Матеріал для друку на тему "Формування в учнiв з ООП компетентностi, необхiдної для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi".

Про матеріал
Одним із важливих напрямів роботи команди супроводу вважаю створення максимально комфортних умов для творчого розвитку кожної особистості, її індивідуальних здібностей, а також задоволення її потреб.
Перегляд файлу

Формування в учнiв з ООП компетентностi, необхiдної для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi.

Одним із важливих напрямів нашої роботи вважаю створення максимально комфортних умов для творчого розвитку кожної особистості, її індивідуальних здібностей, а також задоволення її потреб. Для створення умов життєдіяльності дитячого колективу, який сприяє моральному, фізичному, психологічному зростанню особистості, розвитку її життєвої компетентності, ми працюємо над:

  створенням творчої атмосфери в колективі;

  розвитком креативного мислення, індивідуальних творчих здібностей;

  розвитком і вихованням почуття особистої гідності й гідності іншої людини;

  формуванням умінь оперувати набутими знаннями, навичками, потреби в саморозвитку та самовдосконаленні;

  розвитком умінь, здібностей діяти в різних ситуаціях;

 Нашу виховну діяльність спрямовуємо на співдіяльність дітей, їхніх сімей та дорослих із формуванням таких життєвих компетентностей, які нададуть кожному учневі можливість обрати свій шлях у житті, забезпечать комфортне життя в соціумі.

Таким чином, життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.

Формування в учнiв з ООП компетентностi, необхiдної для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi ми реалізуємо через

- роботу в групах:  саме серед однолітків дитина формується як суспільна істота. У спілкуванні з однолітками дитина постійно опиняється перед необхідністю реалізовувати на практиці норми поведінки щодо інших людей, застосовувати їх до різноманітних ситуацій

-спiлкування з друзями: Дитина, яка постійно перебуває серед однолітків, має з ними різноманітні стосунки, набуває перших навичок поведінки у колективі, встановлює рівноправні і рівноцінні взаємини, набуває досвіду співжиття і співдіяльності.

-розвиток основних психічних процесiв на заняттях з дефектологом: приділямо увагу корекційній спрямованості навчання, а саме:

-корекції фізичних, розумових та психічних недоліків дітей;

-всебічному розвитку особистості, вихованню позитивних рис особистості.

-усунення мовних порушень на заняттях з логопедом:

формування мовленнєвих засобів спілкування, достат­ніх для самостійного розвитку мовлення в процесі спілкування і навчання дітей з особливими потребами.

-розвиток творчої особистостi: створюємо умови для повноцінного  творчого, духовного розвитку життєвих компетентностей учнів, задоволення освітніх потреб особистості шляхом залучення її до свідомої пошукової діяльності.

-соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя: розвиваємо соціальну активність дітей, сприяємо виявленню та розкриттю їхніх здібностей. Створюємо навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому

-фізичну активність: розвиваємо рухові якості, що призводять до комплексного тренування організму учнів як на уроці, так і поза школою та в повсякденному житті.

-гарний настрiй та позитивне ставлення до навчання.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Матеріали для друку
Інкл
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку