Матеріали до уроку "Одна клітина – цілий організм."

Про матеріал
Матеріали до уроку можна використати при вивченні одноклітинних найпростіших організмів у 6 та 7 класі для самостійної, групової роботи, чи для перевірки домашнього завдання
Перегляд файлу

Тема:  Одна клітина – цілий організм.

Амеба протей

 

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 1 інфузорія\картинки\images (14).jpg

 

 

 

 

 

І. Підпишіть позначені частини амеби протей:


1._____________________________________

2. _____________________________________

3. _____________________________________

4. _____________________________________

5. _____________________________________

6. _______________________________________________

ІІ. Як утворюються несправжні ніжки (псевдоподії) у амеби?

ІІІ. Як харчується та де відбувається перетравлення їжі в амеби?

ІV. Чим та як дихають амеби?

V. Яке значення для найпростіших має здатність перетворюватись на цисту?

 


 


 

 

Інфузорія-туфелька

 

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 1 інфузорія\картинки\images (4).jpg

І. Підпишіть позначені частини інфузорії-туфельки

1. __________________________________

2. __________________________________

3. __________________________________

4. __________________________________

5. __________________________________

6. __________________________________

7. __________________________________

8. __________________________________

9. __________________________________

 

ІІ. Як рухається інфузорія-туфелька?

ІІІ. Яке значення для інфузорії мають вегетативне та генеративне ядра?

ІV. Яким чином у інфузорії відбувається видалення неперетравлених решток?

V. Що таке таксиси?

 

Евглена зелена

 

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 1 інфузорія\картинки\images (13).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

І. Підпишіть позначені частини евглени зеленої

1. __________________________________

2. __________________________________

3. __________________________________

4. __________________________________

5. __________________________________

6. __________________________________

7. __________________________________

ІІ. Чому в евглени тіло зеленого кольору, а в амеби безбарвне? Як така особливість будови впливає на способи живлення цих тварин?

ІІІ. Як рухається евглена зелена?

ІV. Яка роль вічка?

V. Яка роль скоротливої вакуолі в клітині одноклітинних організмів?

 

 

Хламідомонада

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 3 хламідомонада\картинки\wAieOERa.jpg

 

 

 

 

 

 

 І. Підпишіть позначені частини амеби протей:


1._____________________________________

2. _____________________________________

3. _____________________________________

4. _____________________________________

5. _____________________________________

6. _______________________________________________

7. ________________________________________________

ІІ. Доведіть, що одноклітинна водорість хламідомонада є окремим організмом.

ІІІ. Яка роль одноклітинних рослин у природі та житті людини?

 

 

 

 

Хлорела

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 3 хламідомонада\одноклітинні водорості.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 І. Пояснити зображені  процеси. Яким способом може розмножуватись хлорела?

 ІІ.  Скласти  схему, що ілюструє, як хлорела допомагає життєзабезпеченню космонавтів на космічній станції. Запропонуйте ідеї, що може слугувати джерелом світла для водорості.

 

 

 

 

Одноклітинні організми

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 1 інфузорія\картинки\0012-023-Stroenie-evgleny-zeljonoj.pngE:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 1 інфузорія\картинки\209273756.jpg

 

 

 

 

 

 

 

E:\З нету\біологія\цифрові 2014\урок 1 інфузорія\картинки\images (10).jpg

 

 

 

 

 

 

І. Дати назву та коротку характеристику цим найпростішим.

ІІ. Виявити спільні та відмінні риси у будові одноклітинних організмів

ІІІ. Чим відрізняється між собою живлення та розмноження найпростіших, зображених на малюнках?

ІV. Яке їх значення у природі та в житті людини?

 

 

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку