Вчитель Рано вранці я знайшла біля свого старенького радіоприймача на кухонному підвіконні оці два гвинтика! (показує) Синій і жовтий! Як ви гадаєте, що це може означати?
Діти:( озвучують свої думки, що це можуть бути фіксіки, які перетворилися на гвинтики, щоб їх не помітили)
Ви гадаєте, що це не гвинтики, а фіксики? Щоб розібратися з цим питанням і розчарувати фіксиків!, нам треба відповісти на декілька запитань
Тепер ми можемо вирушати в країну Фіксіляндію,зарядили свої фіксіборди,одягли помагатори,
раз, два три,тидищ.
Перше завдання від Нулика Як утворити число 0 Покладіть на парту два помагатори, заберіть один. Скільки помагаторів залишилося ?Як одержали один помагатор ? Запберіть ще один Скільки помагаторів залишилося ?У математиці говорять залишилось 0.Як дістати ) помагаторів складіть вираз
ДЕ місце нуля в числовому ряді?
Сімка приготувала для нас таке завдання
Фізхвилинка від Верти
Наступне завдання відпрофесор Чудаков він просить допомогти підібрати ключ(до його лабораторії) для цього треба розв'язати приклади відкрили зошит на ст. 37
Ура ми відкрили лабораторію Генія Євгенійовича
Шпуля почала розвязувати приклади але раптом зламалася мікрохвильовка щоб їївідремонтувати пторібно розвязати приклади до кінця інакше фіксики залишаться голодними
Наступне завдання від нулика він пропонує утворити число нуль за допомогою гвинтиків.