Тема. Розкриваємо спосіб додавання і віднімання 2.
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2; вправляти
у розв'язуванні виразів виду 7 + 2 = 7+1+1; 8 - 2 = 8-1-1;вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати акуратність.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Веселі задачі
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас
Скількизараз стало нас? (6 + 1)
Ніс 5 яблук на пиріг.
Одне впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (5 — 1)
Тема. Розкриваємо спосіб додавання і віднімання 2.
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 2; вправляти
у розв'язуванні виразів виду 7 + 2 = 7+1+1; 8 - 2 = 8-1-1;вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати акуратність.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Веселі задачі
• Шість малят-дошкільнят
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас:
Скільки зараз стало нас? (6 + 1)
• По дорозі зайчик біг.
Ніс 5 яблук на пиріг.
Одне впало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (5 — 1)
2. Гр « Заповни будиночки» (Пригадуємо склад чисел 8, 10)
3. Читання та розв’язування виразів, використовуючи назви компонентів при додаванні.
4+3 7+2 9+1 3+2 5+4
III. Розкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2
Користуючись числовим променем додамо 2 по одному
3+2 це 3 +1+1
4+2 це 4+1+1
7-2 це 7-1 -1
5-2 це 5-1-1
— Розгляньте числовий промінь. Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім? Прочитайте приклад. Яка відповідь прикладу?
— Скільки всього додали? Як додавали? Скільки всього відняли? Як віднімали?
— Додавайте по 2, починаючи з числа 4.
— Віднімайте по 2, починаючи з числа 9.
Завдання №3
-Користуючись променем та схемами поясніть додавання та віднімання числа 2
Завдання №4
-Знайдіть значення виразів, складаючи схеми.
Фізкультхвилинка
Робота в зошиті.
Завдання №1
Склади вираз до схеми.
Назви перший доданок, другий доданок, суму чисел.
На схемі зафарбуй смужку, що ілюструю перший доданок червоним олівцем, другий – зеленим.
Завдання №2
Допиши пропущені числа.
Дужками покажи склад поданих чисел
Утвори вирази на додавання.
Завдання №3
Попрацюйте самостійно
V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
— Як можно додати 2, відняти2?
— Ми рахували?
— Ми писали?
— Ми задачі розв’язували?