Формувати навички сполучення букв у слові з теми, яка вивчається. Активізувати лексичний матеріалу з теми, яка вивчається. Практикувати в усному висловлюванні на задану тему.
Lexical games
Назва гри : Make the Word
Практична мета : Формування навичок сполучення букв у слові з теми, яка вивчається.
Хід гри : Учитель пише великими буквами на аркуші паперу слово по темі і, не показуючи його, розрізає на букви, говорячи : «Було в мене слово. Воно розсипалося на букви». Потім показує букви й розсипає їх на столі : «Хто швидше здогадається, яке це було слово ?» Виграє той, хто перший правильно запише слово. Учень, котрий виграв, придумує своє слово, повідомляє викладачу, або сам пише й розрізає його, потім показує всім розсипані букви. Гра повторюється.
Назва гри : The Magic Box
Практична мета : Перевірка та повторення назв кольорів.
Хід гри : Учитель показує учням «чарівну» коробку (the magic box),в якій знаходяться олівці різного кольору (5-6). Учні по черзі звертаються до вчителя, запитуючи, чи є в коробці той чи інший колір. Pupil : Is it black? Teacher : No, it isn’t. Pupil : Is it white ? Teacher : Yes, it is. (Дістає олівець названого кольору. ) Коли всі кольори відгадані, учитель кладе в коробку олівці інших кольорів. Виграє той, хто відгадає більше кольорів.
Назва гри : Do You Know the First Letter of these Words?
Практична мета : Повторення назв кольорів, цифр та букв алфавіту.
Хід гри : Учитель роздає учням картки з цифрами та кольорами, які були вивчені на попередніх уроках. Потім показує літеру, учні називають її. Той, у кого малюнок зі словом (цифрою чи кольором ), що починається з цієї букви, показує його і вимовляє це слово англійською мовою.
Назва гри : Have you got…?
Практична мета : Тренувати учнів у використанні загальних запитань з дієсловом to have, повторити ЛО за темою «Домашні тварини».
Хід гри : На столі вчителя розкладені іграшки – тварини. Учням пропонують уважно подивитися на них і запам’ятати. Потім учні кладуть голови на парти, а вчитель бере зі столу будь –яку іграшку і ховає її за спину, решту іграшок накривають тканиною. Учні запитують : “ Have you got a rabbit?” , “ Have you got a cat?” і так далі, до тих пір, поки хтось із учнів не відгадає приховану іграшку. Він і стає ведучим.
Назва гри : Who Knows the Colours Best?
Практична мета : Повторення ЛО з теми «Кольори» та «Домашні тварини».
Хід гри : На столі розкладені іграшки – тварини різних кольорів . Учитель пропонує одному з учнів ( ведучому) задумати будь-яку іграшку. Інші гравці повинні відгадати її. Спочатку вони відгадують колір, запитуючи, наприклад : “Is it red?”. Потім відгадують назву іграшки, наприклад : “Is it a white rabbit?”. Якщо учень не помиляється, він стає ведучим, і гра триває.
Назва гри : Five Words
Практична мета : Закріплення лексики з тем «Сім’я », «Домашні тварини», «Дикі тварини», «Іграшки».
Хід гри : Поки учень з однієї команди рахує до п’яти , представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався із завданням, вибуває з гри.
Назва гри : The Magic Box
Практична мета : Активізація лексичного матеріалу з теми “School”.
Хід гри : Учитель показує учням «чарівну коробку», в якій знаходяться шкільні речі. Учні по черзі підходять та звертаються до вчителя, запитуючи чи є в нього той чи інший предмет.
Назва гри : Who Knows the Parts of the Body Best?
Практична мета : Закріплення ЛО з теми «Частини тіла».
Хід гри : Ведучий, показуючи, наприклад, на шию, спеціально помиляється й говорить: “This is my nose”. Учень, до якого звертається ведучий, повинен швидко показати на ніс. Якщо він помиляється, то вибуває з гри.
Назва гри : Who Knows the Clothes Best?
Практична мета : Закріплення ЛО з теми «Одяг».
Хід гри : Ведучий, показуючи, наприклад, на сукню, спеціально помиляється й говорить : “This is my skirt”. Учень, до якого звертається ведучий, повинен швидко показати на спідницю. Якщо він помиляється, то вибуває з гри.
Назва гри : Collective Story
Практична мета : Активізувати вміння та навички усного висловлювання на задану тему.
Хід гри : Представники від кожної команди по черзі говорять по одному реченню. Той, хто не може придумати, щоб продовжити розповідь, або повторює вже сказане, вибуває з гри. Переможцем стає та команда, в якій залишається більше учасників.
Назва гри : My family
Практична мета : Закріпити знання лексичного матеріалу до теми «Моя сім’я».
Хід гри : За зразком, даним учителем, діти придумують речення. Наприклад : His name is Ivan. He is not my brother. He is not my grandfather. Who is he? Інші повинні здогадатися про кого йде мова. Відповідь : He is your father.
Назва гри : Broken Sentences
Практична мета : Практикувати лексику з теми.
Хід гри : Учні отримують набори карток з двома частинами речень і самостійно складають речення. Той, хто першим впорався із завданням, читає утворені речення.
Назва гри : Let’s Make a Story
Практична мета : Розвивати навики говоріння з теми, яка вивчається.
Хід гри : Учитель розподіляє клас на дві команди. Кожному гравцю він дає картку з реченнями. Учні повинні розташуватися в послідовності розповіді. Потім вони по черзі читають свої речення. Перемагає команда, яка швидше й правильно виконує завдання.