Матеріали для тематичного контролю

Про матеріал
Рекомендовано використовувати для уроків тематичного контролю, а також для диференційованих завдань.
Перегляд файлу

Завдання з української мови для __ класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки, а також другорядні члени речення.

Настала весна. Тепло гріє яскраве сонечко.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Рано, рано сонце встало,
Україну привітало,
побажало їй добра,
усміхнулось до Дніпра,
до Дністра і до Дунаю,
до Шевченкового краю,
де живуть уже віки
українці-козаки.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова.

Січень січе, лютий лютує, березень плаче, квітень квітує.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для  7  класу

1. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Уранці Дмитрик, Марія і Сергійко пішли в поле.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова.

Діти побачили комбайн.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для _7_ класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки, а також другорядні члени речення.

Вишні-черешні розвиваються.
Синє озеро розливається.
Ясне сонечко усміхається.
Жито силоньки набирається.
Діти в річці купаються.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Я пишаюсь, Києве, тобою,
ти – моєї молодості сад!
Дніпр широкий, пісня солов’їна,
на каштанах голуба роса…
Рідний Київ – серце України,
наша сила, гордість і краса.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова, визначити час.

Наші предки ліпили посуд руками і випалювали на вогнищі.

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

Займався пишний січневий ранок. Золотий промінь сонця перелинув із сходу на захід, і вершечки синіх хмар зайнялися червоним полум’ям. Сонце випливало з-за краю землі і обгорталося блискучими хмарками.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова майбутнього часу.

Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу,
виростуть з тобою приспані тривоги.
За тобою завше будуть мандрувати
очі материнські і білява хата.
І якщо впадеш ти на чужому полі,
прийдуть з України верби і тополі,
стануть за тобою, листям затріпочуть,
тугою прощання душу залоскочуть.


3. Назвати види ділових паперів.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

Стоїть явір над водою, в воду похилився;
на козака пригодонька: козак зажурився.
Ой поїхав з України козак молоденький –
оріхове сіделечко ще й кінь вороненький.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова майбутнього часу.

Як виросту – збудую хату,
на хаті колесо приб’ю,
а там я поселю крилату,
лелечу клекітну сім’ю.

Нехай розводиться, гніздиться
по всіх деревах і хатах,
нехай мені щоночі сниться,
що я літаю, наче птах.


3. Назвати види ділових паперів.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

Ночі, ночі на Вкраїні, ночі тихі, чарівні, де б не був я на чужині – не забути вас мені.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова майбутнього часу.

Ой у лузі червона калина похилилася,
чогось наша славна Україна зажурилася.
А ми тую червону калину підіймемо,
а ми нашу славну Україну, гей! гей! розвеселимо!
Не хилися, червона калино, маєш білий цвіт,
не журися, наша Україно, маєш славний рід.
Білим цвітом червона калина уквітчається,
славним родом наша Україна, гей! гей! прославляється.


3. Назвати види ділових паперів.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

На тлі блакитного неба сліпуче виблискували залиті яскравим сонцем вершини гір.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова минулого часу.

Давно колись, в часи війни,
гуляв ти з козаками,
носив на плечах їх човни,
ховав очеретами.

Ти тихо в день ясний пливеш,
заглиблений в минуле,
і сумно згадуєш про тих,
що вже давно поснули.


3. Назвати види ділових паперів.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

У сиву давнину до матері-природи прийшли всі скривджені звірі прохати захисту. Щедро роздавала вона кому швидкі ноги, кому довгу шию, кому гострий зір, кому надзвичайний слух, кому чутливий ніс.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова минулого часу.

Мокрий сніг падав цілу ніч. Все вкрилось білим покривалом. Густий сивий туман наліг на землю.


3. Назвати види ділових паперів.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

На шкільному подвір’ї росте білокора берізка. Її віти тонкі, розкішні.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова минулого часу.

Одна Батьківщина, і двох не буває,
місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
той долі не знайде в житті.


3. Назвати види ділових паперів.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Запишіть без дужок. Підкресліть іменники з прикметниками, які вони пояснюють. (Іменники, прикметники)

У (Київська) історичному музеї ми бачили діораму «(Запорозький) Січ».


2. Прочитати. Визначте дієслова і скажіть, на які питання вони відповідають.

Мокрий сніг падав цілу ніч. Все вкрилось білим покривалом. Густий сивий туман наліг на землю.


3. Де використовується художній стиль?

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 7 класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки.

Травень під ноги стеле травицю.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Київ – столиця України.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова, визначити час.

Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі.
Поля причепурила -
Пухнастим снігом вкрила.

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. Прочитайте. Визначте окличні речення.

Думи мої, думи мої! Квіти мої, діти! Виростав вас, доглядав вас, де ж мені вас діти?


2. Визначити рід записаних іменників.

Зима, ранок, казка, іній, пензлик.


3. Назвіть присвійні займенники.

 

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. Від поданих іменників утворити форму множини.

Троянда, передача, соловей, товариш.


2. Прочитайте. У словосполученнях підкресліть прикметники.

Гірська стежка, низький берег, пухнастий хвіст.


3. Прочитайте. Підкресліть займенник, визначте розряд.

Не перекладай своєї праці на батька і матір.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. У записаному реченні визначте звертання.

Будьте мужніми, хлопці!


2. Визначити рід записаних іменників.

Деревце, земля, гора, вечір, поле, осінь.


3. Прочитати речення. Підкреслити займенник, визначити його розряд.

У нашім ріднім краї, над красенем Дніпром, веселка розквітає на щастя і добро.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для __ класу

1. Прочитайте. Підкресліть власні назви.

Вулицями Києва їздять тролейбуси, автобуси, трамваї, тисячі машин. Збудована підземна залізниця – метро. Головна вулиця Києва – Хрещатик.


2. Підкреслити іменники в однині.

Сестра, син, поля, кущі, яблуні, зірка.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. У записаному реченні визначте звертання.

Давайте, діти, посадимо тут квіти.


2. Визначити рід записаних іменників.

Радість, початок, холод, зустріч, шум.


3. Прочитати речення. Підкреслити займенник, визначити його розряд.

Кожному мила своя сторона. 

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 7 класу

1. Прочитайте словосполучення. Іменники, що в дужках, поставте у множині.

Писати (лист), читати (книжка).


2. У записаному реченні визначити звертання.

Ой зійди, зійди, ясен місяцю.


3. До записаних слів дібрати слова з протилежним значенням.

Плач –
Радість –
Білий –

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. У записаному реченні визначте звертання.

Цвіти, цвіти, зелененький барвіночку, з весни до зими.


2. Визначити рід записаних іменників.

Зима, ранок, казка, іній, пензлик.


3. Прочитати речення. Підкреслити займенник, визначити його розряд.

Гаї шумлять – я слухаю. 

 

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для __ класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки, а також другорядні члени речення.

Настала весна. Тепло гріє яскраве сонечко.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Рано, рано сонце встало,
Україну привітало,
побажало їй добра,
усміхнулось до Дніпра,
до Дністра і до Дунаю,
до Шевченкового краю,
де живуть уже віки
українці-козаки.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова.

Січень січе, лютий лютує, березень плаче, квітень квітує.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для __ класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки, а також другорядні члени речення.

Заграло над лісом веселе сонечко.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Уранці Дмитрик, Марія і Сергійко пішли в поле.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова.

Діти побачили комбайн.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки, а також другорядні члени речення.

Вишні-черешні розвиваються.
Синє озеро розливається.
Ясне сонечко усміхається.
Жито силоньки набирається.
Діти в річці купаються.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Я пишаюсь, Києве, тобою,
ти – моєї молодості сад!
Дніпр широкий, пісня солов’їна,
на каштанах голуба роса…
Рідний Київ – серце України,
наша сила, гордість і краса.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова, визначити час.

                        минулий час                             минулий час  
Наші предки ліпили посуд руками і випалювали на вогнищі.

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

Займався пишний січневий ранок. Золотий промінь сонця перелинув із сходу на захід, і вершечки синіх хмар зайнялися червоним полум’ям. Сонце випливало з-за краю землі і обгорталося блискучими хмарками.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова майбутнього часу.

Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу,
виростуть з тобою приспані тривоги.
За тобою завше будуть мандрувати
очі материнські і білява хата.
І якщо впадеш ти на чужому полі,
прийдуть з України верби і тополі,
стануть за тобою, листям затріпочуть,
тугою прощання душу залоскочуть.


3. Назвати види ділових паперів.
(Протокол, заява, пояснювальна записка і т.д.)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

Стоїть явір над водою, в воду похилився;
на козака пригодонька: козак зажурився.
Ой поїхав з України козак молоденький
оріхове сіделечко ще й кінь вороненький.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова майбутнього часу.

Як виростузбудую хату,
на хаті колесо приб’ю,
а там я поселю крилату,
лелечу клекітну сім’ю.

Нехай розводиться, гніздиться
по всіх деревах і хатах,
нехай мені щоночі сниться,
що я літаю, наче птах.


3. Назвати види ділових паперів.
(Протокол, заява, пояснювальна записка і т.д.)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

Ночі, ночі на Вкраїні, ночі тихі, чарівні, де б не був я на чужині – не забути вас мені.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова майбутнього часу.

Ой у лузі червона калина похилилася,
чогось наша славна Україна зажурилася.
А ми тую червону калину підіймемо,
а ми нашу славну Україну, гей! гей! розвеселимо!
Не хилися, червона калино, маєш білий цвіт,
не журися, наша Україно, маєш славний рід.
Білим цвітом червона калина уквітчається,
славним родом наша Україна, гей! гей! прославляється.


3. Назвати види ділових паперів.
(Протокол, заява, пояснювальна записка і т.д.)

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

На тлі блакитного неба сліпуче виблискували залиті яскравим сонцем вершини гір.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова минулого часу.

Давно колись, в часи війни,
гуляв ти з козаками,
носив на плечах їх човни,
ховав очеретами.

Ти тихо в день ясний пливеш,
заглиблений в минуле,
і сумно згадуєш про тих,
що вже давно поснули.


3. Назвати види ділових паперів.
(Протокол, заява, пояснювальна записка і т.д.)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

У сиву давнину до матері-природи прийшли всі скривджені звірі прохати захисту. Щедро роздавала вона кому швидкі ноги, кому довгу шию, кому гострий зір, кому надзвичайний слух, кому чутливий ніс.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова минулого часу.

Мокрий сніг падав цілу ніч. Все вкрилось білим покривалом. Густий сивий туман наліг на землю.


3. Назвати види ділових паперів.
(Протокол, заява, пояснювальна записка і т.д.)
 

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Прочитайте. Підкресліть прикметники разом з іменниками, які вони пояснюють.

На шкільному подвір’ї росте білокора берізка. Її віти тонкі, розкішні.


2. Прочитати. Підкреслити дієслова минулого часу.

Одна Батьківщина, і двох не буває,
місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
той долі не знайде в житті.


3. Назвати види ділових паперів.
(Протокол, заява, пояснювальна записка і т.д.)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 10 класу

1. Запишіть без дужок. Підкресліть іменники з прикметниками, які вони пояснюють. (Іменники, прикметники)

У Київському історичному музеї ми бачили діораму «Запорозька Січ».


2. Прочитати. Визначте дієслова і скажіть, на які питання вони відповідають.

Мокрий сніг падав цілу ніч. Все вкрилось білим покривалом. Густий сивий туман наліг на землю.


3. Де використовується художній стиль?
(У художній літературі.)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 7 класу

1. Прочитайте. Визначте підмети та присудки.

Травень під ноги стеле травицю.


2. Прочитати. Підкреслити власні назви. Пояснити їх правопис.

Київ – столиця України.


3. Прочитати. Підкреслити дієслова, визначити час.

Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі.
Поля причепурила -
Пухнастим снігом вкрила.

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. Прочитайте. Визначте окличні речення.

Думи мої, думи мої! Квіти мої, діти! Виростав вас, доглядав вас, де ж мені вас діти?


2. Визначити рід записаних іменників.

 жін.      чол.      жін.     чол.      чол. 
Зима, ранок, казка, іній, пензлик.


3. Назвіть присвійні займенники.
(Мій, твій, ваш, його, її, наш та ін.)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. Від поданих іменників утворити форму множини.

Троянда, передача, соловей, товариш.
(Троянди, передачі, соловї, товариші)


2. Прочитайте. У словосполученнях підкресліть прикметники.

Гірська стежка, низький берег, пухнастий хвіст.


3. Прочитайте. Підкресліть займенник, визначте розряд.

Не перекладай своєї праці на батька і матір.
(Своєї – присвійний)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. У записаному реченні визначте звертання.

Будьте мужніми, хлопці!


2. Визначити рід записаних іменників.

   середн.      жін.    жін.     чол.   середн.  жін. 
Деревце, земля, гора, вечір, поле, осінь.


3. Прочитати речення. Підкреслити займенник, визначити його розряд.

У нашім ріднім краї, над красенем Дніпром, веселка розквітає на щастя і добро.
(У нашім – присвійний)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для __ класу

1. Прочитайте. Підкресліть власні назви.

Вулицями Києва їздять тролейбуси, автобуси, трамваї, тисячі машин. Збудована підземна залізниця – метро. Головна вулиця КиєваХрещатик.


2. Підкреслити іменники в однині.

Сестра, син, поля, кущі, яблуні, зірка.

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. У записаному реченні визначте звертання.

Давайте, діти, посадимо тут квіти.


2. Визначити рід записаних іменників.

    жін.          чол.          чол.        жін.      чол.
Радість, початок, холод, зустріч, шум.


3. Прочитати речення. Підкреслити займенник, визначити його розряд.

Кожному мила своя сторона. 
(Своя – присвійний)

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. Прочитайте словосполучення. Іменники, що в дужках, поставте у множині.

Писати листи, читати книжки.


2. У записаному реченні визначити звертання.

Ой зійди, зійди, ясен місяцю.


3. До записаних слів дібрати слова з протилежним значенням.

Плач – сміх
Радість – сум
Білий – чорний

 

Перегляд файлу

Завдання з української мови для 8 класу

1. У записаному реченні визначте звертання.

Цвіти, цвіти, зелененький барвіночку, з весни до зими.


2. Визначити рід записаних іменників.

 жін.      чол.       жін.    чол.      чол.
Зима, ранок, казка, іній, пензлик.


3. Прочитати речення. Підкреслити займенник, визначити його розряд.

Гаї шумлять – я слухаю. 
(Я – особовий)

 

 

zip
Додано
9 травня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку