Матеріали до уроку "Pictures"

Про матеріал

Ідеї для проектів орієнтовані на навчальний зміст і структуру підручника New Opportunities Pre-Intermediate. Використання завдань сприятиме розвитку творчих здібностей учнів, практичному застосуванню отриманих навичок та вмінь, посиленню учнівської мотивації до вивчення предмету, дозволить учителю урізноманітнити навчальні види робіт.

Зміст архіву
Перегляд файлу

C:\Users\саша\Desktop\1.jpegMODULE 15. Insert the words from the topical vocabulary to make a headline of the topic

 

_____________P__________________________I___________________________C__________________________T___________________________U__________________________R__________________________E__________________________S_____________

C:\Users\саша\Desktop\1.jpeg

Перегляд файлу

C:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpegC:\Users\саша\Desktop\1.jpeg                           Match the words to the definitions and the appropriate trend

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

J

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

C:\Users\саша\Desktop\1.jpeg The artist’s eye (find the words)

AESTHETICS

GENRE

OCHER

BACKGROUND

HUES

OILS

CANVAS

IDEAS

PALETTE

CAREER

LANDSCAPE

SCENE

CHIAROSCURO

LIGHT

STYLE

COLORS

LINES

SUBJECT

DETAIL

MASS

TEMPERA

DRAWING

MODEL

TINT

EASELS

MURAL

VIEW

GENIUS

OBJECTS

 

 

O

S

M

A

S

S

C

E

N

E

B

R

S

R

B

S

S

C

I

T

E

H

T

S

E

A

U

A

U

N

G

E

W

C

R

Q

P

E

E

C

C

B

M

M

E

P

L

E

A

D

R

D

S

K

J

P

I

L

A

L

C

J

H

A

I

O

G

E

V

U

R

I

S

S

U

B

C

N

R

R

C

T

U

A

D

G

E

T

D

O

M

A

O

T

M

N

N

G

S

H

L

Y

I

O

I

U

U

E

A

E

G

T

A

T

S

L

D

H

N

D

L

N

E

L

P

N

V

F

S

E

C

D

U

I

N

D

R

A

W

I

N

G

L

W

F

U

R

E

H

C

O

P

C

T

A

J

P

S

E

L

I

N

E

S

R

O

L

O

C

 

Перегляд файлу

 

Overview of Relative Clauses

Relative Clauses (non-defining)

Directions: Put the words in the correct order.

1.a-lives-in-New-dentist,-York.-son,-is-who-Her

____________________________________________________________________________________

2.painted-Leonardo da Vinci.-the-Mona Lisa,-was-The-in-by-Louvre,-which is

____________________________________________________________________________________

3.going-be-by-to-opened-building,-million.-The-over-5-which is-cost-the-queen,

____________________________________________________________________________________

4.surname-has-whose-is-Cholet-father.-Pete,-French-a

____________________________________________________________________________________

5.the-legal-naemd-police,-man,-The-questioned-reasons.-for-by-being-can’t-who-is-be

____________________________________________________________________________________

 

Relative Clauses (defining)

Directions: Choose the right options.

1.The woman_____ called said she’d ring again.

a) who                            b) that

c) which                         d) whose

e) ----

2.Have you seen the necklace _____ he gave me? It’s beautiful!

a) who                             b) that

c) which                          d) whose

e) ----

3.That’s the man _____ son is a professional footballer.

a) who                             b) that

C:\Users\саша\Desktop\1.jpegc) which                          d) whose

e) ----

4.Where’s the book _____ Paul lent me?

a) who                            b) that

c) which                         d) whose

e) ----

5.I’m looking for a thing _____ will clean glass.

a) who                            b) that

c) which                         d) whose

e) ----

 

 

zip
Додано
2 липня 2018
Переглядів
590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку