Цей матеріал я склала та використовувала під час позакласної роботи з обдарованими учнями в 2 класі з української мови. Цей матеріал стане в нагоді також бажаючим учням під час зимових канікул. Маю надію що матеріал стане комусь в нагоді
виконати такі завдання:
Зробити звуко-буквенний аналіз та записати звукові моделі таких слів:
день, осінній, явір, зеленіє, щастя, доля, їдальня, малювання.
Із слів кожного рядка склади і запиши речення.
а) у, часто, учні, музеї, ходять;
б) станції, поїзди, щодня, відходить, від;
в) ходять, вулицях, міста, по, трамваї.
Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх. Прочитай текст.
Хитра лисиця
на, лежить, хитра, снігу, лисиця;
над, кружляють, нею, ворони;
лисиця, ноги, очі, витягнула, закрила;
одна, клюнула, лисицю, в хвіст, ворона;
тут, спіймала, ворону, і побігла, в, лисиця, ліс.
Спиши текст, доповнивши його потрібними словами.
Вовк
Влітку вовк ходить ... . Прийде ... зима. Звірі поховаються. Нічого буде їсти вовкові. Він зимою ходить ... і ....
Запиши речення в такому порядку, щоб вийшов текст.
На ньому було дупло. В лісі росло дерево. Там жила білка. Вони були маленькі. В неї були білченята.
Випиши іменники
Була холодна зима. До вікна прилетіла синичка. Біля вікна стояли діти. Вони відкрили кватирку. Синичка залетіла до кімнати. Пташка була голодна. Діти нагодували її.
До поданих слів добери прикметники
Яблуко — кругле, стигле, соковите, зимове.
Гарбуз — ... , ... , ... ,
слива — ... , ... , ... ,
виноград — ... , … ,
огірок — ... , … ,
цибуля — ... , ... , ... ,
Утвори словосполучення прикметника з іменником за зразком:
Сонце (ранок) – сонячний ранок,
слива (сік) -
сніг (зима) –
зелень (трава) -