20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Матеріали для проведення тижня зарубіжної літератури

Про матеріал
Матеріали для проведення тижня зарубіжної літератури допоможуть урізноманітнити позакласну роботу. Коли проводжу предметний тиждень, обов`язково залучаю і початкові класи.
Перегляд файлу


собака6

Зупинись і прочитай!

З 12.11.18  по 16.11.18 відбудеться подорож в  Країну

Л І Т Е Р А Т У Р І Я

Запрошуємо всіх взяти участь в цікавій подорожі. Але!!!

Щоб потрапити до цієї дивної країни, потрібно кожного дня виконувати декілька цікавих і корисних завдань

 

РисунокkkПОНЕДІЛОК  -  ДЕНЬ  ПОЕЗІЇ

1. Соціологічне опитування «Мій улюблений зарубіжний поет» (5-11 кл.)

2.Поетичний турнір «Упізнай поета за віршами»

(9-11кл.)

3.Складання віршів за даними римами  (5-7кл.)

4.Конкурс малюнків «Букет квітів для улюбленого поета» (5-7 кл.)

ВІВТОРОК  -  ДЕНЬ ФОЛЬКЛОРУ

1. Вікторина «Казка йде у гості» (5-7кл.)

2. Конкурс «Упізнай твір за ілюстрацією» (5-7кл.)

СЕРЕДА – ДЕНЬ МУДРОСТІ

1. Турнір «Література від А до Я» (9-11кл.)

antn0272. Складання літературного кросворду (5-11кл.)

 3. Гра  «Загублені перлинки» (5-11кл.)

ЧЕТВЕР – ДЕНЬ ЕРУДИЦІЇ та ПІЗНАННЯ

1. Розгадування  літературної

вікторини (5-11кл.)

2.  Анкетування «Який я літературний герой?»

(5-11кл)

3. Подорож  у Країну Казкарію ( 1 -4 кл.)

П`ЯТНИЦЯ – ДЕНЬ МРІЙ

1.  Намалювати карту країни «Зарубіжна література». Дати назви містам, річкам, озерам, горам, водоспадам, які знаходяться в цій країні  (5-11кл.)

 

 

Увага! Увага! Увага!

Сьогодні по нашій школі розсипались загадкові перлинки! Знайдіть 10 загадок, відгадайте їх, а з перших букв слів-відгадок складіть слово. Чекаю ваших робіт.

 

                    скачанные файлы

 

                                              

Вчитель зарубіжної літератури

 

Чиї конюшні чистив Геракл?

 

 

Яка кличка коня Дон Кіхота?

 

 

Царство цього бога давні греки уявляли собі похмурим і страшним, повним мороку й жахів, туди не доходили ні світло, ні радість, ні турботи земного життя.

 

Цей злий персонаж казки «Снігова Королева» придумав чарівне дзеркало.

 

Острів Самос, що в Егейському морі, подарував людству математика Піфагора, поета Анакреонта та цього відомого байкаря.

 

1. У цій вигаданій державі на сторожі законності стоїть правосуддя, що зображене у вигляді жінки з шістьма очима, у правій руці якої розв`язаний мішок золота, а в лівій – меч.

 

Це герой французького героїчного епосу, улюбленець короля. Через самовпевненість гине і губить військо. 

 

 

Професія «людини у футлярі» Бєлікова.

 

 

 

У нас він – Хлопчик-Мізинчик, а в Японії?

 

 

 

Це слово з грецької перекладається як «пісня цапів»

 

Позакласний захід у початкових класах.

ТЕМА: «Подорож у країну Казкарію»

Мета: заохочувати учнів до читання казок. розвивати кмітливість, спостережливість;  закріплювати знання дітей про героїв різних казок, вчити відрізняти добро від зла;  розвивати кмітливість, спостережливість;   сприяти вихованню доброти, милосердя, почуття колективізму,товариськості.   виховувати дружнє ставлення один до одного у командах, почуття взаємодопомоги.

ОБЛАДНАННЯ: карта подорожі, скринька, виставка літератури.

Хід заняття

І. Мотивація навчальної діяльності

-Хто з вас любить казки?

- Назвіть найулюбленіші казки.

- Сьогодні ми з вами відправляємося у подорож до країни казок.

ІІ. Подорож до країни казок.

1.   Вступне слово вчителя:

-        Щоб потрапити в країну казок , треба знати чарівні слова. Але цього замало!Які ви знаєте чарівні речі, що теж можуть допомогти нам  опинитися в казковій країні.

 

  1. Увага! Увага! Хлопчики й дівчатка,

До казки в гості вас запрошуєм, малята!

Ми маєм сповістити новину,

Що, як і ви, в далеку давнину,

Всі діти полюбляють казочки,

І слухають їх завжди залюбки.

  1. Починаєм, починаєм,

Сядьте рівно, рівно в ряд.

Починаєм, починаєм

Свято любих  казкарят.

  1. Отож вуха добре нащурте,

Тільки не пустуйте.

Сідайте швиденько

І слухайте уваж ненько.

Демонстрація карти подорожі

1. Конкурс «Що в скриньці знаходиться?».

Ведучий виносить скриньку з предметами. Конкурсантам потрібно назвати твори, в яких згадуються ці предмети:


 

  1.              Золотий ключик («Золотий ключик» О. Толстого).
  2.              Люстерко («Казка про мертву царівну та сімох богатирів» О. Пушкіна).
  3.              Яблуко («Казка про мертву царівну та сімох богатирів» О. Пушкіна).
  4.              Азбука ( «Золотий ключик» О. Толстого.)

 

2. Конкурс «Цікавий квадрат».

Ви молодці. Пропоную перейти до наступного конкурсу «Цікавий квадрат». Перед вами розкидані букви, з допомогою яких вам необхідно скласти слова, пов’язані з казками.

Дюймовочка,  Простоквашино,  Попелюшка,  Айболит.

 

 

3. Конкурс «Вгадай за героєм  автора і назву книги».


 

  1.              «Багіра» («Мауглі» Кіплінг).
  2.              «Кіт Матроскін» («Історії з Простоквашино» Е. Успенський).
  3.              «Ослик Іа» («Вінні Пух і всі-всі-всі» А. Мілн).
  4.              «Муха Цокотуха» («Муха-цокотуха» К. Чуковський)

 

4. Літературна вікторина.


 

  1.              Які ліки придумав хворий Карлсон? (Варення).
  2.              Хто з героїв м\ ф співав пісню, про те, що в голові у нього «опилки»? (Вінні- Пух).
  3.              Скільки часу розповідала Шахерезада казки? (1001 ніч).
  4.              Хто народився в квітці? (Дюймовочка).
  5.              Який овоч виріс до гігантських розмірів? (Ріпка).
  6.              У якій казці відбулась пожежа вдома? («Кішчин дім» К. Чуковського)

 

5. Смішна казка.

 

А тепер, діти, ми трошки відпочинемо. Ми послухаємо казку Тамари

Коломієць "Дідів обід”.

 

Дідів обід

 

Казку хочете смішну?

Зараз я її почну:

Жив на світі сивий дід,

На плиті варив обід.

На кривий ослін сідав,

Що зварив, усе з’їдав.

Горщик мив і миску мив.

На плиті обід ... (всі разом) варив.

На кривий ослін... сідав,

Що зварив, усе ... з’їдав.

Горщик мив і миску ... мив.

На плиті обід ... варив.

Ой, і хитра казка ця,

Бо не видно їй кінця.

Доки дід на світі житиме,

То усе обід ... варитиме.

 

6. «Кросворд»

Питання:

  1. Який казковий персонаж лікував усіх звірят? (Айболит).
  2. Хто знайшов золотий ключик? (Буратіно).
  3. Кого злякалася Коза Дереза? (Рака).
  4. Як звати діда у казці «Ріпка» ? (Андрушка).
  5. Хто здолав змія своєю булавою? (Котигорошко).
  6. Кому Айболіт лікував зуби? (Акулі).
  7. Яка маленька казкова героїня могла сховатися у квітці? (Дюймовочка).
  8. А яка дівчинка подорожувала країною чудес? (Аліса).
  9. Кого дід зробив із соломи? (Бичка).
  10. Що загубив дід коли йшов лісом? (Рукавичку).
  11. Хто переміг 40 розбійників? (Алі Баба).

 Абракадабра   Амулет. 11 разів записане слово з метою вигнання злого духа.

 

Учитель.  

7. Конкурс "Невідомий звір" (продовжити всліпу малюнок, розпочатий попередником)

 

 

8.  Упізнай героя казки.

А тепер проведемо вікторину. Подивимося, хто найкраще знає казки.

 

1.  Красень-чоловік в повному розквіті сил.  Високо літає, але низько ніколи не падає. Він – ненька,

друг, привид та джентльмен одночасно. ("Карлсон”)

 

2. Коли годинник б’є 12 разів, багатство перетворюється на бідність.

 

("Попелюшка”)

 

3. Він був скалічений, пережив морську мандрівку, біди. Побував навіть у

риб’ячому шлунку і загинув у полум’ї. Його любила служниця Терпсихори –

богині танцю. ("Олов’яний солдатик”)

 

 

4 . Неперевершений шибеник. Представник сімейства овочів. Неповнолітній

скоїв правопорушення і сидів за ґратами. Дякуючи винахідливості, завжди

поспішав встановлювати справедливість. Про кого мова? (Чиполіно)

 

5.   Ця дівчинка завжди ходить в червоній шапочці.(Червона шапочка)

6.   Героїня цієї казки, на балу загубила кришталевий черевичок.(Попелюшка)

7.   У кого життя знаходиться на кінці голки? (Чахлик невмирущий)

 

8. Її зріст приблизно 2см 54мм, ліжко – горіхова шкаралупка, покривало

– трояндова пелюстка. Була красунею. Її радо брали заміж, але всі

випадки закінчувались невдало. І зробила вона свій вибір аж в кінці

казки, в неї виросли крила. Хто це? ("Дюймовочка”)

 

ІІІ. Підсумок.

 Ну а наш з вами годинник  каже нам, друзі, що програма нашого заходу вичерпана. Я рада, що провели з вами цей час. Я думаю, що з користю, бо хтось, щось цікаве дізнався, для себе, хтось просто відпочив з друзями.

- Чи сподобалося вам у нашій країні Казкарія ?

- Чого навчають нас казки?

 

- Давайте разом прочитаємо вірш Л.Забашти

 

Людина починається з добра

Сказав мудрець:

- Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра.

 

- Отже, діти, добро творить людину.

 

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку