Матеріал до уроку "Ранкова зустріч"

Про матеріал

Ранкова зустріч спрямована на налаштування дітей на співпрацю, взаємоповагу, гарний настрій. В ігровій формі відбувається знайомство з планом роботи на день.

Перегляд файлу

Кришня Олена Миколаївна вчитель Андріївської ЗОШ І-ІІІ ст.№1

Ранкова зустріч   

Тема. Чим я можу допомогти Землі

Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі продовжувати розвивати уяву учнів про навколишній світ, підвести їх до усвідомлення, що рослини та тварини можуть зникати назавжди, вчити аналізувати свої вчинки та вчинки однолітків при спілкуванні з природою, вчити бачити красу природи; формувати інформаційно-комунікативну компетентність; розвивати пам’ять, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю, співчуття до всього живого, бажання прийти на допомогу природі.

1.Привітання «Комплімент»

Учитель і діти стоять у колі, взявшись за руки.

Учитель.

Як багато нас тут друзів…

Білочубих, карооких,

Синьооких і чорнявих,

І високих, і низеньких,

І кругленьких, і худеньких.

Всіх вас рада привітати

І найкращого бажати…

Учитель і діти передають по колу яскравий м’яч (або будь-яку іграшку) і говорять одне одному «приємні» слова – компліменти: «Оленко, ти сьогодні така весела!», «Назаре, у тебе сьогодні такий хороший настрій!», «Сергію, у тебе сьогодні дуже гарна футболка!» тощо.

Яких друзів ти хочеш мати? Тих, хто тебе розуміє та допомагає? Мабуть, наша планета Земля теж прагне таких друзів. Хочеш їй допомогти й водночас попіклуватися про своє майбутнє? Тоді насамперед навчися бачити красу рідної планети й намагайся її оберігати. Подаруй планеті її зображення. Адже ви — справжні друзі. На все життя!

2. Обмін  інформацією

- Діти, а які правила поведінки з природою ви знаєте?

1.Бережіть і охороняйте рослинний і тваринний світ свого рідного краю.

2.Беріть участь в озелененні села

3.У лісі не кидайте запалені сірники, не розводьте багаття

4.Не рвіть дикоростучих квітів

5. Не ловіть диких тварин і птахів.

6.Не руйнуйте диких гнізд і мурашників, не розкопуйте нір тварин.

7.Не галасуйте на природі. Галас лякає звірів і птахів.

8.Не забруднюйте природу непотрібними предмети і відходами.

9.Бережіть криниці, колодязі і водоймища, не кидайте в них сміття.

 

Щодня надходять тривожні сигнали від вчених про те, що на Землі зникає певний вид рослини чи тварини. І, в першу чергу, це вина  людини. Ми висушуємо болота, щоб будувати дороги, міста. А куди діватися жителям болота? Людина тракторами оре степи, щоб вирощувати хліб. А куди подітися тваринам степу? А що буде з рослинами диких степів? Дедалі більше лісів вирубується для запасів деревини. Нам потрібні меблі, будинки, папір. А що робити жителям лісу?

На жаль, люди інколи забувають, що вони — теж часточка при­роди, що вони повинні її берегти і примножувати. Якщо зникнуть рослини — зникне і людство. Тому в нашій державі видано спеціальні накази про збереження рослин і тварин. Певні види живих організмів захищає закон. Збудо­вано заповідники. Це такі місця, де забороняється господарська ді­яльність людини, де забороняється полювання. Дуже важливо, щоб ви, діти, виросли охоронцями природи, ша­нували рідну землю і берегли її багатства.

Відгадування загадок

1. У хаті зачинилася,

 Тихенько причаїлася,

 Та сидить німа від страху.

 Ви впізнали?.. (Черепаха).

2. У підводній горі,

 Живе при норі.

 Вісім ніг має,

 Ними здобич хапає. (Восьминіг)

3. Величезний цей хижак На людей наводить жах. Проживає в річці Ніл Небезпечний... (крокодил).

4. Маленьке, вузеньке,

 По землі в’ється,

 До рук не дається. (Вуж)

5. В озері, що біля хати,

 Дядечко живе вусатий.

 На півметра вуса в’ються,

 Та вхопити не даються! (Сом)

В морі плаваю на дні,

Там спокійніше мені,

Як желе мої боки:

І прозорі, і м’які.

Якщо зловиш мене ти — Можу руку обпекти!

  (Медуза)

Вудки лиш позакидали, Щось одразу упіймали. Рибонька нівроку,

Ну, а зветься. (окунь).

Не дрімають карасі,

Знають добре геть усі: Стерегтись потрібно злюки, Хижої, страшної... (щуки).

Стась закинув вудку в річку, Піймав рибку невеличку.

Та пустив її з руки,

Бо кусались плавники.

  (Йорж)

10. І малеча, й тата, й мами Дружно ходять косяками.

І ми кажемо цій рибі

(Бо смачна вона!) — спасибі! (Оселедець)

11. Не змія, а в’ється,

В руки не дається.

Він не сом, а вуса має.

Хто цю рибу відгадає? (В’юн)

12. Ці розумні свистуни Всім відомі з давнини. Здогадатись ви повинні:

В хвилях граються... (дельфіни)

13. Він плаский, немов тарілка,

І не плаває, де мілко.

Дуже гарним він здається,

Хоч електрикою б’ється.

 (Скат)

  • Діти, а де   мешкають ці тварини?

 Хто з цих мешканців живе у річці? Хто — у морі? Хто плаває в океані?

3.Групове заняття

Гра    Море хвилюється ...

Спочатку вибирають ведучого. Він зображує руками хвилі і каже:
- Море хвилюється раз.
Море хвилюється два.
Море хвилюється три.
Морська фігура, на місці замри! 
Всі завмирають на місці, а ведучий ходить і вибирає кращу фігуру. Той, кого він вибере, танцює танець своєї фігури і стає ведучим.

4. Щоденні новини

Робота з календарем ( куточком природи)

Повідомлення синоптика про погоду

Запропонуйте дітям у щоденниках вражень намалювати тварин, яких запам’ятали.

Вчитель повідомляє розклад занять на день.

  • Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.

 

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку