді, як і ми в нашому класі.

-А що об’єднує сніжинки, сніговиків та іменинника дня (під час ранкового кола згадували “іменинника” дня - ескімо)? (Холод, тануть коли тепло.)

- Ми плідно попрацювали, тому подякуємо собі оплесками.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку