Матеріал до уроку "Використання техніки Storitelling на уроці англійської мови "

Про матеріал
В публікації міститься матеріал до уроку в 5 класі з використанням техніки Storitelling .
Перегляд файлу

Сторітелінг – один з методів навчання іноземної мови, в основі якої закладено навчання через захоплюючі історії.

Технологія сторітелінг  забезпечує комунікативний, мовленнєвий, мовний, емоційний та соціокультурний розвиток  школярів. Сюжет історії  викликає багато різноманітних емоцій в учнів, навчають моральним цінностям,  вчать аналізувати вчинки та почуття героїв, а наповнення історії (лексика, граматика) допомагає краще засвоїти матеріал. Як стверджують психологи,  у слухачів чи читачів можуть виникнути такі емоції:  злість, відраза, страх, радість, сум та подив. Саме тому, ми можемо говорити про те, що історії розвивають емоційний інтелект дитини.

Як підготувати учнів до сторітелінгу на прикладі казки.

1. Що ти бачиш на картинці? Розмалюй та напиши речення. З цього завдання можна розпочати урок та закріпити вже вивчену лексику.  Учні читають речення та обирають правильний на їх думку варіант.Складають власну казку

1.Who is this? Look and write.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Побудуй історію за картинками.  Описуючи картинку, можна звернути увагу чнів на героїв  та чим вони займаються. Це завдання можна використовувати як перед прочитанням історії, так і після.

 

3.Запропонуйте учням  дати заголовок  історії

 

 

 

 

 

4. Опиши одного з персонажів. Для цього завдання, можна взяти речення з тексту , наприклад:

1маленька-small

2сіра-grey

3обережна-watchful

4 сором язлива-shy

5 весела-cheeful

 

 

 

 

5.Знайомство з новими словами:

town місто, міський

country [ 'kʌntrɪ] село, сільський

welcome [ 'welkəm] ласкаво просимо

small маленький

two два

mice миші

bare голий, порожній

Oh, dear! [Ɔ: dɪə] О, любий!

I want Я хочу

to go home йти додому

I do not like it here. Мені не подобається тут.

 

 

6.Прослухати казку.

7.Виконати завдання з аудіювання .Об єднати пари , скласти та записати речення

village and city mice

her name is Town Mouse.

The country mouse shows

her friend the field with lots of beautiful flowers

One mouse lives in a big city

her name is Country Mouse

It is very nice

lived next to each other.

Burgers and chips and

milk and ice cream

One mouse lives in the country

and comfortable !

 

 

 

8.Заповни пропуски в історії. Для цього завдання, Ви можете запропонувати учням текст з пропусками і попросити учнів заповнити пропуски словами, які найбільш підходять за змістом. Для полегшення завдання, можна надати список слів для заповнення пропусків.

 

 

 

 

 

 

 

   Once upon a time, village and city mice lived next to each other.

One mouse lives in the country, her name is Country Mouse. One mouse lives in a big city, her name is Town Mouse. They are friends. One day the Town Mouse comes to her friend - the Country Mouse.

 

 

Country Mouse - Hello! Town Mouse! Welcome to my house! It is very small, but it is very nice.

Town Mouse - Where is the table? Where is the chair? No bedroom, no bathroom, no kitchen - oh, dear! I want to go home; I do not like it here!

Country Mouse - Oh, my friend! Do not go away so fast, please! Let me show you my favourite places! The country mouse shows her friend the field with lots of beautiful flowers

Town Mouse - Ok! Let's go and see them!

Country Mouse - Look, Town Mouse! Are not they beautiful! These flowers are so nice, they are of different colours and they smell so well!  I like walking here! I walk here every day.

Town Mouse - No, I do not like the flowers. I have a headache from their smell.

Country Mouse - Oh, my friend, but do you like the air? It is very fresh.

Town Mouse - No, I like the smell of the city, with all the cars and factories!

Country Mouse - Ok, let's go back to the house, then. It is time to eat!

.Country Mouse - My dear friend, help yourself!

Town Mouse - But Country Mouse, where is the meat?

Country Mouse - Oh dear! No meat for me! I am a Country Mouse, you see, I eat bread and cheese, and honey from bees.

Town Mouse - Yuk, yuk! No, thank you! This place is not pretty - come with me, let's go to the city!

Country Mouse - Ok! Show me where you live and what you like!

Town Mouse - This is my house. Come in, Country Mouse!

Country Mouse - Oh! What a big house! It is very nice and comfortable !

Town Mouse - Look at my living room! Look at my chair! Look at the table over there!

Country Mouse - they are great! Oh! Lots of food - it all looks so good!

Town Mouse - Burgers and chips and milk and ice cream.

Country Mouse - Oh, this can not be real, it must be a dream!

Town Mouse - Come on, Country Mouse, it is great in my house! There is plenty to eat. Here, please, take a seat!

Country Mouse - I am so hungry! Thank you, my friend! But ... who is he? He is so nice!

Town Mouse - Run! Run away! It is a cat!

The cat - Yes, I'm a big cat! And I want to eat you - nice fat mice! I'll catch you!

Country Mouse - Help me! Oh, help me! The cat does not want burgers, it wants to eat me!

9.Розрізати друкований текст на окремі частини.Розподілити учнів на групи та запропонувати скласти з цих частин текст казки

 

10.Запросити  учнів поставити  казку .Розподілити ролі.

  11.Запропонувати дітям  скласти свою власну казку

docx
Додано
22 серпня 2022
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку