Матеріал до вивчення теми "Займенник".
Можна використовувати для надання домашнього завдання.
Дана робота створена для повторення осіб займенника, числа та відмінку. Робота з формами займенника.
Мета: розвивати уважність, самостійність, охайність до письма, наполегливість та продуктивність праці учня.
Зручний друк для кожного учня.
У садку співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що його пісню люблять люди. Того й дивився з погордою на квітучий сад, на синє небо й на маленьку дівчинку, що сиділа в саду й слухала його пісню. А коло Соловейка літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей припинив свою пісню та й каже: - Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не потрібне. Та й краще, аби тебе, Жуче, зовсім не було. (Уривок «Соловей і Жук») 2. Спиши, поставивши займенники в потрібну форму. (Я) прекрасний настрій . ( Вона) щирий погляд.Вдячний (ви). Дружити з (ти). Просити у (вони). Спілкуватися з (ми).
|
У садку співав Соловей. Його пісня була дуже гарна. Він знав, що його пісню люблять люди. Того й дивився з погордою на квітучий сад, на синє небо й на маленьку дівчинку, що сиділа в саду й слухала його пісню. А коло Соловейка літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей припинив свою пісню та й каже: - Перестань гудіти. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не потрібне. Та й краще, аби тебе, Жуче, зовсім не було. (Уривок «Соловей і Жук») 2. Спиши, поставивши займенники в потрібну форму. (Я) прекрасний настрій . ( Вона) щирий погляд.Вдячний (ви). Дружити з (ти). Просити у (вони). Спілкуватися з (ми). |