Математика, 3 клас "Календарно-тематичне планування"

Про матеріал
Календарно-тематичний план з математики для 3 класу складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна, за підручником Л. Оляницької. Розрахований на 4 год на тиждень. Враховано 7 діагностувальних робіт, а також години для їх аналізу та роботи над помилками.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

уроків математики у 3 класі  за підручником : Л.В. Оляницька. Математика, 3 клас (у 2-х частинах)

 

4 год на тиждень, 140 год на рік

 

№ уроку

Тема уроку

Стор.

підруч.

Дата

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас

( Л. Оляницька. Математика, 3 кл., частина 1)

  1.  

Нумерація чисел у межах 100. Усне додавання та віднімання

С. 4-6

 

  1.  

Усне додавання та віднімання. Перевірка

правильності виконання арифметичних дій

С. 6-7

 

  1.  

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Пряма, промінь, відрізок

С. 7-9

 

  1.  

Числові рівності й нерівності. Різницеве

порівняння. Многокутник та його елементи

С. 9-10

 

  1.  

Вирази зі змінною. Кути.

Прямий кут, непрямі кути

С. 10-12

 

  1.  

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Прямокутник.

Побудова прямокутника

С. 12-13

 

  1.  

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Многокутник

С. 13-14

 

  1.  

Збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Периметр прямокутника

С. 14-15

 

  1.  

Збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Кратне порівняння

С. 15-16

 

  1.          

Арифметичні дії додавання та віднімання,

множення та ділення. Квадрат.

Побудова квадрата. Периметр квадрата

С. 17-18

 

  1.          

Перевірка правильності виконання

арифметичних дій множення та ділення

С. 18-19

 

  1.          

Властивості множення

та ділення. Коло й круг. Елементи кола й 

круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення

С. 19-20

 

  1.          

Величини. Одиниці вимірювання величин

С. 20-21

 

  1.          

Іменовані числа. Порівняння іменованих

чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі

С. 22

 

  1.          

Іменовані числа. Дії з іменованими числами. 

Складання та розв’язування обернених задач

до простих

С. 23

 

  1.          

Перевіряємо  свої досягнення. Діагностувальна робота №1

С.24

 

  1.          

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

                                                                                                                                            Таблиці множення та ділення

  1.          

Таблиця множення числа 6.  Таблиця ділення на 6

С. 25-27

 

  1.          

Задачі на знаходження четвертого

пропорційного. Спосіб знаходження

однакової величини (зведення до одиниці)

С. 28-29

 

  1.          

                                                                                                 Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7

С. 29-32

 

  1.          

Знаходження значень виразів

і розв’язування задач на застосування 

вивчених таблиць множення та ділення 

С. 32-33

 

  1.          

Таблиця множення числа 8.  Таблиця ділення на 8

С. 33-36

 

  1.          

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків)

С. 36-37

 

  1.          

Таблиця множення числа 9. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів)

С. 38-39

 

25

Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення

С. 39-40

 

26

Прості задачі, які містять трійки взаємопо-в’язаних величин (вартість, ціна, кількість)

С. 41-42

 

27

Прості задачі, які містять трійки взаємопо-в’язаних величин (загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин)

С.42-44

 

28

Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи)

С. 44-46

 

29

Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення

С. 46

 

30

Перевіряємо свої досягнення . Діагностувальна

робота №2.

С. 47

 

31

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне й письмове додавання та віднімання чисел у межах 1000

32

Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа

С. 48-49

 

33

Додавання та віднімання числа 1

(170 + 1, 187 – 1). Порівняння сотень.

Додавання та віднімання сотнями

  1. 200, 400 – 200 )

С. 50-51

 

34

Лічба в межах 1000. Розряд сотень

С. 52

 

35

Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел

С. 53-54

 

36

Розрядний  склад числа. Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому                числі. Порівняння чисел.

С. 54-55

 

37

Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка

С.55-57

 

38

Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4). Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345–5)

С. 57-58

 

39

Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345–5)

С. 58-59

 

40

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр

С. 59-61

 

41

Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр.

С. 61-62

 

42

Сполучний закон додавання

С. 62-63

 

43

Додавання на основі правила   додавання суми до числа, числа до суми.

С. 64-65

 

44

Віднімання  на основі правила  віднімання числа від суми, суми від числа.

С.65-66

 

45

Додавання круглих чисел (349 + 220)

С. 66-67

 

46

Віднімання круглих чисел( 340 – 220)

С. 67-68

 

47

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння  Знаходження невідомого зменшуваного

С. 69-70

 

48

Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння  Знаходження невідомого від’ємника

С.70-72

 

49

Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270

С. 72-73

 

50

Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 - 270

С.73-74

 

51

Одиниця вимірювання маси-тонна.  Одиниця вимірювання маси -грам. Співвідношення  між одиницями вимірювання величин. 

С. 74-75

 

 

52

  Одиниця вимірювання маси -грам.   Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел             

С.76-77

 

53

Усне додавання та віднімання круглих  трицифрових чисел. Прийом округлення

С. 77-78

 

54

Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого)

С. 78-79

 

55

Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого)

С. 80-81

 

56

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №3.

С. 82

 

57

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

58

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд)

С. 83-84

 

59

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд)

С. 84-85

 

60

Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

С. 85-87

 

61

Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

С. 87-88

 

62

Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження  трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.

С. 89-90

 

63

Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд)

С. 91-92

 

64

Письмове  додавання  та віднімання трицифрових чисел

С. 92-93

 

65

Перевірка правильності виконання дії додавання

С. 94-95

 

66

Перевірка правильності виконання дії віднімання

С. 95-96

 

67

Закріплення прийомів додавання та віднімання  чисел у межах 1000

С. 96-97

 

68

Одиниці  вимірювання часу - тисячоліття,століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу

С. 97-98

 

69

Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар.

С. 99-100

 

70

Одиниці  вимірювання часу - секунда.  Визначення часу за годинником.

С. 100-101

 

71

Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події,  часу початку й закінчення події.

С. 101-103

 

72-73

Порівняння іменованих чисел. Додавання  та віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач з іменованими числами

С. 103-104

 

74-75

Закріплення прийомів додавання  та віднімання чисел у межах 1000

С. 104-105

 

76

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №4.

С. 106

 

77

Аналіз діагносту вальної  роботи

 

 

 

Позатабличне множення і ділення: усні обчислення

               (Л. Оляницька. Математика, 3 кл., частина 2)

78

Переставний закон множення. Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення

С. 3-5

 

79

Сполучний закон множення

С. 5-6

 

80

Переставний та сполучний закони множення

С. 6-7

 

81

Властивості множення та ділення на 1. Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій ділення

С. 7-9

 

82

Властивості множення та ділення на 10, 100. Задачі на кратне порівняння

С. 9-10

 

83

Властивості множення на 0 та нуля на число. Ділення нуля на число.

С. 10-12

 

84

Ділення числа на рівне йому число. Розв’язування задач вивчених видів.

С. 12-13

 

     85

Застосування властивостей множення та ділення в процесі виконання практичних завдань. Розв’язування задач вивчених видів.

С. 13-14

 

    86

Множення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове / 40х2, 400х2/

С. 14-15

 

     87

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове / 40: 2, 400 : 2/

С. 15-16

 

88

Множення та ділення круглого двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове

С. 16-18

 

89

Ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток.

С. 18-20

 

90

Ділення з остачею. Властивості остачі.

С. 20-21

 

91

Ділення з остачею. Властивості остачі. Перевірка ділення з остачею.

С. 21-22

 

92

Множення суми на число.

С. 22-23

 

93

Множення числа на суму.

С. 23-25

 

94

Множення двоцифрового числа на одноцифрове / 24х3/.

С. 25-26

 

95

Множення одноцифрового числа на двоцифрове /3х24/. Правило множення числа на суму.

С. 27-28

 

96

Множення трицифрового числа на одноцифрове /240х3/.

С. 28-29

 

97

Множення трицифрового числа на одноцифрове /242х3/. Задачі на подвійне зведення до одиниці.

С. 29-30

 

98

Множення одноцифрового числа на трицифрове /3х240/.

С. 30-31

 

99

Множення одноцифрового числа на трицифрове /3х242/.

С. 31-32

 

100

Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дій.

С. 33-34

 

101

Вивчені випадки множення двоцифрового числа на одноцифрове та одноцифрового числа на   двоцифрове та трицифрове.

С. 34-35

 

102

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 5.

 

 

103

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

104

Правило ділення суми на число.

С. 35-37

 

105

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове /36:3/. Задачі на подвійне зведення до одиниці.

С. 37-38

 

106

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове /48:3/. Задачі на подвійне зведення до одиниці.

С. 38-39

 

107

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове . Задачі на подвійне зведення до одиниці.

С. 39-40

 

108

Ділення трицифрового числа на одноцифрове /112:7/.

С. 40-41

 

109

Вивчені випадки ділення двоцифрового числа, трицифрового числа на одноцифрове.

С. 41-42

 

110

Ділення круглого числа на кругле / 60 : 30 / способом добору.

С. 43-44

 

111

Ділення круглого числа на кругле / 800 :200 / способом добору.

С. 44-45

 

112

Ділення круглого числа на кругле / 180 : 60 / способом добору.

С. 46-47

 

113

Ділення круглого числа на кругле / 420 : 20 /.

С. 47-48

 

114

Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле. Розв’язування складених задач вивчених видів.

С. 48-49

 

115

Ділення на двоцифрове число способом добору / 51: 17/.

С. 49-51

 

116

Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами

С. 51-52

 

117

Правило ділення числа на добуток двох чисел. Задачі на ділення суми на число.

С. 52-53

 

118

Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення /64:16/. Розв’язування складених задач.

С. 53-54

 

119

Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження

четвертого пропорційного

С. 54-55

 

 

120

Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Розв’язування складених задач

С. 55-56

 

121

Залежність результату ділення від зміни одного з компонентів дій. Розв’язування складених задач вивчених видів.

С. 56-57

 

122

Обчислення значень числових виразів , що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками.

С. 57-59

 

123

Вивчені випадки множення і ділення. Розв’язування складених задач вивчених видів.

С. 59-60

 

124

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №6

С. 61

 

125

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Частини

126

Частини цілого: утворення і запис.

С. 62-64

 

127

Дріб з чисельником 1. Визначення кількості частин у цілому. Порівняння дробів із чисельником 1.

С. 64-65

 

128

Знаходження частини від числа. Порівняння дробів із чисельником 1. Задачі на знаходження частини від числа.

С. 65-67

 

129

Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа, пов’язані з одиницями вимірювання.

С. 67-68

 

130

Знаходження частини від числа. Побудова кола / круга /. Задачі на знаходження частини від числа.

С. 69-70

 

131

Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа.

С. 70-72

 

132

Знаходження  числа за величиною його частини. Задачі на знаходження числа за величиною його частини.

С. 72-73

 

133

Знаходження  числа за величиною його частини. Задачі на знаходження числа за величиною його частини.

С. 74-75

 

134-135

Повторення та закріплення вивченого про частини. Розв’язування задач вивчених видів

С.78- 75

 

 

136

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота №7: перевірка сформованості навичок усних обчислень

С. 78-79

 

137

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

Повторення вивченого за рік

138

Повторення вивченого за рік

 

 

139

Повторення вивченого за рік

 

140

Підсумковий урок за рік

 

 

 

   -  матеріал до цих  уроків на ст.. 80-110 підручника

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
3908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку