Корекційно-розвиткове заняття для учнів 1-4 класів
Тема: «Слово не горобець, вилетить не спіймаєш».
Мета: формування в учнів відповідальності, вміння виважено приймати рішення.
Обладнання: аудіозапис української народної казки «Три бажання», бланки для анкетування, ручки або олівці.
Хід заняття
Добрий день, діти. Сьогодні ми поговоримо про те, до яких наслідків може привести наша безпечність та легковажність. На жаль ми не завжди задумуємось над тим чи правильно ми чинимо, а тим більше , що і коли говоримо. Для більшої наглядності ми зараз прослухаємо українську народну казку «Три бажання»…
Як бачимо, прислів’я «Слово не горобець, вилетить не спіймаєш» для даного випадку дуже добре підходить. Тому нам всім потрібно пам’ятати про це перед тим, як приймати рішення, особливо важливі.
А зараз закриваємо очі, уявляємо собі, що до кожного з вас прийшла чарівна бабуся, яка може виконати наші три бажання. Добре обдумуємо бажання і записуємо їх на бланках.
Записали? Молодці. Хто бажає може зачитати свої бажання…
Ми молодці. Дякую всім за роботу. До побачення.
(Після заняття психолог опрацьовує анкети…)
Додаток 1.
Анкета «Три бажання»
ПІП___________________________________________________________Клас__
1._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анкета «Три бажання»
ПІП___________________________________________________________Клас__
1._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________