Математика 1 клас НУШ Тема. Виконання додавання і віднімання числа

Про матеріал

Урок розроблено за підручником Математика . Скворцова С.О. Онопрієнко О.В. Робота з учнями направлена на досягнення таких очікуваних результатів:

-розуміє суть додавання і віднімання;

-вміє додавати і віднімати нуль та число 2;

- добирає схему та вираз до сюжетного малюнка;

-демонструє вміння додавати число у вигляді суми двох доданків;

-називає компоненти та результат арифметичної дії додавання;

- складає рівності за схемами.

- логічно мислить.

Перегляд файлу

Урок 45

Математика 1 клас НУШ  03.12.18

 Тема. Виконання додавання і віднімання числа

(За підручником  Математика . Скворцова С.О. Онопрієнко О.В.)

Очікувані результати :

  • розуміє суть додавання і віднімання;
  • вміє додавати і віднімати нуль та число 2;
  •  добирає схему та вираз до сюжетного малюнка;
  • демонструє вміння додавати число у вигляді суми двох доданків;
  • називає компоненти та результат арифметичної дії додавання;
  •  складає рівності за схемами.
  • розвиває логічне мислення.

Обладнання: картки для роботи в парі , групі, набори Лего, Інтернет « Нова школа. Цікавіше за підручник».  Друге відео з уроку №19 (для повторення), макети  фігур для побудови Сніговика,  паперові сніжинки.

                                                         ХІД УРОКУ

І. Організація класу

 Запрошую, друзі, на математики урок.

 Він для активних, розумних, не лежебок.

 Знання здобуті , стануть потрібні у житті

 Тож , до роботи, здолаймо  логічні сходинки   круті.

ІІ. Мотивація навчально- пізнавальної діяльності

  1. Розвиток логічного мислення учнів. Гра «Знайди зайвий предмет»
  •  У нашому сучасному світі дуже важливі стають математичні знання, вміння логічно мислити. Хто погоджується з такою думкою? (Діти піднімають руку) Об*єднаймося у дві групи для продуктивної роботи
  • Тож розпочнемо наш урок з  формування таких вмінь. У вас на партах 3 картки з номерами. Для виконання  логічних вправ застосуйте цеглинки Лего. (Вилучити зайвий предмет і підняти цеглинку відповідного кольору)

 

C:\Users\User\Desktop\к1.jpegC:\Users\User\Desktop\к2.jpegC:\Users\User\Desktop\к3.jpeg

  • З якої речовини  утворюється сніжинка? (З води)
  • Що можна зробити зі сніжинок? (Діти дають відповіді)

2.Гра «Знайди пару»

  • Давайте пограємо в  математичні сніжки, тільки спочатку одягніть теплі рукавички.  Знайдіть пару для кожного зразку рукавичок (робота в групах з карткою)

3.Розв*язання прикладів в групі  «Сніжна  математична кулька» (Побудова частини Сніговика з паперу і прикріпити магнітами, а іншу домалювати  крейдою на дошці)

4.Повідомлення  завдань  уроку.

  • Сьогодні ви закріпите уявлення про арифметичні дії додавання і віднімання, продовжите вчитися складати схеми та вирази до сюжетних малюнків, складати рівність до схеми, виконувати додавання і віднімання з нулем, додавання і віднімання числа 2.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Зустріч з математичним Сонечком і Равликом  (Відео №2 з Інтернету Нова школа . Цікавіше за підручник)

А) Називання цифр від 1 до 10

Б) назвати попереднє і наступне числа до числа 5

В) назвати сусідів числа 8

Г)   Робота в зошитах.Скласти математичні вирази ( 3 на додавання за схемою - зірочки).

2. Усне опитування(використання таблиці + - 0)

-Яку арифметичну дію треба виконати, щоб стало більше?

 -Чи завжди при додаванні одержуємо більше, ніж було?

-Яке число одержимо при додаванні нуля до числа?при додаванні числа до нуля? Висновок .Отже, при додаванні в результаті ми одержимо більше число або те саме число. При додаванні в результаті ми одержимо не менше число.

-Яку арифметичну дію треба виконати, щоб стало менше?

-Чи завжди при відніманні одержуємо менше число?

-Яке число одержимо при відніманні нуля?

Висновок . Отже, при відніманні в результаті ми одержимо менше число або те саме число.

- Як при додаванні називаються числа? результат дії додавання? Чи може сума дорівнювати одному з доданків? (Так, якщо інший доданок 0.)

- Чи можна в результаті віднімання одержати те саме число? (Так, якщо від числа віднімати 0.)

Фізкультхвилинка. Танцювальні вправи «Верх і низ»

ІV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

  1. Формування вмінь добирати сюжетний малюнок до виразу.

Робота з підручником ст.51 №1 Колективна робота

 Перша інтерпретація До 5  собачок прибігли ще 2. Скільки всього стало собачок? Яка схема і  вираз відповідають цій умові? (2-га схема, 1-й вираз)

Друга інтерпретація Із 7 собачок 2 вже отримали кісточки. Скільки собачок чекають на їжу? (3-тя схема, 3-й вираз).

  1. Формування вмінь добирати схему до малюнка. № 2. Самостійна робота.

6-2=4(к.)

  1. Формування навичок додавання і віднімання числа 1, додавання і віднімання числа 0. Письмова робота з  карткою

C:\Users\User\Desktop\ц.jpeg

-Що означає до числа додати 1? від числа відняти 1?

 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.2

  1. Продовження формування вміння додавати число 2. Колективна робота

- Що означає до числа додати 2? (Додати 2 — це означає додати 1 і ще раз 1.)

 -Чому при додаванні числа 2 треба двічі додати по одиниці? (Тому що число 2 складається з 1 і 1.)

-Що означає від числа відняти 2? (Відняти 2 — це означає відняти 1 і ще раз 1)

- Чому при відніманні числа 2 треба двічі віднімати по одиниці? [Тому що число 2 складається з 1 і 1.)

Запис у збірку відповідей олівцем з коментуванням «ланцюжком».9,5,8,4,3,6,7,10.

  1. Логічна вправа.  Завдання від Зими – чарівниці(запис на дошці)

Чарівниця перетворила деякі числа на букви. Здогадайтесь, яким буде результат.

 Е+0=             Н-Н=  0+А=      В-0=

ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Що ви повторили?

Що стали робити краще?

 Підведіть підсумок, використовуючи слова: «Я можу пояснити…», «Я знаю, як зробити…», «Я вмію зробити…», «Мені ще треба попрацювати над…»

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
6799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку