Як цим користуватись? Клас можна поділити на 2 - 4 групи (в залежності скільки ви створили запитань). Гра складається з 5 геймів (в програмі максимум 6). В кожному геймі 4 завдання(або більше) по 100,200,300, 400 ... балів. Запитання обираємо по балах. 100-легке, а далі складніші... Про це повідомляємо дітей. Додаю зразок...та посилання...
Літературна вікторина
Створюємо за допомогою онлайн-сервісу
Як створити вікторину?
5. І ось результат.
6. При натисканні на будь-яке число відкривається вікно, де зелена клавіша – правильна відповідь. Вікно закриваємо Х.
7. Вікторини зберігаються в My Boards.
8. Для запуску вікторини натискаємо Play. Для редагування Edit.
Як цим користуватись? Клас можна поділити на 2 - 4 групи(в залежності скільки ви створили запитань). Гра складається з 5 геймів (в програмі максимум 6). В кожному геймі 4 завдання(або більше) по 100,200,300, 400 ... балів. Запитання обираємо по балах. 100-легке, а далі складніші... Про це повідомляємо дітей.
Зразок: посилання https://flipquiz.me/review/260380
А так планується сама вікторина
№ |
Команда 1 |
Команда 2 |
Гейм 1 |
Записуємо бали, які отримала команда за даний гейм. |
|
Гейм 2 |
|
|
Гейм 3 |
|
|
Гейм 4 |
|
|
Гейм 5 |
|
|
І гейм:
Відгадай казкового героя
Ой, набридло на віконці
Все на сонечку сидіть.
Я візьму і покочуся,
Щоб побачити весь світ. ( Колобок )-100
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. ( Коза – дереза )-200
Він звірят усіх лікує,
Від холери їх рятує.
Вилікує він за мить
Все, що в звірів заболить. ( Айболить)-300
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці,
Є така у мене звичка –
Десь губити черевички. ( Попелюшка )-400
ІІ гейм:
Розрізнити фольклорні твори за жанрами.
Ходить квочка коло кілочка, водить діток коло квіток.
(Скоромовка)-100
Восени і горобець багатий. (Приказка)-200
Спи, дитино, бо покину,
Сама піду по калину,
Наламаю калиноньки
Та й покладу в головоньки. (Колискова пісня)-300
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. (Прислів’я)-400
ІІІ гейм:
Літературні казки
Потрібно відгадати автора літературної казки та назву казки.
-Копають, копають, та Лисиці швидко наскучила чесна праця. Нібито копає, а сама думає, як би то вихопитися та в корчі медку полизати. Ось у недалекому болоті поміж тростиною загукав Гук.
(« Лисичка-кума» Іван Франко)-100
-Він народився сонячного ранку в капусті на городі баби Горобчихи, стара хата якої притулилася край села Великі Диваки попід самісіньким Казковим Лісом. Коли бабуся вийшла з хати, він уже сидів на великій капустині, метляв ногами й намагався перекричати півнів.
( « Жевжик» Всеволод Нестайко)-200
-Співак від сорому зірвався з гілки і, не озираючись, майнув у рідний ліс. Ніколи він не чув про таку ганьбу! Але й серед своїх йому не полегшало. Виявилося, що однолітки його теж виросли, і кожний по-своєму співає тепер краще, ніж хвалене Солов’ятко.
( « Як Солов’ятко вскочило у біду» Юрій Ярмиш)-300
-Цей собака колись товаришував з одним хлопчиком. Той хлопчик був дуже жорстокий. Він бив собаку палицею, стріляв у нього з рогатки. Терпів-терпів образи собака, а потім терпець йому увірвався, і покинув він свого кривдника.
( « Хлопчик Валь» Михайло Слабошпицький)-400
ІV гейм:
Поезія
Гра « АБО- АБО»
Впізнайте і назвіть або автора, або назву твору .
…Світає,
край неба палає,
соловейко в темнім гаї
сонце зустрічає. «Світає..» Т.Шевченко - 100
На зеленому горбочку,
у вишневому садочку,
притулилася хатинка,
мов маленькая дитинка… «На зеленому горбочку» Л.Українка -200
Дрімають села, Ясно ще
Осіннє сонце сяє,
Та холодом осіннім вже
В повітрі потягає. « Дрімають села» І. Франко -300
Раз я взувся в чобітки,
одягнувся в кожушинку,
сам запрягся в саночки
і поїхав по ялинку. «Ялинка» О. Олесь -400
V гейм
Усна народна творчість
Гра “Відгадай казку”
«Ближче, ближе, човнику до бережка - це моя матінка снідати принесла! Пливе. Пристав до бережка, наївся, напився, віддав матері рибку, відіпхнув золотий човник срібним весельцем і поплив далі рибку ловить».
(«Івасик - Телесик»)-100
«Зав`язла й лисиця зубами в смолі, ніяк не вирветься. Баба й цього разу дідові сказала, він вкинув у погріб і лисичку. А далі й зайчика - побігайчика отак упіймали».
(«Солом`яний бичок»)-200
«Сподобався вовкові хліб. Вік і каже: - Хотів би я щодня хліб їсти, але де його мені брати? Порадь, чоловіче!»
(«Легкий хліб»)-300
«Давай же, - каже, - мені 12 бочок смоли і 12 возів конопель. Обмотався коноплями, обсмалився смолою добре, взяв булаву таку, що може, в ній пудів десять, та й пішов до змія…»
(«Курило Кожум’яка»)-400