Сухобок М.В.
Клас |
Тема уроку |
Зміст уроку( перелік конкретних видів діяльності) |
Очікувані результати медіа просвітницької діяльності |
6 |
Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Робота з кластером. 1.До якого розділу мовознавства належить прикметник? 2.На які на питання відповідає ця частина мови? 3.Що виражає прикметник? 4.З якою частиною мови найчастіше вживається прикметник? 5.Як змінюється прикметник? 6.Синтаксична роль прикметника в реченні.Кластер
|
Розвиток критичного мислення. |
6 |
Правопис голосних у закінченнях прикметників (повторення). |
Творче дослідження. Перед вами фотоматеріали до шкільної газети. Придумайте заголовки до кожної світлини, використовуючи прикметники.
|
Усвідомлення того, що діти самі є виробниками інформації. |
6 |
Якісні, відносні та присвійні прикметники. Повні й короткі форми прикметників; паралельні відмінкові закінчення. |
Вибірковий диктант. Випишіть із прослуханого фрагменту пісні Даринки Романюк “Зернинка України” всі прикметники та сформуйте з них заголовок до статті в газеті (чим більше прикметників задіяно, тим краще). Даринка Романюк "Зернинка України" Домашнє завдання: зайти за посиланням та пройти тест Прикметник. Частина І
|
Розвиток медіасмаку. |
6 |
Ступені порівняння прикметників. Утворення вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників. |
Творче конструювання. Перегляньте фрагмент кінофільму “Тореадори із Васюківки” та спробуйте себе у ролі сценариста: створіть власну версію озвучення цього фрагменту, використовуючи прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння.
|
Усвідомлення того, що діти теж є виробниками інформації. |
6 |
РМ Особливості побудови опису природи за картиною. |
Фотоматеріали (власні). Завдання. Уявіть себе радіоведучим та опишіть за фото той краєвид, що спостерігаєте на початку робочого дня. Створіть настрій слухачам, використовуючи прикметники, що влучно підкреслюють красу навколо.
|
Розвиток критичного мислення. |
6 |
Написання прізвищ прикметникової форми. |
Складання сенкану. Напишіть сенкан до слова книга, телебачення, інформація, використовуючи в 2 рядку 2 прикметники. Домашнє завдання:зайти за посиланням та пройти тест: Прикметник. Частина 2. |
Створення медіапродукту. |