Пропоную діагностичну роботу з математики до підручника О. Гізь, І. Філяк (Нова Українська Школа, 3 клас, 2 семестр). За типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить різні завдання, а також таблицю самооцінювання учня і таблицю оцінювання роботи вчителем за рівнями
Діагностична робота з математики на тему «Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі» (3 клас)
ПІБ учня\учениці ___________________________________ дата______________
1. Зменш на 2 три найбільші числа ряду. Збільш у 10 три найменші числа ряду 100, 350, 80, 160, 10, 45, 210.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 м 70 см + 30 см = 2 м – 20 см =
50 дм + 350 дм = 1 км – 900 м =
1 м – 30 см = 1 км – 90 м =
120 + 370 = 440 – 140 =
860 + 130 = 500 – 50 =
350 + 240 = 670 – 70 =
510 + 280 = 900 – 350 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У зоопарку учні зробили всього 210 фотографій. Із мавпою і левом – 190 фотографій, з левом і крокодилом - 150. Скільки фотографій окремо зробили учні з мавпою, левом та крокодилом?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Індекс результату навчання |
Очікувані результати навчання |
№ завдання |
Рівень |
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язування життєвих ситуацій |
1-5 |
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
5 |
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
1-5 |
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об'єкти |
1-5 |
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об'єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
1-5 |
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
1-5 |
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
4 |
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
4 |
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
4 |
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
4 |
|