18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Матеріали до вивчення роману М.Зузака "Крадійка книжок"

Про матеріал
В розробці представлені матеріали до вивчення роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок": кроссенси, хмари слів, фб-сторінки, літературний диктант, пантбук та ін.
Перегляд файлу

Картинки по запросу маркус зузак             МАРКУС ЗУЗАК

Картинки по запросу крадійка книжок характеристика героїв

 

 

 

Творять не тільки письменники,

а й читачі. (Г. Ібсен)

 

Маркус Зузак народився ________ року в __________ (Австралія). Його батько та мати в 1950–ті емігрували в Австралію з__________________. Маркус — наймолодша дитина в сім'ї, має_____________________. Навчався в _____________, де згодом став викладачем______________, поєднуючи роботу зі письменницькою кар'єрою. Вищу освіту з історії й англійської філології здобув в ____________, отримав ступінь бакалавра та диплом з викладання.

1992 року написав свою дебютну книгу — «_________», яка вийшла друком аж після ___ років спроб і очікувань. З 1999 року Зузак загалом видав шість книжок:___________________. 2002 року опубліковано роман_____________, який вже наступного року здобув такі нагороди як книга року за версією австралійської Ради дитячої книги , премію імені Етел Тернер , премію ім. Майкла Л. Принца (США).

2005 року опубліковано роман____________, який нині перекладено ____ мовами світу. Серед досягнень роману: найвища позначка в рейтингу Amazon.com, у списку бестселерів за версією «Нью-Йорк Таймс», в аналогічних рейтингах Бразилії, Ірландії та Тайваню. Входила до ______ найбільш купованих книг Великої Британії, Іспанії, Ізраїлю, Південної Кореї. Успішною стала також екранізація, яка в українському прокаті вийшла під назвою __________ (2013). 2018 року світ побачив роман під назвою ______________. Захоплення_______________.

Картинки по запросу маркус зузак книгиКартинки по запросу Я — посланникПохожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу маркус зузак книги вікіпедія

Кроссенс «Біографія Маркуса Зузака»

1

Похожее изображение

 

Картинки по запросу письменник перо2

Картинки по запросу собака3

Картинки по запросу серфінг8

Картинки по запросу сімя9

Картинки по запросу переклад мов4

Картинки по запросу екранізація7

Похожее изображение6

Картинки по запросу рейтингу Amazon.com,5

 

Кроссенс до роману «Крадійка книжок»

Картинки по запросу книга майн кампф1

Картинки по запросу будинок з номером 332

Картинки по запросу німеччина прапор3

4

 

 

D:\Мои Документы\МАМИК\відкриті уроки\Воровка книг\1423159171_dea013a652.jpg

 

Картинки по запросу книги фото5

Похожее изображение6

7

 

Картинки по запросу підвал

 

 

Картинки по запросу сніговик8

Похожее изображение9

C:\Users\lvovi\Desktop\Word Art.png

Розгляньте «хмару слів», які асоціації у вас виникають, коли промовляємо слово «війна»? ( Очікувана відповідь: горе, Гітлер, розруха, смерть, бомбардування, утрата, рабство постріли, страх)

C:\Users\lvovi\Desktop\Word Art (1).png

  1. Розгляньте «хмару слів», назвіть книги, які прочитала Лізель. (Очікувана відповідь: « Посібник гробаря», « Собака на ім’я Фауст», « Маяк», «Знизування плечима», «Свистун», «Люди з бруду», « Носій снів»,» Пісня у темряві», «Повний словник і тезаурус Дудена», «Правила Томмі Хоффмана», «Останній людський незнайомець», « Струшувальник слів», « Навислий чоловік» «Mein Kampf».

 

  1. На основі «хмари слів» складіть таблицю «Книги Лізель Мемінгер»

Назва книги

Обкладинка

Обставини, за якими книга потрапила до Лізель

Цитати із твору

 

 

 

 

 

Життя Маркуса Зузака

о

а

в

с

т

р

а

л

і

я

б

г

ш

м

с

а

у

к

м

н

м

в

і

ф

у

б

д

з

ж

г

п

у

к

щ

а

н

д

е

р

д

о

г

й

п

і

б

у

ї

я

в

ш

у

з

у

а

л

в

п

ш

к

н

а

в

х

й

п

д

а

м

й

б

е

с

т

с

е

л

е

р

ю

ц

ч

ь

т

н

у

с

ч

п

ь

г

а

ь

д

н

ч

в

с

ф

с

е

р

ф

і

н

г

п

к

з

о

в

з

н

а

з

й

ф

в

х

ї

є

я

у

м

й

г

в

  в

у

к

і

у

є

в

ш

ц

л

і

з

е

л

ь

т

у

г

л

ф

в

а

м

я

щ

я

с

н

ф

ю

н

ф

к

д

г

і

т

л

е

р

к

у

ь

б

д

н

п

г

щ

в

ю

м

ц

д

р

й

ч

б

р

й

а

л

о

я

і

з

щ

є

я

и

г

в

с

в

я

т

в

е

ч

і

р

ф

т

к

і

ч

л

о

т

н

о

щ

ф

л

т

є

а

ш

ї

ц

к

н

и

г

а

ц

п

р

в

ш

я

а

р

є

ф

н

ь

л

щ

к

с

ч

ш

м

ю

ц

д

т

г

Похожее изображение

Список слів

  1. Австралія          5.  Лізель
  2. «Андердог»      6.  Гітлер
  3. Бестселер          7. Святвечір
  4. Серфінг             8.  Книга

 

 

а

в

с

т

р

а

л

і

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а

н

д

е

р

д

о

г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б

е

с

т

с

е

л

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с

е

р

ф

і

н

г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

л

і

з

е

л

ь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г

і

т

л

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с

в

я

т

в

е

ч

і

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

к

н

и

г

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетний ланцюжок подій Роману «Крадійка книжок»

Дорогою до Молькінга помирає

 молодший братик Лізель

 

Дівчинка  прибуває до Молькінга

 

Життя в сім’ї Хуберманів

 

Знайомство з Руді Штайнером

 

Проблеми з читанням

 

Ганс Хуберман навчає Лізель читати

 

Дівчинка починає красти книги

 

Знайомство з Максом – хвороба Макса

 

Книга  Макса

 

Діти розкладають шматки хліба на шляху, де проходитиме колона євреїв

 

Макс змушений тікати

 

Ганса мобілізують до армії

 

Поранення Ганса

 

Ганс повертається

 

Бомбардування Молькінга, загибель Небесної вулиці

 

Зустріч Лізель зі Смертю

Картинки по запросу воровка книгКартинки по запросу воровка книгХто з героїв роману

зображений на кадрах фільму?

__________________________

__________________________

__________________________

__________________________

__________________________

__________________________

Картинки по запросу воровка книг ильза германПохожее изображениеПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

Заповни таблицю

«Система образів роману «Крадійка книжок»

 

Образ

Цитати з твору

Оповідач і учасник подій Смерть

 

Лізель Мемінгер

 

Ганс Губерманн

 

Роза Губерманн

 

Макс Ванденбург

 

Руді Штайнер

 

Ільза Герман

 

Літературний диктант

  1. Кому присвятив роман «Крадійка книжок» Маркус Зузак? ( Батькам Елізабет і Гельмуту Зузакам. З любов’ю і захватом)
  2. Де відбуваються події в творі? ( Німеччина)
  3. Від імені кого ведеться оповідь? ( Смерті)
  4. Де вперше Смерть (ч.р. ) побачив маленьку Лізель?( коли прийшов забирати душу її братика)
  5. Скільки років головній героїні Лізель на початку твору? ( 9)
  6. Яку книгу підібрала Лізель на кладовищі, коли ховали її братика? («Посібник гробаря»)
  7. На якій вулиці проживала героїня в прийомних батьків? (Хімелль-Штрассе (у перекладі означає «Небесна вулиця»)
  8. Хто був кумиром для Руді Штайнера? (Джессі Оуенс)
  9. Де Лізель вчилася писати? ( у підвалі на стіні - новий цементний аркуш)
  10. Яку книгу вкрала Лізель з попелища на площі? («Знизування плечима»)
  11. Кого в підвалі власного будинку ховає подружжя Губерманнів? (Макса Ванденбурга)
  12. Яку книгу німці читали замість Біблії? ( «Майн кампф» Гітлера)
  13.  Що подарував Ганс Губерманн Лізель на Різдво ( 2 книги – «Собака на ім’я Фауст», «Маяк»)
  14. Скільки разів Лізель прочитала книгу  «Собака на ім’я Фауст»? (13)
  15.  Хто навчив Ганга Губерманна грати на акордеоні? (німецький єврей на ім’я Ерік Ванденбурґ)
  16. Хто вперше назвав Лізель крадійкою книжок? ( Руді Штайнер)
  17. Де була Лізель під час бомбардування? ( в підвалі)
  18. Яку книгу дружина бургомістра віддає Лізель ? («Свистун»)
  19. Хто запропонував героїні писати власну книгу? ( Ільза Германн)
  20. Де померла Лізель? ( у передмісті Сіднея)

 

C:\Users\lvovi\Desktop\Word Art (2).png

Розгляньте «хмару слів», назвіть, скільки подарунків зробила Лізель Максу під час хвороби. Коротко опишіть кожен подарунок. (13 подарунків: 1 стрічка, 1 шишка, 1 ґудзик, 1 камінець, 1 пір’їнка, 2 газети, обгортка від 69 цукерки, хмара, 1 іграшковий солдатик, 1 дивовижний листочок, дочитаний «Свистун», шматок смутку)

Цитатна характеристика Лізель

«Коли вона прибула, на її руках іще виднілися сліди від укусів снігу, а з пальців іще не стерлася замерзла кров. Вона вся здавалася якоюсь недогодованою. Дротяні ноги. Руки, як вішаки для пальта. Це їй далося нелегко, але коли таки далося, то вийшла якась зголодніла усмішка.Кольором її волосся майже не відрізнялося від білявого німецького сорту, але в неї були небезпечні очі. Темно-карі.»

«Завдяки книгам Лізель отримує інший світ, протиставлений насиллю й голоду, світ, в якому є поняття гуманізму, вірності, правди, любові, підтримки, порядності»

«Виправдовуючи татові, а тепер і мамині слова, Лізель справді була хорошою дівчинкою. Хоч куди б ішла, вона тримала язика за зубами. Таємниця ховалася глибоко всередині»

«…першу книгу вона вкрала у снігу, а другу – у вогню. Також не варто забувати, що деякі книги їй дали. Загалом у неї було чотирнадцять книжок, та вона вважала, що здебільшого її історію створили десять книжок. Із тих десяти шість вона вкрала, одна з’явилася на кухонному столі, дві написав для неї схований єврей, а ще одну приніс лагідний, зодягнений у жовте вечір. Вирішивши написати свою історію, вона дивуватиметься, коли саме книжки і слова не просто почали мати якесь значення, а стали для неї всім. Може, тоді, коли вона вперше побачила кімнату, де були цілі стелажі з книжками? Або тоді, коли на Небесній вулиці з’явився Макс Ванденбург із пригорщею страждань? А може, це через читання в бомбосховищі? Чи через останній марш у Дахау? Чи «Струшувачку слів»

 

 

Одержима читанням         Віддає перевагу більше                 Зневажає Гітлера

             книжок           прийомному батькові, ніж матері

                                             

 

Піклується про Макса

під час хвороби                        Лізель Мемінгер                      Пише книгу

                                                                                                   «Крадійка книжок»

 

 

Вчиться читати та писати                  Вміє               Дізнається таємницю смерті                    

в підвалі прийомних батьків      товаришувати       («мене переслідують люди»)

 

 

 

 

 

 

Художній часі простір в текстів, форма оповіді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Символи в творі

 

Картинки по запросу прапор третього рейху1.Кольори: ЧЕРВОНИЙ, БІЛИЙ, ЧОРНИЙ

(кольорова гама прапору Третього рейху)

 

 

 

втрата близьких людей

 

 

 

уособленням усюдисущого зла, що несе з собою смерті мільйонів людей

 

«Вони накладаються один на одний. Чорна закарлючка на сліпучо-білу кулю і на густу супово-багряну барву»

 

2.Акордеон

Картинки по запросу акордеон

 Символ порятунку для Ганса – акордеон, що звучить двома мелодіями: – життєствердним «Блакитним Дунаєм» («На прекрасному Блакитному Дунаї») Йоганна Штрауса-сина й «Сумною неділею» Реже Шереша, відомою як «угорський гімн самогубців»

 

 

 

 

Складіть таблицю «Символи в романі «Крадійка книжок»

 

Символ

Значення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створити пантбук за романом «Крадійка книжок»

 

 

Назва твору,

рік видання

 

 

 

 

 

 

Дата_______ Група_____

Виконавець______________________

Експозиція

 

Автор

(основні твори)

 

 

 

 

 

Твій малюнок (емблема, символ) до твору

Зав’язка

 

Тема, ідея

 

 

 

 

 

Розвиток дії

 

Проблематика

 

 

 

 

 

 

Улюблена цитати з твору

_________________________________

_________________________________

_________________________________

_________________________________

_________________________________

_________________________________

Кульмінація

 

Головні герої

 

 

 

 

 

 

Мій відгук про книгу

_________________________________

_________________________________

_________________________________

_________________________________

_________________________________

_________________________________

Розв’язка

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Рудяк- Монькіна Наталія Юріївна
    Тетяно Анатоліївно, дякую за цікавий і об,ємний матеріал. Дуже креативно! Бажаю творчого натхнення!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гаврилова Наталія Григорівна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  3. Цимбал Maрина Іванівна
    Чудова творча робота вчителя!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Голінько Неля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
8640
Оцінка розробки
4.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку