Психогімнастика для дітей з ООП
Мета: створення доброго настрою, закріпити позитивне самопочуття учасників.
Етюд„ Усмішка для друга″
Учасники утворюють коло, і по черзі посміхаються один одному, даруючи посмішку сусідові, повертаючи голову в бік. Так естафету усмішки передаємо далі.
Вправа „ Я знаю твої хороші сторони″
Учасники звертаються один до одного: „ Я знаю твої хороші сторони″ та починають перелік, що хорошого помітили у своєму сусідові.
Вправа„ Оцінка мого самопочуття″
Учасники даного етюду виставляють кількість балів своєму самопочуттю і ми обговорюємо, що можна зробити, щоб стан покращився та бали стали вищими.
Етюд „ Розкажи сам″
Пропонуємо учасникам закінчити речення:
Етюд „ Колір мого настрою″
Пропонуємо учасникам тарілочку з різнокольоровими кружечками (які позначають настрій). А саме кружечки синього, зеленого, червоного, жовтого, фіолетового, коричневого, сірого та чорного кольору. Діти обирають колір свого настрою.
Синій, зелений, жовтий, червоний, фіолетовий скажуть нам про емоційне благополуччя дитини.
А коричневий, сірий, чорний - про неблагополуччя.
Обговорення з учасниками, якими діями можна покращити настрій дітям, котрі обрали похмурі кольори.
Етюд-розминка „ Пиріжок з начинкою″
Психолог запитує: „Хто любить пиріжки з різними начинками? ″ І ті, хто любить пиріжки стають посеред кімнати, взявшись за руки утворюють ланцюжок. Тоді психолог бере останнього учасника за руку і починає „намотувати ″ всю групу нього - „пекти пиріжок″, а кожен з учасників добавляє, з якою начинкою він обирає пиріжок.
Етюд-розминка „ Виходимо на полювання″
Учасники стають по колу один за одним. Психолог озвучує слова чи дії, які супроводжуються певними рухами, а всі учасники повторюють за ним.
Етюд „ Кулька-мрія″
На злегка надутих кульках учасники символічно зображають свою мрію, за бажанням озвучують зміст своїх мрій. Тоді психолог пропонує об′єднати усі мрії в одну, зв′язавши кульки разом і відпустити їх в небо, для скорішого здійснення мрій.
Підготувала психолог Нововолинського ліцею №6 Світлана Бущак