28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Математика Урок :"Порівняння чисел у межах 10""

Про матеріал

Мета: формувати поняття про число як про кількісну характеристику класу скінчених еквівалентних множин.

Дидактична задача: формувати поняття про число 10, закріпити знання порівняння чиселна основі розташування чисел на числовому промені- порядку слідування чисел у натуральному ряді; формувати уміння порівнювати числа логічним способом на основі складу числа;формувати уявлення про істинні та хибні нерівності. Вчити інтерпретувати дії віднімання та додавання за допомогою відрізка; закріпити знання про склад чисел 2-9, формувати вміння додавати та віднімати число1; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, розумову активність, виховувати охайність, старанність, впевненість, сумлінність, інтерес до вивчення математики.

Перегляд файлу

Тема. Порівняння чисел у межах 10

Мета: формувати поняття про число як про кількісну характеристику класу скінчених еквівалентних множин.

Дидактична задача: формувати поняття про число 10, закріпити знання порівняння чиселна основі розташування чисел на числовому промені- порядку слідування чисел у натуральному ряді; формувати уміння порівнювати числа логічним способом на основі складу числа;формувати уявлення про істинні та хибні нерівності. Вчити інтерпретувати дії віднімання та додавання за допомогою відрізка; закріпити знання про склад чисел 2-9, формувати вміння додавати та віднімати число1; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, розумову активність, виховувати охайність, старанність, впевненість,  сумлінність, інтерес до вивчення математики.

  Обладнення: малюнок «математичний стадіон », числовий промінь,картки з завданням для самостійної роботи, таблиці « склад чисел».

Хід уроку

|  Організаційна частина

Дзвінок пролунав веселий,

Дружно всіх він кличе  в клас.

Цікаві дії на уроці

Пропаную я для вас!

Станьте струнко, підтягніться,

Один одному всміхніться.

Перевірка  готовності  до  уроку.

||Мотивація

На дошці малюнок стадіону .

Як ви думаєте, діти, куди ми потрапили? Але це стадіон « математичний»

А що нас чекає на уроці?

Сьогодні ми з вами будемо приймати участь у математичних змаганнях, де продовжимо  вивчати число 10, порівнювати з іншими числами. Щоб пройти всі естафети , які чекають нас,треба взяти з собою увагу,впевненість, охайність, старанність та знання. Отже, на старт.

III Актуалізація опорних знань

1 естафета « Хто швидше?»

1) На  дошці – 2,3,4,5,6,7,8,9,10

- Чи можна назвати цей ряд чисел натуральним?

- Чому?

- Як слід змінити цей ряд чисел, щоб одержати натуральний ряд чисел?

2) У кожного на парті лежить картка. Завдання: відновіть натуральний ряд чисел.

1, ...,  ….,   4,  5,  …,     ,…,  9, ….

Взаємоперевірка.

2 естафета «Математична розминка »  с.72 №1

Перевірка. Молодці, справилися з завданням.

3 естафета « Геометричний  лабіринт »  с.73

  • Які ви знаєте геометричні фігури? 
  • Якого кольору трикутник?
  • Якого кольору п’ятикутник?
  • Доведіть, що синя фігура – квадрат.
  • Як називається фіолетова фігура? Зелена?
  • Що спільного у всіх цих фігурах?
  • Чим відрізняються?

|V Формування нових знань.

  1. Порівняння чисел за їх місцем у натуральному ряді та логічним способом.

А попереду нас чекає наступна

математична естафета «Порівняй та  попади у ціль»

Завдання №2 с.72 Самостійна робота.

Перевірка

 

 

  1.  Наступна естафета « Фізкультхвилинка»

Всі піднесли руки – раз!

Навшпиньках стоїть весь клас.

Два - присіли. Руки вниз.

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору.

Два! – і вниз.

Раз – присіли.

Два – піднялись.

Молодці, ви всі старались.

 

3.  Продовжуємо математичні змагання. Нас чекає гра «Уважний стрілок»

с.72 № 3 (підручник) Самостійно.

Розфарбувати зеленим кольором числа . які менші ніж 6, жовтим – більші за 6.

Перевірка. Молодці .

  1. До нас на змагання завітав Незнайко. Він на уроках не завжди слухає пояснення і тому наробив  багато  помилок при порівнянні чисел.

Тому наступна естафета « Нерівність»  потребує від вас міцні знання, які допоможуть перетворити хибні нерівності на істинні.

Перевірка. Молодці .

  1. Порівняння чисел на основі їх складу.

Змагання продовжуємо. І наступне – « Юний баскетболіст»

С.73 № 5 . Запиши склад чисел 8, 7.  9.

5.  На дошці

9 *7 8*9

8*5 3*7

5*8 7*5

6*8 6*5

Колективна робота

  1. Естафета «Ускладнене завдання» ( усно)

Порівняй числа та вирази

6 * 6+1 7  *  7 -1 4 * 4 +2

4*  4 -3 1 * 1+1 7 * 7 -2

1 *  1+4 6 * 6 -1 5 * 5 + 3

 

V Закріплення

  1. Закріплення вміння подавати число у вигляді суми двох доданків.

Естафета « Біг з перешкодами»

1 варіант – 1, 3 стовпчики

2 варіант – 2, 4 стовпчики

Перевірка. Молодці, гарно попрацювали. Продовжуємо далі.

  • Пригадайте, що означає додати 1?
  • Відняти 1?

Завдання № 7 с.72Самостійна робота. Перевірка

2.Формування вміння складати рівності на додавання та віднімання за малюнками та схемами.

 

 

 

 

 

 

Скласти дві рівності на додавання та віднімання.

  1. Доповнити схеми. Усно скласти 2 рівності на додавання і 2 – на віднімання.

 

 

 

 

  1. Розвиток логічного мислення

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_336/1227265882WckhMb.jpghttp://us.cdn4.123rf.com/168nwm/studiobarcelona/studiobarcelona1011/studiobarcelona101100047/8173706-big-baobab-tree-illustration-isolated-over-white.jpgБарбарис, цветок полевой, полевые цветы, клипарты скачать бесплатно

Банан – не дерево і не кущ.

Баобаб - не кущ і не трава.

Установи відповідності. Дерево, кущ,трава.

                                       Банан ? Баобаб? Барбарис?

|V Рефлексія

  • Ось і закінчуються наші математичні естафети. І ми прийшли до  фінішу.

- Чому ви навчилися сьогодні?

  • Полічить від 1 до 10 в прямому порядку.
  • У зворотному.
  • Назвіть числа . які менші ніж 5, але більші за 10.
  • Назвіть числа, які не більші за 10.
  • Що у вас виходить найкраще?
  • Над чим треба ще попрацювати?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку