Планер
практичного психолога на 23-24 н.р
_________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
__________________________________
(Назва закладу освіти)
ДАНІ ПРО ПСИХОЛОГА:
П.І.П. ________________________________________________________
Стаж роботи психологом __________________________
Рік проходження курсів підвищення кваліфікації ___________________
Кваліфікаційна категорія____________
РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ
Урок |
Початок |
Кінець |
Перерва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СПИСОК КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ КАБІНЕТІВ ЗА КЛАСНИМИ КОЛЕКТИВАМИ
Клас |
Класний керівник |
Кількість учнів |
Кабінет |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Список дітей соціально- незахищених категорій
№ |
Категорія |
Кількість |
1 |
Діти- сироти |
|
2 |
Діти позбавлені батьківського піклування
|
|
3 |
Діти з інвалідністю |
|
4 |
Діти з неповних родин |
|
5 |
Діти які опинилися у складних сімейних обставинах |
|
6 |
Діти напівсироти
|
|
7 |
Діти з багатодітних родин |
|
|
|
|
Режим роботи школи
Семестри |
Початок |
Кінець |
Канікули |
І |
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
|
|
|
|
|
|
МАСОВІ ЗАХОДИ НА РІК
№ |
Назва заходу |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нормативи часу на основні види роботи практичного психолога
|
|
|
|
|
|
№ |
Найменування видів робіт |
Одиниця виміру обсягу |
Нормативи часу (год) |
|
|
Організаційно-методична робота |
|
|
|
1 |
Складання плану роботи: на місяць нарік |
План |
2,5 6,0 |
|
2 |
Складання звіту про виконану роботу: за місяць (чверть) за півріччя (рік) |
Звіт |
4.0 8,0 |
|
3. |
Підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор тощо з учнями (дітьми), батьками, педпрацівниками |
Один захід |
7,0 |
|
4. |
Підготовка до педагогічних консиліумів |
Один захід |
5.0 |
|
5. |
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів |
Один захід |
3,0 |
|
6. |
Підготовка до проведення виховних годин з учнями (дітьми) навчальних занять (курси за вибором, факультативи, гуртки) |
Один захід |
3,0 |
|
7 |
Робота в бібліотеці, самопідготовка |
Місяць |
8.0 (ставка) |
|
8. |
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах (закладах) |
Один захід |
5.0 |
|
9. |
Участь в навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів (соціальних педагогів) |
Місяць |
8.0 |
|
|
Психодіагностична робота |
|
|
|
10. |
Індивідуальна психодіагностика (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) |
Один учень (дитина) |
6.0 |
|
11. |
Групова психодіагностика, соціально-психологічні дослідження (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) |
Один клас (група дітей), група педпра-цівників |
16,5 |
|
|
Консультаційна робота |
|
|
|
12. |
Індивідуальне консультування:
а) учнів (дітей) у т. ч.: б) педпрацівників в)батьків. |
Одна бесіда |
1,0 1,0 1,5 2,0 1,5 2,0 |
ІЗ. |
Профконсультації з учнями (включаючи бесіди з батьками, педагогами) без проведення психодіагностичної роботи,у т ч.: середніх класів старших класів |
Один учень |
3,0 5,0 |
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота |
|
|
14 |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями (дітьми) у т. ч.: а) індивідуальна б)групова |
Один учень (дитина) Один клас (група) |
30,0 40,0 |
15 |
Проведення ділових ігор, тренінгів для педпрацівників, батьків |
Одна група |
40.0 |
|
Психологічна просвіта |
|
|
16 |
Виступи перед учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, в установах та організаціях тощо |
Один виступ |
Фактично використаний час |
|
Навчальна ліяльність |
|
|
17. |
Викладання навчального матеріалу за програмами курсів за вибором, факультативів, гуртків |
Одне заняття |
1,0 |
|
Зв'язки з громадкістю |
|
|
18. |
Відвідування учнів (дітей) вдома, бесіди з батьками |
Один захід |
2.0 |
19. |
Відвідування батьків за місцем роботи |
Один захід |
3,0 |
20. |
Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування |
Один захід |
2,5 |
Перспективний план 3-й тиждень Серпня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
Перспективний план 4-й тиждень Серпня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка: 24. 08- вихідний
1.Організаційно- методична робота- самоосвіта, пошукова інформація у мережі інтернет, упорядкування психологічної документації, перегляд настановчих вебінарів, збір методичного матеріалу для річного плану практичного психолога. Заповнення заяв- дозволів, батьками новоприбулих учнів.
2.Консультативна-Індивідуальні консультації батьків з питань розвитку та виховання дітей ( за потребою).
Перспективний план 1-й тиждень Серпня- Вересня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Організаційно- методична робота
- Збір методичного матеріалу для річного плану практичного психолога;
- Погодження річного планування ;
- Здача графіків роботи (затверджених керівниками закладів) .
- Заведення журналів корекційної роб., консультацій ітд.
2.Консультативна-Індивідуальні консультації батьків з питань розвитку та виховання дітей ( за потребою).
Перспективний план 2-й тиждень Вересня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1. Діагностика та просвіта.
10 вересня – Всесвітній день запобігання самогубствам
2.Консультативна-Індивідуальні консультації батьків з питань розвитку та виховання дітей ( за потребою).
Перспективний план 3-й тиждень Вересня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Організаціно –методична.
- Підготовка та розробка занять з елементами тренінгів, годин спілкування, наочного матеріалу до тижня булінгу. Опрацьовування проведених занять , написання протоколів дослідження та консультацій.
2. Консультативна. Індивідуальні консультації , учасників освітнього процесу.
Перспективний план 4-й тиждень Вересня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Діагностика та просвіта.
2.Організаційно методична
План заходів щодо психологічного супроводу учнів у підготовці до ЗНО
Перспективний план 5-й тиждень Вересня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Діагностика
- Діагностика «Схильність до суїцидальної поведінки здобувачів освіти». Автор Горська ( 7-8 класи)
2.Організаційно методична
-Впорядкування психологічної документації, робота з нормативно прав. докум.
- Написання помісячного плану на Жовтень.
Перспективний план 1-й тиждень Жовтеня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Організаціно –методична.
- Підготовка та розробка занять з елементами тренінгів, годин спілкування, наочного матеріалу до тижня психічного здоров’я та написання індивідуального плану . Опрацьовування проведених занять , написання протоколів дослідження та консультацій.
2. Консультативна. Індивідуальні консультації , учасників освітнього процесу
Перспективний план 2-й тиждень Жовтеня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.14 .10- Вихідний
10 жовтня – Всесвітній день психічного здоров’я
Перспективний план 3-й тиждень Жовтеня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
Перспективний план 4-й тиждень Жовтеня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
29 жовтня – Міжнародний день Інтернету
Перспективний план 1-й тиждень Листопада 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
Перспективний план 2-й тиждень Листопада 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Організаційно – методична- написання протоколів, підготовка психологічного інструментарію. Заповнення журналу щоденного обліку і тд;
Перспективний план 3-й тиждень Листопада 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
Тиждень толерантності.
16 листопада – Міжнародний день толерантності
1.Організаційно – методична - написання протоколів, підготовка психологічного інструментарію. Заповнення журналу щоденного обліку і тд, написання індивідуального плану до тижня толерантності
2.Консультативна ( за запитом);3.
3.Просвіта- заняття з психологом до дня насилля над жінками, толерантності.
4. Діагностична. Дослідження толерантності.
Перспективний план 4-й тиждень Листопада 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
Акція «16 днів проти насилля»
25 листопада – День боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок
1.Організаційно- методична - звіт про адаптацію учнів 1-х класів до навчання у школі, Звіт по проведені заходи з реалізації комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2021-2023рр. , звіт про проведені заходи щодо формування здорового способу життя.
2. Дослідження - анкетування 5 – 11 класи «Булінг в учнівському середовищі»;
3.Консультативна ( за запитом)
Перспективний план 5-й тиждень Листопада – Грудень
23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
Акція «16 днів проти насилля» ( заняття,квести ітд, відповідно до плану)
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;
2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;
3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;
Перспективний план 1-й тиждень Грудня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
Акція «16 днів проти насилля» ( заняття,квести ітд, відповідно до плану)
5 грудня – Міжнародний день волонтера;
6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;
10 грудня – Міжнародний день прав людини.
Перспективний план 2-й тиждень Грудня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
- Соціальне дослідження насильства в учнівському середовищі
(учні 6-8 класів). Анкета «Насильство в учнівському середовищі»;
Перспективний план 3-й тиждень Грудня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Діагностика
- Вивчення рівня адаптації п’ятикласників (5 клас)
Анкета «Психологічна, психофізична, соціальна»;
2.Організаційно- методична - Здача аналітичного та статистичного звітів за І семестр 2022-2023н.р.
Перспективний план 4-й тиждень Грудня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
26.12.22- Вихідний
Перспективний план 1-й тиждень Січня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
02.01.23- 07.01.23- - Вихідний.
Перспективний план 2-й тиждень Січня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
09.01.23- Вихідний
1.Організаційно- методична – впорядкування психологічної документації, тестових бланків. Написання протоколів дослідження консультації. Перегляд вебінарів ітд. Оформлення психологічного вісника з протидії торгівлі людьми, профілактики насильства, булінгу;
3.Консультативна ( за запитом);
Перспективний план 3-й тиждень Січня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Діагностична - вивчення стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин . Анкета «Шкідливі звички» ( 7- 9 класи)
2.Організаційно – методична- написання протоколів, підготовка психологічного інструментарію. Заповнення журналу щоденного обліку і тд;
3.Консультативна ( за запитом);
Перспективний план 4-й тиждень Січня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Дослідження професійної спрямованості учнів (9-11 класи).
Методика ДДО Клімова;
2.Просвіта - Ігровий марафон з учнями 5-х класів «Станція – 5 клас»;
3. Організаційно- методична - аналітична довідка за результатами вивчення стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин (7-9 класи)
4.Консультативна ( за запитом);
Перспективний план 1-й тиждень Січня- Лютого 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Організаційно – методична - написання помісячного плану на Лютий, написання індивідуального плану до тижня Безпечного інтернету. 2.Консультативна ( за запитом);
Перспективний план 2-й тиждень Лютого 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
День безпеки в Інтернеті
1.Просвіта та діагностика - відповідно до індивідуального плану на тиждень безпечного інтернету;
2. Організаційно методична - звіт про проведені заходи «Безпечний інформаційний прості
Перспективний план 3-й тиждень Лютого 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Діагностична- Визначення професійної спрямованості учнів (7 клас).
Анкетування «Ціннісні орієнтації молоді»
2.Організаційно- методична - план заходів спрямовані на формування поведінки або як себе поводити в конфліктних ситуаціях. Підготовка до занять, заповнення психологічної документації.
3.Консультативна ( за запитом)
Перспективний план 4-й тиждень Лютого 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Просвіта- заняття відповідно до індивідуального плану до дня соц. справедливості.
2.Організаційно – методична робота - звіт про проведені заходи спрямовані на формування поведінки або як себе поводити в конфліктних ситуаціях
3.Консультативна ( за запитом);
Перспективний план 1-й тиждень Лютого- Березня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Повторна діагностика (1 клас) Проективна методика «Сонечко».
2. Організаційно- методична- Написання помісячного плану роботи на Квітень. Підготовка до занять, заповнення психологічної документації.
3.Консультативна ( за запитом)
Перспективний план 2-й тиждень Березня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
08.03.23- Вихідний
1.Діагностична Профорієнтаційна робота (учні 9 –11класи) за методикою ОДАНІ-2;
2. Просвіта - квест -гра «Світ професій»
(7-9 класи)
3.Консультативна ( за запитом)
Перспективний план 3-й тиждень Березня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
(вікова категорія на вибір)
Перспективний план 4-й тиждень Березня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
20.03 -Міжнародний день щастя
24.03 -Всесвітній день боротьби з туберкульозом
1. Просвіта- до міжнародного дня щастя та туберкульозу;
2.Організаційно методична- написання звітної інформація по профірієнтації та написання аналітичної довідки з протоколом.
3.Консультативна ( за запитом)
Перспективний план 5-й тиждень Березня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Організаційно методична- Написання місячного плану на Квітень. Участь у вебінарах. Самоосвіта. Формування психологічної документації
2.Консультативна ( за запитом)
Перспективний план 1-й тиждень Квітня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
7 квітня – Всесвітній день здоров’я
Перспективний план 2-й тиждень Квітня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1.Діагностика учнів за програмою «Особливості роботи з обдарованими дітьми» (Л.В. Туріщева) (6-8 клааси) .Анкета «Мотиви учбової діяльності» Пашнєв Б.К.,Анкета «Пізнавальна активність» Пашнєв Б.К.
2. Організаційно- методична- обробка результатів дослідження, написання аналітичних довідок та протоколу.
Перспективний план 3-й тиждень Квітня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
17.04.23 - Вихідний
1.Організаційно- методична -інформація про проведену роботу (семінари, заходи, виступи…) з педагогічними колективом та батьками, звіт про проведення заходів щодо психологічного супроводу учнів у підготовці до ЗНО та ДПА.Заповнення журналів практичного психолога..
2.Консультативна ( за запитом).
Перспективний план 4-й тиждень Квітня 23-234 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
23. 04.23 -Всеукраїнський день психолога
1.Просвіта – заходи відповідно до індивідуального плану;
2. Організаційно – методична – підготовка до проведення занять,
Написання помісячного плану роботи на травень;
2.Консультативна ( за запитом).
Перспективний план 1-й тиждень Травня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
01.05.23- Вихідний день
1.Діагностика рівня готовності учнів до навчання в школі ІІ та ІІІступеня (4 – 9 клас);
2. Організаційно – методична- проведення та обробка результатів дослідження.
3. Консультативна ( за запитом).
Перспективний план 2-й тиждень Травня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
09.05.23- Вихідний день
4 травня – Міжнародний день протидії булінгу
1.Просвіта- заняття з елементами тренінгу до міжнародного дня;
2. Організаційно- методична – підготовка до проведення занять;
3. Консультативна ( за запитом).
Перспективний план 3-й тиждень Травня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
9 травня – День матері
1.Просвіта- заняття з елементами тренінгу до міжнародного дня
2. Організаційно- методична – підготовка до проведення занять;
3. Консультативна ( за запитом).
Перспективний план 4-й тиждень Травня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
17 травня – Всесвітній день інформаційного суспільства
1.Просвіта- заняття з елементами тренінгу до міжнародного дня
2. Організаційно- методична – підготовка до проведення занять;
3. Консультативна ( за запитом).
Перспективний план 5-й тиждень Травня - Червня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
1.Організаційно – методична - аналітичні звіти за 2021-2022 н. р. (згідно графіку), написання помісячного плану на Червень.
Перспективний план 1-й тиждень Червня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
Перспективний план 2-й тиждень Червня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
Перспективний план 3-й тиждень Червня 23-24 н.р роботи практичного психолога
№ |
Дата |
Напрями діяльності |
Кількість годин |
Цільова аудиторія |
Форма/зміст роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
1