19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Матеріал до уроку української літератури з вивчення творчості Галини Малик. П’єса «Час і ми»

Про матеріал

П'єса є спробою поєднати елементи театральної гри «діти і ляльки». Так четверо учнів грають самих себе та ще зображають чотирьох лялькових персонажів.

Перегляд файлу

Час і ми

Задіяні

Ілонка

Назарко

Миколка

Клепсидра

Хронограф

Розпорядченко

Пунктуалія

( Посеред сцени лавочка, на ній четверо дітей).

Назарко

  • Що за горе-неудача?

Знов приснилася задача!

Цілий день катавсь на скейті,

А вона –  баран упертий –

Ну ніяк не піддавалась,

Двійки лиш чекать зосталось…

Ілонка

  • І мене – вже як на зло

«д/з» знову підвело.

Вдень – ток шоу, серіали,

А на вірш – часу не стало!

Миколка

  • Грав весь день я гру учора,

Все м’ячі оф-лайн футболив…

А приклади і рівняння

Зостались без розв’язання.

Даринка

  • Я з щеням маленьким гралась

Й зовсім часу не зосталось

Прочитати вчора казку,

Що ж робить, скажіть, будь ласка?

Хронограф

  • Чарівне словечко чую?

Чи причулося, бува?

Я собі отак міркую:

Поясніть свої слова.

Дівчата

  • Ми постійно не встигаєм!

Микола

  • Й що робити з цим – не знаєм!

Хронограф

  • Не спішіться, попорядку,

Зранку робите зарядку?

Діти

  • Дуже часто не встигаєм,

Хоч і часу ми не гаєм.

Хронограф

  • А гімнастика, до речі,

Зробить з вами дивні речі:

Будете весь день бадьорі,

Жваві, беручкі, бадьорі.

Познайомлю я вас, діти,

Із Клепсидрою, повірте,

Дасть вона поради щирі,

Ви прислухайтеся, милі.

Клепсидра

  • Я Клепсидрою зовуся,

Я-годинникам бабуся.

Маю я для вас загадку

І чекаю на відгадку:

Що біжить, а ніг немає,

Що пливе і що літає?

Діти

  • Час!

Клепсидра

  • Хочу ще вас познайомить

З двома друзями моїми,

Стануть вони у пригоді

Вам порадами чіткими.

Розпорядченко

  • Розпорядченком зовуся

Й дуже безладу боюся.

Кожен день свій, місяць, рік

Я планую, щоб всяк зміг

Завжди встигнути усюди

І мене шанують люди!

Діти

  • Як нам з вами подружитись?

Розпорядченко

  • Будем вчитись:

Якщо робите уроки-

Не втрачайте, милі, спокій:

Важчі справи ви почніть,

А вже легші-відкладіть.

Розв’яжіть задачі й вправи,

Прочитайте твір чи розділ-браво!

Все устигли почергово

І найкраще – пречудово!

Як закінчите всі справи –

Погуляти – ваше право!

Пунктуалія

  • Родом я з Греції, батьки – з Італії

Кличуть усі мене Пунктуалією,

Вмію усіх я вчасності вчити,

Щоби встигали всі все зробити.

Хлопці

  • Де поділись друзі наші?

Дівчата

  • Хтось листа для нас залишив.

«Усім дітям України від успішної родини»

Хлопці

Розкриваємо мерщій!

Дівчата

  • Обережно лиш, постій:
  • Це для нас усіх пакунок

Розпорядок дня в дарунок.

 

 

docx
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку