Матеріал до уроку на тему «PABLO PICASSO»

Про матеріал
У жодного художника до нього не було такої кількості шанувальників за його життя. Шанувальників Тіціана в XVI столітті і Веласкеса в XVII столітті було не більше декількох тисяч чоловік — в основному це були короновані особи, дворянство й інтелігенція Європи. Аудиторія Пікассо, включаючи й тих, хто чув про нього і бачив його картини, хоча б у репродукціях, — складає десятки, сотні мільйонів.
Перегляд файлу

PABLO PICASSO

No painter before him had a mass audience in his own lifetime. The total public for Titian in the 16th century or Velazquez in the 17th century was probably no more than a few thousand people—though that included most of the crowned heads, nobility and intelligentsia of Europe. Picasso's audience — meaning people, who had heard of him and seen his work, at least in reproductions — was in tens, possibly hundreds, of millions. He and his works were the subject of constant analysis, gossips, adoration or rumour.

Pablo Picasso was born in Spain in 1881 and lived for 91 years. For most of his life he lived in Paris, France.

When Picasso was a child, pictures by Vincent Van Gogh and Paul Cezanne were the modern masterpieces. With Picasso's fantastic imagination he took those ideas even further. He started to paint what he knew about object or person. Anything solid was broken down into flattened, cut out «pieces». The pieces were shaped like patterns, or cubes, so the new style was called «Cubism». When cubism first appeared some critics said it was a complete disaster. So, this style was Picasso's first gift to the art world. Picasso kept developing new styles, constantly switching between them. He painted and sculptured in any way he wanted.

Some of the greatest modern painters — Kandinsky, for instance, or Mondrian — saw his work as an instrument of evolution and human development. The idea that he had any kind of historical mission struck Picasso, and he always said that all he had ever made was made for the present and in the hope that it would remain in the present. It is interesting, that he also stood against the Expressionist belief that the work of art must disclose the truth and the inner being of its author.

In his work everything is based on sensation and desire. He could make people feel the weight of forms and the tension of their relationships mainly by drawing the total structure.

Unlike many other artists Picasso wasn't poor. He had been successful nearly all his life and had plenty of money. He lived in elegant flat in a fashionable Paris street.

Picasso constantly tried out new forms of art and invented a new style, which, strangely, remained a secret for most of his life — his sculptures. He loved animals and built sculptures of them from materials he found just lying around.

 



 

QUESTIONS

1.    When was Picasso born?

2.    Where did he live?

3.    What is the style of Picasso's paintings?

4.    What is the main feature of his works?

 

VOCABULARY

nobility — дворянство, шляхетність

adoration замилування, поклоніння

rumour плітки, чутки

masterpieces шедеври

solid твердий, суцільний

flattened — плоский


 

 

ПАБЛО ПІКАССО

У жодного художника до нього не було такої кількості шанувальників за його життя. Шанувальників Тіціана в XVI столітті і Веласкеса в XVII столітті було не більше декількох тисяч чоловік — в основному це були короновані особи, дворянство й інтелігенція Європи. Аудиторія Пікассо, включаючи й тих, хто чув про нього і бачив його картини, хоча б у репродукціях, — складає десятки, сотні мільйонів. Сам Пікассо і його роботи були предметом постійного аналізу, пліток, поклоніння або чуток.

Пабло Пікассо народився в Іспанії в 1881 р. і прожив 91 рік. Більшу частину свого життя він провів у Парижі, у Франції.

Коли Пікассо був дитиною, картини Вінсента Ван Гога і Поля Сезанна були сучасними шедеврами. Фантастична уява Пікассо підхопила ці ідеї і почала розвивати їх далі. Він почав малювати те, що знав про предмет або людину. Усе велике розбивалося на окремі плоскі шматочки. І ці шматочки зображувалися у формі куба, таким чином, новий стиль був названий кубізмом. Коли кубізм уперше з'явився, критики говорили, що це просто катастрофа. Цей стиль був подарунком Пікассо світові мистецтва. Пікассо продовжував розвивати нові напрямки, постійно їх поєднуючи. Він малював картини і ліпив скульптури так, як йому хотілося.

Деякі великі художники, наприклад Кандінський або Мондріан, розглядали його роботи як інструмент еволюції та людського розвитку. Ідея того, що він був причетний до якої-небудь історичної місії, вражала Пікассо, і він завжди говорив, що все те, що він робив, належить сьогоденню, у надії на те, що воно в сьогоденні й залишиться. Цікаво й те, що він завжди був проти думки експресіоністів про те, що мистецтво повинне розкривати правду і внутрішній світ автора.

У його роботі все ґрунтується на чуттєвості та бажанні. Він міг змусити людину відчувати форму і взаємозв'язок шляхом зображення загальної структури.

На відміну від інших художників Пікассо не був бідним. Він усе своє життя був щасливий і мав багато грошей. У нього була вишукана квартира на фешенебельній вулиці Парижа.

Пікассо постійно пробував нові форми мистецтва і придумав новий стиль, який, що дивно, залишався в секреті протягом усього його життя — його скульптури. Він любив тварин і ліпив їхні скульптури з матеріалу, що знаходив під рукою.