25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Матеріали для проведення гри "Еврика"

Про матеріал
Добірка матеріалів для проведення гри "Еврика" для учнів 8-11 класів в рамках тижня математики
Перегляд файлу

1

 

 

  • Добрий день, пані та панове!
  • Добрий день, леді та джентльмени!
  • Добрий день, школярі та школярки!
  • Добрий день, гравці та вболівальники!
  • Добрий день, переможці та переможені!
  • Вітаємо вас на розважально-пізнавальному шоу Vivat – Еврика ”.
  • Vivat! – хай живе,
  • Vivat!– нехай буде.
  • Те, що ніколи ніхто не забуде.
  • Еврика! – винахід,
  • Еврика! – диво.
  • Ми відкриваєм нові перспективи.
  • Дерзайте, творіть, здобувайте знання, -- Вам будувати власне життя.
  • Вам майбуття й сьогодення творити, вам відкривати, знаходити, жити!
  • Сьогоднішня гра  Vivat - Еврика ” – прототип відомої телевізійної версії „LG - Еврика”. Із знаменитою фірмою LG Electronics” нам зв’язатись не вдалося, проте інші добродійники не відмовилися нам допомогти.
  • Ми з задоволенням представляємо спонсорів нашої програми. Це – магазин „ Корал ”, приватний підприємець  Грицюк Володимир Якович.
  • Майстерня по виготовленню дверей та вікон, приватний підприємець Крисько Леонід Михайлович
  • Кіоск приватного підприємця Романюк Світлани Володимирівни.
  •  

 

  •  Магазин „Любава”, приватний підприємець Сніцар Борис Андрійович
  •  
  • Наша щира подяка тим, хто пам’ятає, що школа – це друга домівка їх та їхніх дітей.
  • А тепер настав час представити учасників нашої гри.
  • За зеленим комп’ютером сьогодні грає учениця 10 класу Ляхович Іванна.
  • За червоним комп’ютером – учениця 9 класу Юзюк Катерина.
  • За жовтим комп’ютером грає учениця 10 класу Бирилюк Ольга.
  • І за синім комп’ютером – учень 9 класу Зябліцев Леонід.
  • Познайомимося ближче з нашими гравцями   (кожен учасник говорить головне)
  • Побажаємо нашим учасникам успіху, удачі, перемоги.
  • Розпочинаємо попередній конкурс -  „Жеребкування”.  Гравець, який дасть відповідь на поставлене запитання найближчу до точної, одержує один заохочувальний бал і першим вступає в гру. Подальша точність відповідей визначить наступність інших гравців.
  • Отже, питання: „Скільки учнів в нашій школі?”  (        )
  • Найточнішим (ою) був (ла)  . . .        Вона (він) назвала число . . . , що найближче до істинного числа учнів у нашій школі – ( . . . )    Гравець отримує один бал і першим вступає у гру.
  • Другою гратиме . . .       Третьою  . . .       Четвертою . . .
  • Отож, ми починаємо!  Шоу Vivat – Еврика ” чекає на свого переможця.

 

 

  • Перший конкурс „Тема”. Він дещо відрізняється від телевізійної версії тим, що всі 9 тем у всіх гравців однакові. Але питання по цих темах для кожного різні. Порядок вибору теми – довільний.
  • За кожну правильну відповідь гравець отримує 1 бал. Якщо перші три правильні відповіді складають вертикаль, горизонталь або діагональ, гравець закінчує гру і отримує максимальну кількість балів – 12.
  • Не варто складати вертикаль, горизонталь чи діагональ з неправильних відповідей, бо тоді гравець закінчує гру і одержує ту кількість балів, скільки правильних відповідей дав до цього моменту.
  • Якщо гравець не знає правильної відповіді на питання, суперник може відповідати на це питання. Правильна відповідь принесе йому 1 бал, неправильна – 1 бал зараховується гравцеві.
  • Отже, у гру вступає . . .

Далі веду я.

 

  • Вітаємо . . .  . За конкурс „Тема” вона отримує . . . балів
  • Конкурс „Тема” грає . . .
  • За конкурс „Тема”  . . .  отримує . . . балів
  • У конкурсі „Тема” випробовує свої знання . . .
  • . . . одержує . . . балів
  • І нарешті у конкурсі „Тема” грає . . .
  • . . . виборола у конкурсі „Тема” . . .  балів.
  • Отже, за результатами конкурсу „Тема” лідирує ... , друге місце посідає ... , третє - ... , і на четвертому місці - ... .

 

  • Думаємо, що рекламні паузи усім набридли і по телевізору, тому пропонуємо вам музичну паузу.
  • Для вас співає „золотий голос” нашої школи – Балагур Іванна.

 

  • Продовжуємо нашу гру. На черзі конкурс „Оратор”. Тему для виступу вибирає лідер - ... .
  • А теми для конкурсу слідуючі – ...  (читаєш з монітора)
  • Отже, лідер вибирає тему ... .
  • На підготовку до виступу у вас 30 с, а на виступ – 60 с. Час на підготовку пішов.
  • Свою промову проголошує ... .
  • До слова запрошуємо ... .
  • Послухаємо виступ ... .
  • І нарешті з промовою виступає ... .
  • Конкурс „Оратор” оцінюють гравці. Максимальна кількість балів за цей конкурс – 4.
  • Просимо оцінити своїх суперників.
  • Отже, за конкурс „Оратор” Іванна отримує ... балів, Катя - ... балів, Оля - ... балів, Льоня - ... балів.
  • За результатами двох конкурсів у Іванни ... балів, і т. д. Лідирує ... .

 

 

  • Наступний конкурс – „Мій коник”. Тут гравці покажуть свої захоплення, вміння, хобі.
  • Максимальна кількість балів за цей конкурс – 4. Оцінюватимуть його глядачі за своїми оплесками.

 

  • Отже, свого коника вам пропонує ... .
  • Запрошуємо ... продемонструвати свого коника.
  • Що підготувала нам ... , побачимо зараз.
  • І свого коника демонструє ... .
  • Просимо вболівальників ще раз поаплодувати гравцям, щоб визначити, скільки балів одержав кожен із них.
  • Отже, 4 бали одержує ... , 3 бали ...  і т. д.
  • За результатами трьох конкурсів гравці  мають таку кількість балів: (назвати)

 

  • Переходимо до четвертого конкурсу, який носить назву „Так чи ні?”
  • Гравцям пропонується 9 фактів, на кожен із яких вони відповідають „так” або „ні”. Кожна правильна відповідь приносить гравцеві 1 бал.
  • Якщо учасники готові, то ми розпочинаємо!

Далі я читаю питання, а ведучі повідомляють, хто як відповів, якою має бути правильна відповідь і хто з гравців отримує по 1 балу.

 

  • За конкурс „Так чи ні”  гравці отримали таку кількість балів: (сказати по монітору)
  • А за результатами чотирьох конкурсів маємо таку картину: (сказати, починаючи з найменшої кількості балів)
  • І знову у нас музична пауза. Для вас співає Вознюк Юля.

 

 

 

  • А тепер переходимо до п’ятого, одного з найцікавіших конкурсів, - „Підказка”.
  • Гравці загадуватимуть картинки своїм напарникам, яких вони обрали собі заздалегідь.
  • За 1 хвилину потрібно відгадати 10 картинок. Кожна відгадана картинка приносить гравцеві 1 бал.
  • У гру вступає ... (в кого найбільше балів). З ким гратимеш, ... ?
  • Отже, перших 10 картинок для ... .
  • ... отримує за конкурс „Підказка” ... балів.
  • Далі грає ... . Кого обрала собі на допомогу  ... ?
  • Хвилина для ... розпочалась!
  • ... відгадала ... картинок.
  • В гру вступає ... , а допомагатиме їй - ?
  • ... виборола у цьому конкурсі ... балів.
  • І нарешті у конкурсі „Підказка” - ... . А допомагає їй - ?
  • Цей конкурс приносить ... ... балів.

 

  • Підведемо підсумки п’яти загальних конкурсів. (по черзі називаєте, у кого скільки балів, починаючи з найменшої)

 

  • Отже, до фіналу виходять ... і ... . Привітаємо їх.
  • Привітаємо і тих, хто вибуває з гри. Це ... і ... . Вони гідно боролися за перемогу, але фортуна сьогодні була не на їхньому боці.
  • Від наших спонсорів – невеличкі втішні призи.

 

 

 

  • А ми приступаємо до останнього, шостого конкурсу, - „Дуель”.
  • На поставлене спільне запитання відповідає той, хто першим підняв руку, і в разі правильної відповіді одержує 2 бали, які додаються до попередньо набраної кількості балів. Якщо ж відповідь неправильна або відсутня, може відповісти суперник і теж отримати 2 бали.
  • Гравці готові? Тоді ми починаємо!

Далі я читаю питання і приймаю відповіді.

 

  • Отже,  загальний рахунок - ... / ... на користь ... .
  • І ми вітаємо переможця нашої гри. Це – учень (учениця) ... класу ... .
  • Наші спонсори дарують переможцю ось такий годинник. Від організаторів конкурсу – грамота, яка засвідчує перемогу даного учня у грі.
  • Клас, представником якого є сьогодні переможець нашої гри, одержує ось такий радіоприймач.
  • Не залишається без призу і ... . Для неї також годинник на згадку про сьогоднішню гру.
  • Настав час попрощатися. З вами була розважально-пізнавальна гра Vivat-Еврика”.
  • До нових зустрічей! (разом)

 

 

Решта матеріалу – на дискеті

 

 

Перегляд файлу

1

 

 

  • Добрий день, пані та панове!
  • Добрий день, леді та джентльмени!
  • Добрий день, школярі та школярки!
  • Добрий день, гравці та вболівальники!
  • Добрий день, переможці та переможені!
  • Вітаємо вас на розважально-пізнавальному шоу Vivat – Еврика ”.
  • Vivat! – хай живе,
  • Vivat!– нехай буде.
  • Те, що ніколи ніхто не забуде.
  • Еврика! – винахід,
  • Еврика! – диво.
  • Ми відкриваєм нові перспективи.
  • Дерзайте, творіть, здобувайте знання, -- Вам будувати власне життя.
  • Вам майбуття й сьогодення творити, вам відкривати, знаходити, жити!
  • Сьогоднішня гра  Vivat - Еврика ” – прототип відомої телевізійної версії „LG - Еврика”. Із знаменитою фірмою LG Electronics” нам зв’язатись не вдалося, проте інші добродійники не відмовилися нам допомогти.
  • Ми з задоволенням представляємо спонсорів нашої програми. Це – магазин „ Корал ”, приватний підприємець  Грицюк Володимир Якович.
  • Майстерня по виготовленню дверей та вікон, приватний підприємець Крисько Леонід Михайлович
  • Кіоск приватного підприємця Романюк Світлани Володимирівни.
  •  

 

  •  Магазин „Любава”, приватний підприємець Сніцар Борис Андрійович
  •  
  • Наша щира подяка тим, хто пам’ятає, що школа – це друга домівка їх та їхніх дітей.
  • А тепер настав час представити учасників нашої гри.
  • За зеленим комп’ютером сьогодні грає учениця 10 класу Ляхович Іванна.
  • За червоним комп’ютером – учениця 9 класу Юзюк Катерина.
  • За жовтим комп’ютером грає учениця 10 класу Бирилюк Ольга.
  • І за синім комп’ютером – учень 9 класу Зябліцев Леонід.
  • Познайомимося ближче з нашими гравцями   (кожен учасник говорить головне)
  • Побажаємо нашим учасникам успіху, удачі, перемоги.
  • Розпочинаємо попередній конкурс -  „Жеребкування”.  Гравець, який дасть відповідь на поставлене запитання найближчу до точної, одержує один заохочувальний бал і першим вступає в гру. Подальша точність відповідей визначить наступність інших гравців.
  • Отже, питання: „Скільки учнів в нашій школі?”  (        )
  • Найточнішим (ою) був (ла)  . . .        Вона (він) назвала число . . . , що найближче до істинного числа учнів у нашій школі – ( . . . )    Гравець отримує один бал і першим вступає у гру.
  • Другою гратиме . . .       Третьою  . . .       Четвертою . . .
  • Отож, ми починаємо!  Шоу Vivat – Еврика ” чекає на свого переможця.

 

 

  • Перший конкурс „Тема”. Він дещо відрізняється від телевізійної версії тим, що всі 9 тем у всіх гравців однакові. Але питання по цих темах для кожного різні. Порядок вибору теми – довільний.
  • За кожну правильну відповідь гравець отримує 1 бал. Якщо перші три правильні відповіді складають вертикаль, горизонталь або діагональ, гравець закінчує гру і отримує максимальну кількість балів – 12.
  • Не варто складати вертикаль, горизонталь чи діагональ з неправильних відповідей, бо тоді гравець закінчує гру і одержує ту кількість балів, скільки правильних відповідей дав до цього моменту.
  • Якщо гравець не знає правильної відповіді на питання, суперник може відповідати на це питання. Правильна відповідь принесе йому 1 бал, неправильна – 1 бал зараховується гравцеві.
  • Отже, у гру вступає . . .

Далі веду я.

 

  • Вітаємо . . .  . За конкурс „Тема” вона отримує . . . балів
  • Конкурс „Тема” грає . . .
  • За конкурс „Тема”  . . .  отримує . . . балів
  • У конкурсі „Тема” випробовує свої знання . . .
  • . . . одержує . . . балів
  • І нарешті у конкурсі „Тема” грає . . .
  • . . . виборола у конкурсі „Тема” . . .  балів.
  • Отже, за результатами конкурсу „Тема” лідирує ... , друге місце посідає ... , третє - ... , і на четвертому місці - ... .

 

  • Думаємо, що рекламні паузи усім набридли і по телевізору, тому пропонуємо вам музичну паузу.
  • Для вас співає „золотий голос” нашої школи – Балагур Іванна.

 

  • Продовжуємо нашу гру. На черзі конкурс „Оратор”. Тему для виступу вибирає лідер - ... .
  • А теми для конкурсу слідуючі – ...  (читаєш з монітора)
  • Отже, лідер вибирає тему ... .
  • На підготовку до виступу у вас 30 с, а на виступ – 60 с. Час на підготовку пішов.
  • Свою промову проголошує ... .
  • До слова запрошуємо ... .
  • Послухаємо виступ ... .
  • І нарешті з промовою виступає ... .
  • Конкурс „Оратор” оцінюють гравці. Максимальна кількість балів за цей конкурс – 4.
  • Просимо оцінити своїх суперників.
  • Отже, за конкурс „Оратор” Іванна отримує ... балів, Катя - ... балів, Оля - ... балів, Льоня - ... балів.
  • За результатами двох конкурсів у Іванни ... балів, і т. д. Лідирує ... .

 

 

  • Наступний конкурс – „Мій коник”. Тут гравці покажуть свої захоплення, вміння, хобі.
  • Максимальна кількість балів за цей конкурс – 4. Оцінюватимуть його глядачі за своїми оплесками.

 

  • Отже, свого коника вам пропонує ... .
  • Запрошуємо ... продемонструвати свого коника.
  • Що підготувала нам ... , побачимо зараз.
  • І свого коника демонструє ... .
  • Просимо вболівальників ще раз поаплодувати гравцям, щоб визначити, скільки балів одержав кожен із них.
  • Отже, 4 бали одержує ... , 3 бали ...  і т. д.
  • За результатами трьох конкурсів гравці  мають таку кількість балів: (назвати)

 

  • Переходимо до четвертого конкурсу, який носить назву „Так чи ні?”
  • Гравцям пропонується 9 фактів, на кожен із яких вони відповідають „так” або „ні”. Кожна правильна відповідь приносить гравцеві 1 бал.
  • Якщо учасники готові, то ми розпочинаємо!

Далі я читаю питання, а ведучі повідомляють, хто як відповів, якою має бути правильна відповідь і хто з гравців отримує по 1 балу.

 

  • За конкурс „Так чи ні”  гравці отримали таку кількість балів: (сказати по монітору)
  • А за результатами чотирьох конкурсів маємо таку картину: (сказати, починаючи з найменшої кількості балів)
  • І знову у нас музична пауза. Для вас співає Вознюк Юля.

 

 

 

  • А тепер переходимо до п’ятого, одного з найцікавіших конкурсів, - „Підказка”.
  • Гравці загадуватимуть картинки своїм напарникам, яких вони обрали собі заздалегідь.
  • За 1 хвилину потрібно відгадати 10 картинок. Кожна відгадана картинка приносить гравцеві 1 бал.
  • У гру вступає ... (в кого найбільше балів). З ким гратимеш, ... ?
  • Отже, перших 10 картинок для ... .
  • ... отримує за конкурс „Підказка” ... балів.
  • Далі грає ... . Кого обрала собі на допомогу  ... ?
  • Хвилина для ... розпочалась!
  • ... відгадала ... картинок.
  • В гру вступає ... , а допомагатиме їй - ?
  • ... виборола у цьому конкурсі ... балів.
  • І нарешті у конкурсі „Підказка” - ... . А допомагає їй - ?
  • Цей конкурс приносить ... ... балів.

 

  • Підведемо підсумки п’яти загальних конкурсів. (по черзі називаєте, у кого скільки балів, починаючи з найменшої)

 

  • Отже, до фіналу виходять ... і ... . Привітаємо їх.
  • Привітаємо і тих, хто вибуває з гри. Це ... і ... . Вони гідно боролися за перемогу, але фортуна сьогодні була не на їхньому боці.
  • Від наших спонсорів – невеличкі втішні призи.

 

 

 

  • А ми приступаємо до останнього, шостого конкурсу, - „Дуель”.
  • На поставлене спільне запитання відповідає той, хто першим підняв руку, і в разі правильної відповіді одержує 2 бали, які додаються до попередньо набраної кількості балів. Якщо ж відповідь неправильна або відсутня, може відповісти суперник і теж отримати 2 бали.
  • Гравці готові? Тоді ми починаємо!

Далі я читаю питання і приймаю відповіді.

 

  • Отже,  загальний рахунок - ... / ... на користь ... .
  • І ми вітаємо переможця нашої гри. Це – учень (учениця) ... класу ... .
  • Наші спонсори дарують переможцю ось такий годинник. Від організаторів конкурсу – грамота, яка засвідчує перемогу даного учня у грі.
  • Клас, представником якого є сьогодні переможець нашої гри, одержує ось такий радіоприймач.
  • Не залишається без призу і ... . Для неї також годинник на згадку про сьогоднішню гру.
  • Настав час попрощатися. З вами була розважально-пізнавальна гра Vivat-Еврика”.
  • До нових зустрічей! (разом)

 

 

Решта матеріалу – на дискеті

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Чому дорівнює сума суміжних кутів?

Номер слайду 2

2. Рівність яких кутів необхідна для паралельності прямих?

Номер слайду 3

3. Чому дорівнює гіпотенуза прямокутного трикутника з катетами 6 і 8?

Номер слайду 4

4. Як називають розділ геометрії, у якому вивчаються фігури на площині?

Номер слайду 5

5. Як називають залежність, задану формулою y = f(x)?

Номер слайду 6

6. Яку спільну назву мають терміни “абсциса” і “ордината”?

Номер слайду 7

7. Як називається коло, яке проходить через усі вершини трикутника?

Номер слайду 8

8. До якого рівняння застосовується теорема Вієта?

Номер слайду 9

9. Де знаходить центр кола, описаного навколо правильного многокутника?

Номер слайду 10

10. Скільки коренів має квадратне рівняння, дискримінант якого від’ємний?

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конкурс “Тема”

Номер слайду 2

Рівняння Що називають коренем рівняння?

Номер слайду 3

Многочлени Як помножити два многочлени?

Номер слайду 4

Арифметичні дії Як називається результат дії віднімання?

Номер слайду 5

Квадратні корені Чому дорівнює квадратний корінь з добутку кількох чисел?

Номер слайду 6

Звичайні дроби Що означає знаменник дробу?

Номер слайду 7

Ознаки подільності Чи ділиться сума чисел 156 і 2342 на 2?

Номер слайду 8

Чотирикутники Який чотирикутник має рівні діагоналі?

Номер слайду 9

Трикутники Яку властивість мають кути рівнобедреного трикутника?

Номер слайду 10

Теорема Піфагора Як називається трикутник з катетами 3 і 4 та гіпотенузою 5?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конкурс

Номер слайду 2

Рівняння Які рівняння називаються рівносильними?

Номер слайду 3

Многочлени Назвати формулу скороченого множення за її записом: (а + b)І = аІ + 2аb + bІ

Номер слайду 4

Арифметичні дії Яку дію потрібно виконати, коли число потрібно збільшити у певну кількість разів?

Номер слайду 5

Квадратні корені Що називають квадратним коренем з числа а?

Номер слайду 6

Звичайні дроби Як порівняти звичайні дроби з різними чисельниками і знаменниками?

Номер слайду 7

Ознаки подільності Коли число ділиться і на 2, і на 5, і на 10?

Номер слайду 8

Чотирикутники Чим є діагоналі ромба для його кутів?

Номер слайду 9

Трикутники Скільки тупих кутів може мати трикутник?

Номер слайду 10

Теорема Піфагора Як називається відношення прилеглого до кута катета до гіпотенузи?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конкурс

Номер слайду 2

Рівняння Що означає розв’язати рівняння?

Номер слайду 3

Многочлени Що називають многочленом?

Номер слайду 4

Арифметичні дії Якою дією замінюють суму кількох однакових доданків?

Номер слайду 5

Квадратні корені Чому дорівнює арифметичний квадратний корінь з числа 225?

Номер слайду 6

Звичайні дроби Перетворити мішане число 4⅜ в неправильний дріб.

Номер слайду 7

Ознаки подільності Чи ділиться число 820 на 3?

Номер слайду 8

Чотирикутники Основи трапеції дорівнюють 8 см і 10 см. Чому дорівнює її середня лінія?

Номер слайду 9

Трикутники Як називаються сторони прямокутного трикутника?

Номер слайду 10

Теорема Піфагора Чи може косинус гострого кута прямокутного трикутника дорівнювати 5/3?

Перегляд файлу

 

Конкурс          

 

Рівняння

 

 

Яке рівняння називають квадратним?

Многочлени

 

 

Закінчити формулу:

a² - b² = ...

Арифметичні дії

 

Як називається дія, за допомогою якої знаходять відношення двох чисел?

Квадратні корені

 

Яку ще назву має знак арифметичного квадратного кореня?

Звичайні дроби

 

Як називається число, записане над рискою дробу?

Ознаки подільності

 

Чи ділиться число 2 343 156 825

на 10?

Чотирикутники

 

 

Як називається фігура, у якої дві сторони паралельні, а дві інші не паралельні?

Трикутники

 

 

Чому дорівнюють кути рівностороннього трикутника?

Теорема Піфагора

 

Чому дорівнює сума квадратів катетів прямокутного трикутника?

 

Перегляд файлу

Конкурс          

 

Рівняння

 

 

Що називають коренем рівняння?

Многочлени

 

 

Як помножити два многочлени?

Арифметичні дії

 

Як називається результат дії віднімання?

Квадратні корені

 

Чому дорівнює квадратний корінь з добутку кількох чисел?

Звичайні дроби

 

Що означає знаменник дробу?

Ознаки подільності

 

Чи ділиться сума чисел 156 і 2342 на 2?

Чотирикутники

 

 

Який чотирикутник має рівні діагоналі?

Трикутники

 

 

Яку властивість мають кути рівнобедреного трикутника?

Теорема Піфагора

 

Як називається трикутник з катетами 3 см і

4 см та гіпотенузою 5 см?

 

 

Перегляд файлу

Конкурс          

 

Рівняння

 

 

Які рівняння називаються рівносильними?

Многочлени

 

 

Назвати формулу скороченого множення за її записом:

(a+ b)² = a² + 2ab + b²

Арифметичні дії

 

Яку дію потрібно виконати, коли число збільшують у певну кількість разів?

Квадратні корені

 

Що називають квадратним коренем з числа а?

Звичайні дроби

 

Як порівняти два дроби з різними чисельниками і знаменниками?

Ознаки подільності

 

Коли число ділиться і на 2,

 і на 5, і на 10?

Чотирикутники

 

 

Чим є діагоналі ромба для його кутів?

Трикутники

 

 

Скільки тупих кутів може мати трикутник?

Теорема Піфагора

 

Як називається відношення прилеглого до кута катета до гіпотенузи?

 

Перегляд файлу

Конкурс          

 

Рівняння

 

 

Що означає розв’язати рівняння?

Многочлени

 

 

Що називають многочленом?

Арифметичні дії

 

Якою дією замінюють суму кількох однакових доданків?

Квадратні корені

 

Чому дорівнює арифметичний квадратний корінь з числа 225?

Звичайні дроби

 

Перетворити мішане число 4 ⅜ в неправильний дріб.

Ознаки подільності

 

Чи ділиться число 820 на 3?

Чотирикутники

 

 

Основи трапеції дорівнюють 8 см і 10 см. Чому дорівнює її середня лінія?

Трикутники

 

 

Як називаються сторони прямокутного трикутника?

Теорема Піфагора

 

Чи може косинус гострого кута прямокутного трикутника дорівнювати 5/3?

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конкурс

Номер слайду 2

Рівняння Яке рівняння називають квадратним?

Номер слайду 3

Многочлени Закінчити формулу: аІ - bІ = ...

Номер слайду 4

Арифметичні дії Як називається дія, за допомогою якої знаходять відношення двох чисел?

Номер слайду 5

Квадратні корені Яку ще назву має знак арифметичного квадратного кореня?

Номер слайду 6

Звичайні дроби Як називається число, записане над рискою дробу?

Номер слайду 7

Ознаки подільності Чи ділиться число 2 343 156 825 на 10?

Номер слайду 8

Чотирикутники Як називається фігура, у якої дві сторони паралельні, а дві інші – не паралельні?

Номер слайду 9

Трикутники Чому дорівнюють кути рівностороннього трикутника?

Номер слайду 10

Теорема Піфагора Чому дорівнює сума квадратів катетів прямокутного трикутника?

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Геометрична фігура (трапеція)

Номер слайду 2

5 Цифра (п’ять)

Номер слайду 3

Число (три)

Номер слайду 4

a2-b2 = =(a+b)(a-b) Назва формули (різниця квадратів)

Номер слайду 5

S=a2 Фігура (Квадрат)

Номер слайду 6

2+2=4 Професія (вчитель математики)

Номер слайду 7

Вид кута (гострий)

Номер слайду 8

X Y O A (2;4) 4 2 Назва чисел (координати точки)

Номер слайду 9

Обчислювальний пристрій (пальці рук)

Номер слайду 10

Арифметичний знак (плюс)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Геометрична фігура (паралелограм)

Номер слайду 2

9 Цифра (дев’ять)

Номер слайду 3

Число (чотири)

Номер слайду 4

(a-b)2 = =aІ-2аb+bІ Назва формули (Квадрат різниці)

Номер слайду 5

S=ab Фігура (Прямокутник)

Номер слайду 6

Професія (Програміст)

Номер слайду 7

Вид кута (Прямий)

Номер слайду 8

X Y O A (2;4) 4 2 Назва прямої (Вісь абсцис або вісь ОХ)

Номер слайду 9

Обчислювальний пристрій (Комп'ютер)

Номер слайду 10

Арифметичний знак (Мінус)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Геометрична фігура (Трикутник)

Номер слайду 2

7 Цифра (Сім)

Номер слайду 3

Число (Сім)

Номер слайду 4

a3-b3 = =(a-b)(aІ+аb+bІ) Назва формули (різниця кубів)

Номер слайду 5

S=πRІ Фігура (Круг)

Номер слайду 6

N2O Професія (вчитель хімії)

Номер слайду 7

Вид кута (тупий)

Номер слайду 8

X Y O A (2;4) 4 2 Назва прямої (Вісь ординат або вісьОY)

Номер слайду 9

Збільшувальний пристрій (мікроскоп)

Номер слайду 10

Арифметичний знак (Ділення)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Геометрична фігура (Ромб)

Номер слайду 2

1 Цифра (Один)

Номер слайду 3

Число (Два)

Номер слайду 4

a3+b3 = =(a+b)(а2-ab+b2) Назва формули (Сума кубів)

Номер слайду 5

Фігура (Квадрат)

Номер слайду 6

Професія (вихователь )

Номер слайду 7

Вид кута (Розгорнутий)

Номер слайду 8

X Y O A (2;4) 4 2 Назва точки (Початок координат)

Номер слайду 9

Пристрій введення (клавіатура)

Номер слайду 10

Арифметичний знак (Множення)

Перегляд файлу

Конкурс  

 

 

1. Кажуть, що назва науки „алгебра” пішла від одного із слів у назві книги Мухаммеда аль-Хорезмі „Кітаб аль-джебр аль-мукабала”.              Так чи  ні?                                                                                    (так)

 

2. Сума чисел 2 346 786 і 23 564 ділиться на 5.  

Так чи ні?          (так)

 

3. Французький математик Рене Декарт жив і працював ще до нашої ери.               Так чи ні?                                                                                    (ні)

 

4. Доданки з однієї частини рівняння можна переносити  в іншу, зберігаючи при цьому їх знак.               Так чи ні?                            (ні)

 

5. Сума двох дробів з однаковими знаменниками дорівнює сумі їх чисельників і сумі знаменників.              Так чи ні?              (ні)

 

6. Теорема про суму внутрішніх кутів трикутника належить Піфагору.               Так чи ні?                                                                                                  (так)

 

7. Косинус тупого кута менший від косинуса гострого.     Так чи ні?                                                                                                                                            (так)

 

8. Коренями квадратного рівняння 4х² - 5х + 6 = 0 є числа

2 і 3.  Так чи ні?        (ні)

 

9. Числове значення площі круга завжди більше від числового значення довжини відповідного кола.             

Так чи ні?          (ні)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

? 1. Кажуть, що назва науки „алгебра” пішла від одного із слів у назві книги Мухаммеда аль-Хорезмі „Кітаб аль-джебр аль-мукабала”. Так чи ні?

Номер слайду 2

? 2. Сума чисел 2 346 786 і 23 564 ділиться на 5. Так чи ні?

Номер слайду 3

? 3. Французький математик Рене Декарт жив і працював ще до нашої ери. Так чи ні? ?

Номер слайду 4

? 4. Доданки з однієї частини рівняння можна переносити в іншу, зберігаючи при цьому їх знак. Так чи ні?

Номер слайду 5

? 5. Сума двох дробів з однаковими знаменниками дорівнює сумі їх чисельників і сумі знаменників. Так чи ні?

Номер слайду 6

? 6. Теорема про суму внутрішніх кутів трикутника належить Піфагору. Так чи ні?

Номер слайду 7

? 7. Косинус тупого кута менший від косинуса гострого. Так чи ні?

Номер слайду 8

? 8. Коренями квадратного рівняння 4хІ - 5х + 6 = 0 є числа 2 і 3. Так чи ні?

Номер слайду 9

? 9. Числове значення площі круга завжди більше від числового значення довжини відповідного кола. Так чи ні?

zip
Додано
20 січня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку