18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Матеріал до уроків."ABC games"

Про матеріал

Закріплення букв англійського алфавіту за допомогою ігрової діяльності,яка мотивує учнів до вивчення іноземної мови.

Перегляд файлу

ABC games

Назва гри: ABC

Практична мета: Повторити літери алфавіту.

Хід гри: Клас ділиться на дві команди. Члени кожної команди стають один за одним обличчям до дошки, яку поділено на дві частини. Перша команда одержує завдання записувати літери в алфавітному порядку від А до М, а друга - від N до Z . Кожен пише по одній літері, а потім стає в кінець ланцюжка.

Назва гри: ABC

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту.

Хід гри: Учитель пропонує одному із учнів назвати будь-яку літеру англійського алфавіту. Учень, який сидить поруч, повинен швидко назвати наступну літеру в алфавітному порядку.

Назва гри: Do You Know the ABC ?

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту.

Хід гри: Поділіть дошку на дві частини , а клас – на дві команди. Учасники кожної команди по черзі підбігають до дошки й пишуть по одній літері . Виграє та команда, яка швидко й без помилок напише всі літери.

Назва гри: Do You Know the Letters ?

Практична мета: Повторити літери алфавіту.

Хід гри: Учні класу поділені на команди по 4-5 чоловік. У кожній групі обирається учень – експерт. Учитель називає літери, а учні користуючись касою літер , ставлять їх у рядок у тому порядку, в якому вони названі. Виграє та група, в якій усі учні впораються із завданням.

Назва гри: Do You Know the First Letters of These Words ?

Практична мета: Перевірити знання літер та слів.

Хід гри: Учитель готує картки з літерами і лексичні малюнки. Він роздає учням картки з тими літерами (по 4-5 кожному), з яких починаються слова, що означають предмети, зображені на них. Потім учитель демонструє малюнки один за одним, а учні повинні підняти картку з відповідною літерою і назвати предмет англійською мовою. Проходячи між рядами, вчитель вибирає правильні відповіді та забирає картки. Виграє той , хто перший залишиться без карток.

 Назва гри: The First Letters

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту та вивченої лексики.

Хід гри: Учитель роздає по 4 – 5 малюнків, на яких зображені відомі учням предмети. Потім показує літеру, а учні, яких викликали, називають її, показуючи малюнок з предметом, що його назва починається з цієї літери, і вимовляють це слово англійською мовою.

Назва гри: Who is the First ?

Практична мета: Перевірити знання літер алфавіту.

Хід гри: Учитель викликає до дошки по одному учневі (почергово з кожної команди). Вони повинні скласти і написати на дошці по три слова, що починаються з однієї літери (наприклад, з Р ). Учні читають вголос свої слова. За кожне правильно складене та прочитане слово команда одержує бал. Вислухавши відповіді учнів, підводяться підсумки гри.

 

 

Назва гри: Guess the Letter

Практична мета: Формувати навики фонематичного слуху.

Хід гри: Серед учнів обирають ведучого. Він виходить з класу, а решта загадують літеру. Коли ведучий повертається, йому називають слова з цією літерою до тих пір , поки він не відгадає її. Наприклад, задумана літера S. Учні називають слова:see, she, exercise тощо. Коли ведучий відгадає літеру, його місце займе учень, що останнім назвав слово.

Назва гри: Fill in the Missing Letters

Практична мета: Повторити літери та звуки.

Хід гри: На дошці написані слова, в кожному з яких пропущена одна літера, наприклад: c…p, a…d, p…n. Учитель вимовляє звук (наприклад:[e]) і пропонує учням вставити відповідну літеру в слово, де вона пропущена, і назвати його.

Назва гри: Alphabet Train

Практична мета: Повторити літери алфавіту.

Хід гри: Учитель почергово викликає учнів із різних команд, пропонує їм сказати речення: “My train is carrying …”, додати слово, що починається на першу (2,3 і т.д.) літеру алфавіту. Наприклад, перший учень говорить: “My train is carrying apples”, другий “My train is carrying bread”. Учень, який не зможе швидко назвати слово, вибуває з гри. Перемагає команда, в якій залишилося більше учасників.

Назва гри: Did You Learn the ABC ?

Практична мета: Закріпити літери алфавіту та звуки, які вони передають.

Хід гри: Учні поділяються на дві команди, стають обличчям одне до одного. Учасники однієї команди швидко показують літери , а учасники другої команди читають їх, говорять , які звуки вони передають, та називають слова з цими звуками. Потім команди міняються місцями.

 Назва гри: Spell Your Name

Практична мета: Вчити учнів писати своє ім’я.

Хід гри: Учні отримують картки, на яких написані їх імена англійською мовою. Гра відбувається у формі діалогу між учителем та учнем. Т: What is your name? P: My name is Oleh. T: Spell your name, please. P : O-l-e-h. Після закінчення гри кожен учень прописує своє ім’я в зошиті.

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку