Матеріал до уроків."ABC games"

Про матеріал

Закріплення букв англійського алфавіту за допомогою ігрової діяльності,яка мотивує учнів до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

ABC games

Назва гри: ABC

Практична мета: Повторити літери алфавіту.

Хід гри: Клас ділиться на дві команди. Члени кожної команди стають один за одним обличчям до дошки, яку поділено на дві частини. Перша команда одержує завдання записувати літери в алфавітному порядку від А до М, а друга - від N до Z . Кожен пише по одній літері, а потім стає в кінець ланцюжка.

Назва гри: ABC

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту.

Хід гри: Учитель пропонує одному із учнів назвати будь-яку літеру англійського алфавіту. Учень, який сидить поруч, повинен швидко назвати наступну літеру в алфавітному порядку.

Назва гри: Do You Know the ABC ?

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту.

Хід гри: Поділіть дошку на дві частини , а клас – на дві команди. Учасники кожної команди по черзі підбігають до дошки й пишуть по одній літері . Виграє та команда, яка швидко й без помилок напише всі літери.

Назва гри: Do You Know the Letters ?

Практична мета: Повторити літери алфавіту.

Хід гри: Учні класу поділені на команди по 4-5 чоловік. У кожній групі обирається учень – експерт. Учитель називає літери, а учні користуючись касою літер , ставлять їх у рядок у тому порядку, в якому вони названі. Виграє та група, в якій усі учні впораються із завданням.

Назва гри: Do You Know the First Letters of These Words ?

Практична мета: Перевірити знання літер та слів.

Хід гри: Учитель готує картки з літерами і лексичні малюнки. Він роздає учням картки з тими літерами (по 4-5 кожному), з яких починаються слова, що означають предмети, зображені на них. Потім учитель демонструє малюнки один за одним, а учні повинні підняти картку з відповідною літерою і назвати предмет англійською мовою. Проходячи між рядами, вчитель вибирає правильні відповіді та забирає картки. Виграє той , хто перший залишиться без карток.

 Назва гри: The First Letters

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту та вивченої лексики.

Хід гри: Учитель роздає по 4 – 5 малюнків, на яких зображені відомі учням предмети. Потім показує літеру, а учні, яких викликали, називають її, показуючи малюнок з предметом, що його назва починається з цієї літери, і вимовляють це слово англійською мовою.

Назва гри: Who is the First ?

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту.

Хід гри: Учитель викликає до дошки по одному учневі (почергово з кожної команди). Вони повинні скласти і написати на дошці по три слова, що починаються з однієї літери (наприклад, з Р ). Учні читають вголос свої слова. За кожне правильно складене та прочитане слово команда одержує бал. Вислухавши відповіді учнів, підводяться підсумки гри.

 

 

Назва гри: Guess the Letter

Практична мета: Формувати навики фонематичного слуху.

Хід гри: Серед учнів обирають ведучого. Він виходить з класу, а решта загадують літеру. Коли ведучий повертається, йому називають слова з цією літерою до тих пір , поки він не відгадає її. Наприклад, задумана літера S. Учні називають слова:see, she, exercise тощо. Коли ведучий відгадає літеру, його місце займе учень, що останнім назвав слово.

Назва гри: Fill in the Missing Letters

Практична мета: Повторити літери та звуки.

Хід гри: На дошці написані слова, в кожному з яких пропущена одна літера, наприклад: c…p, a…d, p…n. Учитель вимовляє звук (наприклад:[e]) і пропонує учням вставити відповідну літеру в слово, де вона пропущена, і назвати його.

Назва гри: Alphabet Train

Практична мета: Повторити літери алфавіту.

Хід гри: Учитель почергово викликає учнів із різних команд, пропонує їм сказати речення: “My train is carrying …”, додати слово, що починається на першу (2,3 і т.д.) літеру алфавіту. Наприклад, перший учень говорить: “My train is carrying apples”, другий “My train is carrying bread”. Учень, який не зможе швидко назвати слово, вибуває з гри. Перемагає команда, в якій залишилося більше учасників.

Назва гри: Did You Learn the ABC ?

Практична мета: Закріпити літери алфавіту та звуки, які вони передають.

Хід гри: Учні поділяються на дві команди, стають обличчям одне до одного. Учасники однієї команди швидко показують літери , а учасники другої команди читають їх, говорять , які звуки вони передають, та називають слова з цими звуками. Потім команди міняються місцями.

 Назва гри: Spell Your Name

Практична мета: Вчити учнів писати своє ім’я.

Хід гри: Учні отримують картки, на яких написані їх імена англійською мовою. Гра відбувається у формі діалогу між учителем та учнем. Т: What is your name? P: My name is Oleh. T: Spell your name, please. P : O-l-e-h. Після закінчення гри кожен учень прописує своє ім’я в зошиті.

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку