Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат
Математика. 2 клас
Прізвище і ім’я___________________________ дата ______________
Тридцять сім П’ятдесят
Сорок чотири Дев’яносто П'ятнадцять
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 < □ |
27 > □□ |
14 < □□ |
99 < □□□ |
5 > □ |
33 < □□ |
46 = □□ |
|
В 1 класі навчалося 13 звірят. Влітку 3 звірят поїхали до зоопарку. Скільки звірят залишилося школі?
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
_____________________________________________________________________________________________________________________________