Матеріал для корекційних занять "Психогімнастика для дітей з ООП"

Про матеріал
Матеріал буде корисним психологам, для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП
Перегляд файлу

Психогімнастика для дітей з ООП

Мета: створення доброго настрою, закріпити позитивне самопочуття учасників.

 

Етюд„ Усмішка для друга″

Учасники утворюють коло, і по черзі посміхаються один одному, даруючи посмішку сусідові, повертаючи голову в бік. Так естафету усмішки передаємо далі.

Вправа „ Я знаю твої хороші сторони″

Учасники звертаються один до одного: „ Я знаю твої хороші сторони″ та починають перелік, що хорошого помітили у своєму сусідові.

 

Вправа„ Оцінка мого самопочуття″

Учасники даного етюду виставляють кількість балів своєму самопочуттю і ми обговорюємо, що можна зробити, щоб стан покращився та бали стали вищими.

 

Етюд „ Розкажи сам″

Пропонуємо учасникам закінчити речення:

  •          Я щаслива (щасливий), коли… (зображаємо емоцію щастя).
  •          Я радію, коли …
  •          Я ображаюся, коли…
  •          Я сумую, коли…
  •          Я гніваюся, коли…
  •          Я дивуюся, коли…
  •          Я відчуваю себе пригніченим, коли…
  •          Я відчуваю себе винним, коли…
  •          Я злюся, коли…

 

Етюд „ Колір мого настрою″

Пропонуємо учасникам тарілочку з різнокольоровими кружечками (які позначають настрій). А саме кружечки синього, зеленого, червоного, жовтого, фіолетового, коричневого, сірого та чорного кольору. Діти обирають колір свого настрою.

Синій, зелений, жовтий, червоний, фіолетовий скажуть нам про емоційне благополуччя дитини.

А коричневий, сірий,  чорний -  про неблагополуччя.

Обговорення з учасниками, якими діями можна покращити настрій дітям, котрі обрали похмурі кольори.

 

Етюд-розминка „ Пиріжок з начинкою″

 

Психолог запитує: „Хто любить пиріжки з різними начинками? ″  І ті, хто любить пиріжки стають посеред кімнати, взявшись за руки утворюють ланцюжок. Тоді психолог бере останнього учасника за руку і починає „намотувати ″ всю групу нього - „пекти пиріжок″, а кожен з учасників добавляє, з якою начинкою він обирає пиріжок.

 

Етюд-розминка „ Виходимо на полювання″

Учасники стають по колу один за одним. Психолог озвучує слова чи дії, які супроводжуються певними рухами, а всі учасники повторюють за ним.

  •          Виходимо на полювання! (Впевнений хід по колу)
  •          Нікого не боюся! (заперечувальні рухи руками)
  •          Зайшли в болото (обережний хід, піднімаючи високо ноги)
  •          Ой боюся, зачаюся (зачаїлися)
  •          Плаваю (імітуємо плавальні рухи)
  •          Такий великий! (Показуємо який)
  •          Такий маленький! (Показуємо який)
  •          Який пухнастий (Погладжувальні рухи)
  •          Які ж ми хоробрі! ( Показуємо жестами, мімікою)
  •          Який я хороший! (Поглажуємо себе по голівці)

Етюд „ Кулька-мрія″

На злегка надутих кульках учасники символічно зображають свою мрію, за бажанням озвучують зміст своїх мрій. Тоді психолог пропонує об′єднати усі мрії в одну, зв′язавши кульки разом і відпустити їх в небо, для скорішого здійснення мрій.

 

Підготувала психолог Нововолинського ліцею №6 Світлана Бущак

 

docx
Додав(-ла)
Бущак Світлана
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
29 листопада
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку