Формування в учнiв з ООП компетентностi, необхiдної для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi.
Одним із важливих напрямів нашої роботи вважаю створення максимально комфортних умов для творчого розвитку кожної особистості, її індивідуальних здібностей, а також задоволення її потреб. Для створення умов життєдіяльності дитячого колективу, який сприяє моральному, фізичному, психологічному зростанню особистості, розвитку її життєвої компетентності, ми працюємо над:
створенням творчої атмосфери в колективі;
розвитком креативного мислення, індивідуальних творчих здібностей;
розвитком і вихованням почуття особистої гідності й гідності іншої людини;
формуванням умінь оперувати набутими знаннями, навичками, потреби в саморозвитку та самовдосконаленні;
розвитком умінь, здібностей діяти в різних ситуаціях;
Нашу виховну діяльність спрямовуємо на співдіяльність дітей, їхніх сімей та дорослих із формуванням таких життєвих компетентностей, які нададуть кожному учневі можливість обрати свій шлях у житті, забезпечать комфортне життя в соціумі.
Таким чином, життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості.
Формування в учнiв з ООП компетентностi, необхiдної для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi ми реалізуємо через
- роботу в групах: саме серед однолітків дитина формується як суспільна істота. У спілкуванні з однолітками дитина постійно опиняється перед необхідністю реалізовувати на практиці норми поведінки щодо інших людей, застосовувати їх до різноманітних ситуацій
-спiлкування з друзями: Дитина, яка постійно перебуває серед однолітків, має з ними різноманітні стосунки, набуває перших навичок поведінки у колективі, встановлює рівноправні і рівноцінні взаємини, набуває досвіду співжиття і співдіяльності.
-розвиток основних психічних процесiв на заняттях з дефектологом: приділямо увагу корекційній спрямованості навчання, а саме:
-корекції фізичних, розумових та психічних недоліків дітей;
-всебічному розвитку особистості, вихованню позитивних рис особистості.
-усунення мовних порушень на заняттях з логопедом:
формування мовленнєвих засобів спілкування, достатніх для самостійного розвитку мовлення в процесі спілкування і навчання дітей з особливими потребами.
-розвиток творчої особистостi: створюємо умови для повноцінного творчого, духовного розвитку життєвих компетентностей учнів, задоволення освітніх потреб особистості шляхом залучення її до свідомої пошукової діяльності.
-соціально-педагогічний супровід асистентом вчителя: розвиваємо соціальну активність дітей, сприяємо виявленню та розкриттю їхніх здібностей. Створюємо навчально-виховні ситуації, обстановку оптимізму та впевненості у своїх силах і майбутньому
-фізичну активність: розвиваємо рухові якості, що призводять до комплексного тренування організму учнів як на уроці, так і поза школою та в повсякденному житті.
-гарний настрiй та позитивне ставлення до навчання.