Матеріали для уроку "Математичні жарти"

Про матеріал

Метою є: розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, ерудицію; виховувати інтерес до вивчення математики; сприяти зуртуванню класного колективу.

Перегляд файлу

Математичні жарти

У школі вчителя математики заміняє вчитель фізкультури і запитує:
- Діти, скільки буде 5х5?
- 30.
- Ні діти, 5х5 - буде 25, ну 26, ну в крайньому випадку 27, але ніяк не 30.

***************************


Два школярі. Один говорить:
- Уже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики... Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10...

- Якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?

- Один долар, вчителю.
- Так ти просто не знаєш арифметики!
- Це ви не знаєте моєї матері, вчителю.

******************************
- Скажи, якщо один плюс один буде два, а два плюс два буде чотири, скільки буде чотири плюси чотири?
- Це несправедливо, вчителю. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені дістаються найважчі .

*****************************
Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці "2:2" і запитує:
- Діти, хто знає, що це означає?
- Нічия! - підскакує з першої парти Женя.

*****************************
На уроці математиці вчитель пояснює умову задачі: "Сходи споруджуваного будинку мають п'ять прольотів, кожний з який складається з 20 сходинок. Скільки сходинок треба пройти, щоб потрапити на останній поверх?"
- Усі, - відповідає учень.

*****************************
Син погано вчиться і вічно повторює, що вчитель до нього чіпляється. Нарешті батько із сином відправилися в школу. Батько запитує вчителя:
- Чому ви чіпляєтеся до мого сина?
- Чіпляюся? Він же нічого не знає. От, подивіться. Скільки буде тричі сім?
- Бачиш, тато? Він знову починає.

******************************
Вчитель математики, заглянувши в зошит учня, був вражений мудрими обчисленнями:
- Один з нас збожеволів , Сидоров!
Наступного дня Сидоров кладе на стіл конверт
- Що в ньому? - запитує вчитель
- Довідка про те, що я не божевільний.

*********************************
- От якщо ти знайшов у правій кишені своїх штанів три карбованці, а в лівій - два карбованці...
- Виходить, я надяг чужі штани.


Учитель - учителю:
- Ну і клас мені трапився тупий! Пояснюю теорему - не розуміють. Пояснюю другий раз. Не розуміють! Утретє пояснюю. Сам уже зрозумів. А вони не розуміють...


***************************
Урок математики в грузинській школі. Учитель:
- Хто знає, сколька будэт трижди три? Пэтров!
- Дев'ять!
- Садысь, два! Іванов!
- Дев'ять...
- Садысь, два! Гоги!
- Сэм, учытель!
- Так, гдэ-то так - сэм-восэм...

**********************************
Вчитель - учениці: "От якщо я тобі дам білку, потім ще двох білок, а потім ще трьох білок! Скільки буде?"
Учениця: "Сім!"
Учитель: "Слухай уважно! Спочатку одну білку, потім ще двох і потім ще трьох. Скільки?"
- "Сім!"
- "Т-а-а-к! Давай по-іншому! Одне яблуко плюс два яблука, плюс ще три яблука! Скільки?"
- "Шість!"
- "Ну, нарешті-то! А білка плюс дві білки плюс три білки! Скільки?"
- "Сім!"
Учитель: "Ну, чому?!!"
- "А у мене вже живе одна білка!

****************************
Вчитель у клас входить не в собі і говорить:
- Іванов, назви двозначне число!
- 46...
- А чому не 64? Два! Петров, назви двозначне число!
- 98...
- А чому не 89? Два! Сидоров назви двозначне число!
- 33! : )
- А чому... :

 Вчитель запитує у Вовочки:
- Вовочка, скільки буде на казахському один?
- Быр.
- Правильно, а скільки буде два?
- Быр, быр.
- Ну а три?
- Быр, быр, быр.
- А сто?
- Ну це довга історія.

********************************************

"Вчитель сказав, що я зовсім не знаю математики і поставив мені в щоденник якусь цифру."

*************************************************

Запитують учня:
- Скільки буде два плюс два?
- Вісім
- А десять плюс чотири?
- Двадцять два
- Ким працює твій тато?
- Офіціантом
- То-то я дивлюся, ти якось дивно рахуєш.

***********************************************
Вчитель математики:
- Клас настільки слабий у математиці, що 90% цього року проваляться на іспиті!
Із задньої парти:
- Так нас усіх стільки-то і не буде!

****************************************
Вчитель:
- Тема сьогоднішнього уроку - "Розв’язування квадратних рівнянь".
Весь клас:
- У-у-у...
Учитель:
- Hу добре, добре, наприкінці трохи потанцюємо, послухаємо музику.

**********************************************

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. петренко ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Клос Олег Ігорович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
1426
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку