Зупинись і прочитай!
З 12.11.18 по 16.11.18 відбудеться подорож в Країну
Л І Т Е Р А Т У Р І Я
Запрошуємо всіх взяти участь в цікавій подорожі. Але!!!
Щоб потрапити до цієї дивної країни, потрібно кожного дня виконувати декілька цікавих і корисних завдань
ПОНЕДІЛОК - ДЕНЬ ПОЕЗІЇ
1. Соціологічне опитування «Мій улюблений зарубіжний поет» (5-11 кл.)
2.Поетичний турнір «Упізнай поета за віршами»
(9-11кл.)
3.Складання віршів за даними римами (5-7кл.)
4.Конкурс малюнків «Букет квітів для улюбленого поета» (5-7 кл.)
ВІВТОРОК - ДЕНЬ ФОЛЬКЛОРУ
1. Вікторина «Казка йде у гості» (5-7кл.)
2. Конкурс «Упізнай твір за ілюстрацією» (5-7кл.)
СЕРЕДА – ДЕНЬ МУДРОСТІ
1. Турнір «Література від А до Я» (9-11кл.)
2. Складання літературного кросворду (5-11кл.)
3. Гра «Загублені перлинки» (5-11кл.)
ЧЕТВЕР – ДЕНЬ ЕРУДИЦІЇ та ПІЗНАННЯ
1. Розгадування літературної
вікторини (5-11кл.)
2. Анкетування «Який я літературний герой?»
(5-11кл)
3. Подорож у Країну Казкарію ( 1 -4 кл.)
П`ЯТНИЦЯ – ДЕНЬ МРІЙ
1. Намалювати карту країни «Зарубіжна література». Дати назви містам, річкам, озерам, горам, водоспадам, які знаходяться в цій країні (5-11кл.)
Увага! Увага! Увага!
Сьогодні по нашій школі розсипались загадкові перлинки! Знайдіть 10 загадок, відгадайте їх, а з перших букв слів-відгадок складіть слово. Чекаю ваших робіт.
Вчитель зарубіжної літератури
Чиї конюшні чистив Геракл?
Яка кличка коня Дон Кіхота?
Царство цього бога давні греки уявляли собі похмурим і страшним, повним мороку й жахів, туди не доходили ні світло, ні радість, ні турботи земного життя.
Цей злий персонаж казки «Снігова Королева» придумав чарівне дзеркало.
Острів Самос, що в Егейському морі, подарував людству математика Піфагора, поета Анакреонта та цього відомого байкаря.
1. У цій вигаданій державі на сторожі законності стоїть правосуддя, що зображене у вигляді жінки з шістьма очима, у правій руці якої розв`язаний мішок золота, а в лівій – меч.
Це герой французького героїчного епосу, улюбленець короля. Через самовпевненість гине і губить військо.
Професія «людини у футлярі» Бєлікова.
У нас він – Хлопчик-Мізинчик, а в Японії?
Це слово з грецької перекладається як «пісня цапів»
Позакласний захід у початкових класах.
ТЕМА: «Подорож у країну Казкарію»
Мета: заохочувати учнів до читання казок. розвивати кмітливість, спостережливість; закріплювати знання дітей про героїв різних казок, вчити відрізняти добро від зла; розвивати кмітливість, спостережливість; сприяти вихованню доброти, милосердя, почуття колективізму,товариськості. виховувати дружнє ставлення один до одного у командах, почуття взаємодопомоги.
ОБЛАДНАННЯ: карта подорожі, скринька, виставка літератури.
Хід заняття
І. Мотивація навчальної діяльності
-Хто з вас любить казки?
- Назвіть найулюбленіші казки.
- Сьогодні ми з вами відправляємося у подорож до країни казок.
ІІ. Подорож до країни казок.
1. Вступне слово вчителя:
- Щоб потрапити в країну казок , треба знати чарівні слова. Але цього замало!Які ви знаєте чарівні речі, що теж можуть допомогти нам опинитися в казковій країні.
До казки в гості вас запрошуєм, малята!
Ми маєм сповістити новину,
Що, як і ви, в далеку давнину,
Всі діти полюбляють казочки,
І слухають їх завжди залюбки.
Сядьте рівно, рівно в ряд.
Починаєм, починаєм
Свято любих казкарят.
Тільки не пустуйте.
Сідайте швиденько
І слухайте уваж ненько.
Демонстрація карти подорожі
1. Конкурс «Що в скриньці знаходиться?».
Ведучий виносить скриньку з предметами. Конкурсантам потрібно назвати твори, в яких згадуються ці предмети:
2. Конкурс «Цікавий квадрат».
Ви молодці. Пропоную перейти до наступного конкурсу «Цікавий квадрат». Перед вами розкидані букви, з допомогою яких вам необхідно скласти слова, пов’язані з казками.
Дюймовочка, Простоквашино, Попелюшка, Айболит.
3. Конкурс «Вгадай за героєм автора і назву книги».
4. Літературна вікторина.
5. Смішна казка.
А тепер, діти, ми трошки відпочинемо. Ми послухаємо казку Тамари
Коломієць "Дідів обід”.
Дідів обід
Казку хочете смішну?
Зараз я її почну:
Жив на світі сивий дід,
На плиті варив обід.
На кривий ослін сідав,
Що зварив, усе з’їдав.
Горщик мив і миску мив.
На плиті обід ... (всі разом) варив.
На кривий ослін... сідав,
Що зварив, усе ... з’їдав.
Горщик мив і миску ... мив.
На плиті обід ... варив.
Ой, і хитра казка ця,
Бо не видно їй кінця.
Доки дід на світі житиме,
То усе обід ... варитиме.
6. «Кросворд»
Питання:
Абракадабра Амулет. 11 разів записане слово з метою вигнання злого духа.
Учитель.
7. Конкурс "Невідомий звір" (продовжити всліпу малюнок, розпочатий попередником)
8. Упізнай героя казки.
А тепер проведемо вікторину. Подивимося, хто найкраще знає казки.
1. Красень-чоловік в повному розквіті сил. Високо літає, але низько ніколи не падає. Він – ненька,
друг, привид та джентльмен одночасно. ("Карлсон”)
2. Коли годинник б’є 12 разів, багатство перетворюється на бідність.
("Попелюшка”)
3. Він був скалічений, пережив морську мандрівку, біди. Побував навіть у
риб’ячому шлунку і загинув у полум’ї. Його любила служниця Терпсихори –
богині танцю. ("Олов’яний солдатик”)
4 . Неперевершений шибеник. Представник сімейства овочів. Неповнолітній
скоїв правопорушення і сидів за ґратами. Дякуючи винахідливості, завжди
поспішав встановлювати справедливість. Про кого мова? (Чиполіно)
5. Ця дівчинка завжди ходить в червоній шапочці.(Червона шапочка)
6. Героїня цієї казки, на балу загубила кришталевий черевичок.(Попелюшка)
7. У кого життя знаходиться на кінці голки? (Чахлик невмирущий)
8. Її зріст приблизно 2см 54мм, ліжко – горіхова шкаралупка, покривало
– трояндова пелюстка. Була красунею. Її радо брали заміж, але всі
випадки закінчувались невдало. І зробила вона свій вибір аж в кінці
казки, в неї виросли крила. Хто це? ("Дюймовочка”)
ІІІ. Підсумок.
Ну а наш з вами годинник каже нам, друзі, що програма нашого заходу вичерпана. Я рада, що провели з вами цей час. Я думаю, що з користю, бо хтось, щось цікаве дізнався, для себе, хтось просто відпочив з друзями.
- Чи сподобалося вам у нашій країні Казкарія ?
- Чого навчають нас казки?
- Давайте разом прочитаємо вірш Л.Забашти
Людина починається з добра
Сказав мудрець:
- Живи, добро звершай!
Та нагород за це не вимагай.
Лише в добро і вищу правду віра
Людину відрізня від звіра.
Хай оживає істина стара:
Людина починається з добра.
- Отже, діти, добро творить людину.