Матеріал до уроку "Займенник"

Про матеріал

Матеріал до вивчення теми "Займенник".

Можна використовувати для надання домашнього завдання.

Дана робота створена для повторення осіб займенника, числа та відмінку. Робота з формами займенника.

Мета: розвивати уважність, самостійність, охайність до письма, наполегливість та продуктивність праці учня.

Зручний друк для кожного учня.

Перегляд файлу
  1. Прочитай. Випиши займенники, вкажи особу, число та відмінок.

     У садку співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що його пісню люблять люди. Того й дивився з погордою на квітучий сад, на синє небо й на маленьку дівчинку, що сиділа в саду й слухала його пісню.

     А коло Соловейка літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей припинив свою пісню та й каже:

  - Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не  потрібне. Та й краще, аби тебе, Жуче, зовсім не було.

(Уривок «Соловей і Жук»)

   2. Спиши, поставивши займенники в потрібну форму.

  (Я) прекрасний настрій . ( Вона) щирий погляд.Вдячний (ви). Дружити з (ти). Просити у (вони). Спілкуватися з (ми).

   

  1. Прочитай. Випиши займенники, вкажи особу, число та відмінок.

     У садку співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що його пісню люблять люди. Того й дивився з погордою на квітучий сад, на синє небо й на маленьку дівчинку, що сиділа в саду й слухала його пісню.

     А коло Соловейка літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей припинив свою пісню та й каже:

  - Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не  потрібне. Та й краще, аби тебе, Жуче, зовсім не було.

(Уривок «Соловей і Жук»)

   2. Спиши, поставивши займенники в потрібну форму.

  (Я) прекрасний настрій . ( Вона) щирий погляд.Вдячний (ви). Дружити з (ти). Просити у (вони). Спілкуватися з (ми).   

 

docx
Додано
28 березня 2021
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку