Формувати навички комунікативної компетенції. Розвивати діалогічне та ситуативне мовлення.
Topical games
Назва гри: Ball Game
Практична мета: Закріпити лексику з теми.
Хід гри: Один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, яка вивчається ( School, Toys, Family, etc.)
Назва гри: Snowball
Практична мета: Перевірити лексику з теми.
Хід гри: Один учень промовляє фразу, а другий повторює її та додає своє слово. P1: I can see a pencil. P2: I can see a red pencil. P3: I can see a long red pencil.
Назва гри: Snowball
Практична мета: Формувати навики комунікативної компетенції.
Хід гри: Учні сідають у коло, у центрі якого – картки з лексикою, яка вивчається. Один з учнів бере картку, показує її та вживає дане слово або вираз у реченні. Другий учень бере іншу картку та придумує нове речення, яке логічно продовжує попереднє і т.д. В кінці виходить розповідь з теми (опис малюнка, переказ тексту…).
Назва гри: Coloured Flower
Практична мета : Закріпити лексику з теми «Colours».
Хід гри: Діти отримують різнокольорові пелюстки. Потрібно зібрати пелюстки квітки відповідно до команди. До дошки підходить лише той, хто має пелюстку названого кольору. При цьому він повинен промовити такі слова: This is a blue leaf. This is a red leaf. This is a yellow leaf (etc.).
Назва гри: A Magic Word “Please”
Практична мета: Виховувати повагу один до одного.
Хід гри: Учитель пояснює : «Я промовлятиму різні команди, але виконувати їх потрібно лише тоді, коли я скажу чарівне слово “Please” . Хто помиляється, вибуває з гри ».
Назва гри: A New Pupil
Практична мета: Розвивати навики діалогічного мовлення.
Хід гри: У класі – новий учень. Потрібно розпитати його ім’я , прізвище, вік, звідки родом, як справи, яке хобі, про родину.
Назва гри: A Translater
Практична мета: Закріпити лексику з теми : «My Family ».
Хід гри: Один учень розповідає про себе та свою родину, а другий перекладає.
Назва гри: Guess
Практична мета: Тренувати учнів в умінні розповідати про улюблених персонажів книжок.
Хід гри: У грі беруть участь дві команди. Представники кожної з них по черзі розповідають про персонажів літературних творів. Завдання суперників – відгадати, про кого йдеться. P1. My favourite character is a boy. He lives with his aunt in a small town. He is a schoolboy, but he doesn’t like to go to school. He is a clever boy. He has a friend. His name is Huckleberry. Both of them like adventures. P2. His name is Tom Sawyer.
Назва гри: Finish
Практична мета: Перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації.
Хід гри: Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.
Назва гри: My Favourite Picture
Практична мета: Закріпити лексику з теми “Seasons”.
Хід гри: На столі вчителя лежать картинки з будь- якої лексичної теми. Кожен з учнів вибирає собі одну, описує і аргументує, чому він вибрав саме її.
Назва гри: I…
Практична мета: Розвивати навички ситуативного мовлення.
Хід гри: На дощі висять картинки, на яких зображені люди в різних ситуаціях. Кожен учень вибирає одного з героїв і розповідає від першої особи історію.