Матеріали "Методичний міст"

Про матеріал

Матеріали буде корисним для проведення семінарів, тренінгів. Методичний міст- одна з активних форм проведння методичної роботи, яка проводиться для набуття практичних навичок. Матеріали подані у текстовому та наочному вигляді (презентація).

Зміст архіву
Перегляд файлу

             Матеріал для проведення тренінгів, семінарів.

             Підготувала вчитель Сербівської ЗШ І-ІІІ ступенів Трембовецька О.А.

 

 Методичний міст 

 Методичний міст — одна з активних форм методичної роботи, різновид дискусії. Проводять із метою розвитку практичних навичок. Під час проведення методичного мосту слухачі вдосконалюють свої аналітичні вміння

Мета засідання: поширення передового педагогічного досвіду роботи; удосконалення педагогічної майстерності; підвищення мотивації професійної діяльності; знаходження оптимальних моделей поведінки в педагогічному середовищі, сприяння психологічній адаптації молодих педагогів до умов роботи в школі.

І. Експрес-діагностика «Психогеометричний тест» 

Щоб знати, яка енергетика склалась на цю хвилину в нашій аудиторії, щоб знати, що нам очікувати і як працювати, пропоную взяти участь у експрес-діагностиці.

Кожен учасник вибирає одну фігуру (схема 3).

схема 3

Коло — найбільш енергетична фігура, дія якої ще попереду. Трикутник — дуже активна фігура, активно діє назовні. Квадрат — спокійна, урівноважена фігура, енергетично стабільна. Прямокутник — мінлива й непослідовна фігура. Зиґзаґ —- фігура креативна, імпульсивна, одержима ідеями.

Оголошують результати.

 

Завдання 1. «Напиши оголошення» 

Ведучий пропонує командам однакові бланки оголошень. Члени команд складають оголошення на тему «У школі є вакансія вчителя. Кваліфікаційні вимоги:...», оформлюють його.  Ведучий узагальнює відповіді , називає схожі та відмінні кваліфікаційні вимоги (схема 1).

схема

Вправа «Видиранка» (практичний психолог)

Мета: сприяти позитивному самооцінюванню, усвідомленню унікальності кожної людини.

Учасники команд отримують папір, заплющують очі й виконують завдання ведучого: зігнути навпіл, відірвати правий кутик, зігнути навпіл, відірвати лівий кутик, зігнути навпіл, відірвати правий кутик. Звертають увагу на неповторність кожної видиранки.

Висновок: усі ми різні, але це чудово, бо можемо щось для себе запозичити один в одного.

Завдання 2. Створення індивідуальних освітніх маршрутів «Сходинки до вдосконалення» 

Кожен учасник команди отримує аркуш зі «Сходинками до вдосконалення». Кожна сходинка - це крок до досконалості. Потрібно зобразити себе на тій сходинці, де кожен себе уявляє відповідно до своїх професійних досягнень. На нижніх сходинках потрібно означити словами вже досягнуте, а на верхніх - те, чого прагнете досягнути. Учасники команд презентують свої аркуші (див. Схему 2 ).

схема 2

Психологічна пауза. Тест «Чи вміємо ми слухати?» (практичний психолог)

Статистика свідчить: час, необхідний для спілкування з іншими на роботі й удома, ми витрачаємо: 9 % — на письмо, 16% — на читання, 30% — розмовляємо самі, 45 %—слухаємо (точніше, мали би слухати). Щоб визначити своє вміння слухати інших, проведемо тест.

Тест «Чи вміємо ми слухати?»

1. Чи стараєтеся ви змінити тему розмови у тих випадках, коли вона або співрозмовник вам нецікаві?

2. Чи дратують вас манери вашого співрозмовника?

3. Чи може невдале висловлювання співрозмовника спровокувати вас на грубощі?

4. Чи уникаєте ви можливості вступати в розмову з незнайомою або малознайомою людиною?

5. Чи маєте ви звичку перебивати свого співрозмовника?

6. Чи робите ви вигляд, що уважно слухаєте, а самі думаєте зовсім про інше?

7. Чи змінюється ваш той, голос, вираз обличчя залежно від того, хто ваш співрозмовник?

8. Чи змінюєте ви тему розмови, якщо співрозмовник зачепив неприємну для вас проблему?

9. Чи виправляєте ви співрозмовника, якщо в його мові є неправильно вимовлені слова, назви, вульгаризми?

10. Чи буває у вас іронічний тон у ставленні до співрозмовника?

Варіанти відповідей; майже завжди— 2 бали; у більшості випадків — 4 бали; іноді — б балів; рідко — 8 балів; майже ніколи — 10 балів.

«Середній бал» слухачів — 55. Якщо ви набрали 62 бали, то рівень ваших здібностей як слухача «вищий від середнього».

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичний міст – одна з активних форм методичної роботи. Проводиться з метою розвитку практичних навичок. Під час проведення методичного мосту слухачі вдосконалюють свої аналітичні вміння. Методичний міст. Презентацію підготувала вчитель математики Трембовецька О. А.

Номер слайду 2

1. Психометричний тест

Номер слайду 3

Коло – найбільш енергетична фігура, дія якої ще попереду. Назад. Вперед

Номер слайду 4

Трикутник - дуже Активна фігура, активно діє назовніНазад. Вперед

Номер слайду 5

Квадрат – спокійна, урівноважена фігура, енергетично стабільна. Назад. Вперед

Номер слайду 6

Прямокутник – мінлива й непослідовна фігура. Назад. Вперед

Номер слайду 7

Зигзаг – фігура креативна, імпульсивна, одержима ідеями

Номер слайду 8

Напиши оголошення. Завдання. Скласти оголошення на тему «У школі є вакансія вчителя. Кваліфікаційні вимоги: …, та оформити його. Оголошення У школі є вакансія вчителя. Кваліфікаційні вимоги:________________________________________________________________________________________________ Школа ППД

Номер слайду 9

Видиранка. Завдання. Отримати папір, заплющити очі й виконувати завдання ведучого. Висновок: усі ми різні, але це чудово, бо можемо щось для себе запозичити один в одного.

zip
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
1373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку