Матеріали по роботі з батьками дітей з ООП

Про матеріал
Матеріали для роботи з батьками - концепція роботи, поради батькам, консультації, зразки документів
Перегляд файлу

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗЕЛЕНОГАЙСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА»

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК  20

 

 

КОНЦЕПЦІЯ РОБОТИ З БАТЬКАМИ

«ПАРТНЕРСТВО»

 

 

                             

image 

 

 

 

ВИСОКИЙ 2023

ПЕРЕДМОВА

 

Комунальний заклад «Зеленогайська спеціальна школа» Харківської обласної ради є закладом загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття дошкільної, початкової та базової середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушенням інтелектуального розвитку.

Особлива увага  педагогічного колективу спрямована на вивчення та реалізацію «Педагогіки партнерства» між учителем/учителькою, вихователем/вихователькою, учнями/ученицями та батьками, яка є ключовим принципом Концепції «Нова українська школа». 

 Концепція роботи з батьками «Партнерство», яка представлена в даному інформаційно-методичному збірнику, є спробою узагальнення та систематизації досвіду роботи з батьками саме дітей із особливими освітніми потребами. Також у ньому представлені методичні рекомендації, розробки консультацій для батьків, зразки документів, що використовуються для налагодження співпраці та взаємодії  з батьками.

     

 

 

 

 

 

  

КОНЦЕПЦІЯ РОБОТИ З БАТЬКАМИ  «ПАРТНЕРСТВО» 

В КЗ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКА СШ»

         Одним з ключових компонентів НУШ є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між педагогом, учнем та батьками. Слід чітко визначити позиції сторін у такій взаємодії. 

Мета «Партнерства»:

-         Створення в школі і вдома оптимальних умов для повноцінного розвитку та взаємодії дитини з навколишнім середовищем.

-         Створення єдиної думки – погляду на сутність процесу виховання та навчання, та вироблення єдиних принципів освітнього процесу в школі і вдома для повноцінного включення  батьків  в освітній процес як його учасників

-         Встановлення позитивних взаємин між педагогами, учнями та батьками на основі взаємопорозуміння та взаємних контактів для повноцінної реалізації цілей та задач освітнього процесу.

 

Правові  основи принципів «Партнерства»

Про освіту

Стаття 52. Категорії учасників освітнього процесу

1. Учасниками освітнього процесу є:

здобувачі освіти;

педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники; батьки здобувачів освіти;

фізичні особи, які провадять освітню діяльність;

інші особи, передбачені спеціальними законами та залучені до освітнього процесу у порядку, що встановлюється закладом освіти.

 

Стаття 12. Права, обов’язки та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини

Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку особистості дитини. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право і зобов’язані виховувати дитину, піклуватися про її здоров’я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, створювати належні умови для розвитку її природних здібностей, поважати гідність дитини, готувати її до самостійного життя та праці.

Виховання дитини має спрямовуватися на розвиток її особистості, поваги до прав, свобод людини і громадянина, мови, національних історичних і культурних цінностей українського та інших народів, підготовку дитини до свідомого життя у суспільстві в дусі взаєморозуміння, миру, милосердя, забезпечення рівноправності всіх членів суспільства, злагоди та дружби між народами, етнічними, національними, релігійними групами.

Держава надає батькам або особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов’язків щодо виховання дітей, захищає права сім’ї, сприяє розвитку системи послуг з підтримки сімей з дітьми та мережі дитячих закладів.

 

Про освіту

Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти

1.  Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.

2.  Батьки здобувачів освіти мають право:

захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти; звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти; обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини; брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, у тому числі щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг особам, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування), про результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності; подавати керівництву або засновнику закладу освіти заяву про випадки булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу; вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу.

3. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:

виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану; настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства; формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності); сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування);

виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

4. Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати своїх дітей відповідно до власних релігійних і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають враховувати відповідні переконання під час організації та реалізації освітнього процесу, що не повинно порушувати права, свободи та законні інтереси інших учасників освітнього процесу. 5. Інші права та обов’язки батьків здобувачів освіти можуть встановлюватися законодавством, установчими документами закладу освіти і договором про надання освітніх послуг (за наявності).

 

 

Морально – етичні принципи «Партнерства»

Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти (а не лише у межах НУШ). Вона ґрунтується на простих, але надзвичайно важливих принципах:

       взаємоповазі всіх учасників навчального процесу;

       довірливих стосунках та спільній наполегливій праці;

       позитивному та доброзичливому ставленні одне до одного;

       порозумінні та ефективній комунікації задля досягнення спільної мети;

       забезпеченні права вільного вибору;

       горизонтальній моделі співпраці (всі учасники навчального процесу мають бути рівноправними);

       соціальному партнерстві (добровільності визнання власних обов’язків та обов’язковість їх виконання).

Взаємодія між учителем та батьками в рамках педагогіки партнерства включає такі елементи: 

       Постійну комунікацію, яка дозволяє оперативно реагувати на будь-які зміни та проблеми (створення чатів чи груп у соціальних мережах та месенджерах, проведення відеобесід).

       Неформальне спілкування (спільне святкування визначних подій та свят, які мають важливе значення для життя дітей та школи).

       Усебічну допомогу й участь батьків у організації та проведенні свят, тематичних та позашкільних заходів.

       Участь батьків у навчальному житті своїх дітей (добровільна допомога під час створення навчальних матеріалів та формування освітнього середовища, обмін життєвим та професійним досвідом)

Етика взаємодії педагога з батьками учнів.

       Організація взаємодії з батьками учнів – один з основних професійних обов’язків педагога. Навіть за відсутності контактів педагога з батьками учня можливе поєднання їх виховних зусиль, оскільки учень одночасно є об’єктом їх впливу. Стихійні, неорганізовані зусилля щодо цього малоефективні. Тому необхідно координувати старання педагога і батьків учня для максимально ефективної навчальної та виховної діяльності 

      Специфіка етичних норм у системі відносин «педагог – батьки учня» зумовлена труднощами, розбіжностями та конфліктними ситуаціями, що виникають чи можуть виникнути між ними. Педагогу часто доводиться налагоджувати контакти з батьками, що різняться за віком, освітою, соціальним статусом, моральними якостями. Це вимагає від педагога особливих комунікативних навиків, уміння вибудовувати взаємодію з людьми на основі стійких моральних засад. 

        Суперечності, що нерідко виникають між педагогом та батьками можуть бути спровоковані труднощами навчально-виховного процесу, різною компетентністю у його організації, неоднаковою поінформованістю щодо індивідуальних особливостей учня, завищеними вимогами батьків до педагога, відсутністю у нього можливостей розвинути взаємини з батьками усіх учнів, різним ставленням до учня (у педагога – ділове, офіційне, у батьків – особистісне, батьківське), нерозумінням обов’язків сторін у виховному процесі, наслідком чого є перекладання відповідальності за невдачі з однієї сторони на іншу. 

      Щоб подолати такі труднощі і суперечності, педагогічна етика рекомендує педагогу глибоко усвідомити свою моральну відповідальність перед батьками за якість навчання і виховання їх дитини, налагоджувати співпрацю з ними, аби уникнути розбіжностей у вимогах до дитини. Педагог не має ображати почуття батьків нетактовною оцінкою здібностей чи моральних якостей дитини. Його обов'язок – сприяти підвищенню авторитету батьків в очах учня, прагнути вдосконалювати їх педагогічні погляди, толерантно ставитися до зауважень батьків учня, зважати на їх думку. 

     Таким чином, у взаєминах з батьками учнів учителі покликані стати професійними консультантами і помічниками у вихованні дітей. Для того, щоб виконувати таку роль, учителі мають бути максимально тактовними і етично вивіреними у стосунках з батьками чи особами, які їх замінюють: не повідомляти нікому ситуації сімейного життя без їхньої згоди, розуміти проблеми, які виникають у процесі виховання батьками дітей, допомагати їх розв’язувати, уникати в стосунках із батьками некоректних ситуацій, пов’язаних з грошима тощо.

 

Зміст роботи педагога з батьками

1.Ознайомлення батьків зі змістом та методикою освітнього процесу

2.Психолого – педагогічні консультації для просвіти батьків

3.Робота    з батьківським активом

4.Залучення батьків до освітнього процесу та позакласної діяльності.

5.Інститут «Наставництва» для сімей, які цього потребують.

Форми і методи роботи з батьками

                                            image                                                       image image

 

Колективні                       Індивідуальні та групові         Диференційовані

Лекції

Консультації

Виставки

Конференції

Бесіди

Вечори

Диспути

Відвідування сімей

Конкурси

Дні відкритих

Листування

Зустрічі поколінь

                 дверей                           Інд. зустрічі                           Відкриті уроки

                 Кінолекторії                  Педагогічні доручення          Відкриті заходи

                 Інформаційні стенди     батькам

 

 

 

 

Традиційні форми роботи з батьками

-         Відвідування батьків вдома

-         Запрошення батьків до школи

-         День відкритих дверей

-         Класні батьківські збори

-         Педагогічний лекторій

-         Тематичні вечори запитань та відповідей

-         Консультування батьків

-         Листування. Соц.мережі

-         Тематичні конференції

-         Ознайомлення батьків з психолого – педагогічною літературою

-         Зустрічі батьківської громадськості з адміністрацією

 

Інноваційні (інтерактивні) форми роботи з батьками

imageimageimageimageimageimageimage«Діалог»              «Синтез «Коло Батьківські        Батьківські                                думок» ідей»     ринги вечори

                                         «Спільний                  Батьківські                                             проект»                      тренінги

 

«Інститут   наставництва» (основні принципи)

1.Вивчення особливостей всіх сімей класу-групи 

2.Визначення проблемних сімей – неблагополучних, багатодітних, з дітьми та батьками – інвалідами, малозабезпечених, з неповнолітніми чи одинокими матерями , сімей у СЖО.

3.Вибір сімей «Під патронат» (за ступенем потреби в допомозі)

4.Надання допомоги сім’ям:  Соціально – профілактична робота з сім’єю:

-  реалізація заходів, спрямованих на усунення причин виникнення проблем в сім’ї

-  формування відповідального батьківства, корекція помилок у вихованні Соціальна допомога сім’ї:

-надання інформаційно – консультативних послуг

-діагностика сімейних проблем та їх можлива корекція

-сімейна психотерапія (за допомоги шкільного психолога та соц..педагога)

 

Організація постійного зв’язку з батьками в онлайн – режимі

image

       Інформативно –                     Корекційна                          Функція

організаційна  функція                   функція                        спільної  діяльності

дає можливість ознайо-                       надання  психолого- залучення батьків до  мити  зі змістом  навчаль- педагогічної  допомоги освітнього процесу но-виховного процесу.  в рамках сімейного                       як  повноцінних  його

Ознайомлення з подіями в               виховання            учасників  школі – святами, заходами

тощо

Алгоритм роботи

-         Сторінка школи – група в найдоступнішій соціальній мережі , бажано – у «Фейсбук»

-         Право адміністрування- у всіх педагогів школи

-         Створення чату –  для постійного діалогу з батьками

-         «Дошка оголошень»

-         Прямий зв’язок постійно

-         Можливість відеочату

-         Можливість організації батьківських зборів в онлайн – режимі

-         Можливість листування та відеозв’язку з адміністрацією школи

 

 

 

 

 

КЗ «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЩКОЛА»

ХАРКВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

  

 

 

 

 

"Здійснення дистанційної взаємодії з родинами  підлітків  під час організації занять і виховних заходів»

image

                                   ВИКОНАЛА: ВИХОВАТЕЛЬКА ГРУПИ 7-Б КЛАСУ  Т.І.НЕСТЕРЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСОКИЙ 2022

У своїй взаємодії з батьками керуюся статтями Закону України «Про освіту» та принципами педагогіки партнерства.

В нашій групі 7-Б класу  10 здобувачів освіти:7 хлопців і 3 дівчинки віком від 11 до 13 років.  Тобто всі перебувають у перехідному віці.  Діти дуже різні. Так само, як і батьки. У нас в групі 4 батьків мають педагогічну освіту, є досить вимогливими.  5 дітей, а відповідно і родин, відповідально ставляться до дистанційної освіти. 2 родини працюють добре, але потребують  дещо більшої уваги. 3 родини потребують постійного педагогічного контролю. 

Та і взагалі кожна родина, як і кожна дитина, потребують від педагога індивідуального, диференційованого підходу.   Нам треба враховувати  особливості кожної родини, кожного з батьків зокрема , а саме:

      Соціальний статус родини

      Рівень освіти батьків

      Їх фізичний і психічний стан

      Спосіб життя родини

      Рівень тривожності батьків, їх готовності до співпраці та взаємодії Досвід сімейного виховання   в т.ін.

Робота в дистанційному форматі не є для нас абсолютно новою. Ми вже потрапляли в схожу ситуацію, коли під час пандемії ковіду освітню систему перевели в онлайн, і тоді найбільше «постраждали» якраз діти з ООП. Адже організувати дистанційний освітній процес для них дуже складно. Тепер, коли педагоги та батьки  змушені розв’язувати, окрім освітніх питань, ще й завдання власної безпеки, безпеки дітей  та підтримання стабільного  психоемоційного стану в обставинах постійного стресу, ситуація з навчанням і вихованням  є напруженою. Батьки, залишившись без системного навчання дітей в школі з їх практично п’ятиденним цілодобовим перебуванням в освітньому закладі, в багатьох випадках розгубилися, як то кажуть опустили руки, і чим довше триває війна – тим гірше.

Завдання педагогів, крім освітньої мети, допомогти батькам організувати і себе, і дітей. Так, директорка Української асоціації поведінкових аналітиків, магістриня корекційної педагогіки, Ольга Малікова вважає, що перенесення акценту з академічних досягнень на побутові, є платформою  для розвитку навичок для життєвої адаптації. Підтримка дітей з ООП базується на щоденній рутині та буденності. Тому важливо створити для таких дітей усталений розклад дня.  В мне вже 7 клас, а тому нам трохи легше, ніж молодшим класам. У нас вже сформовані вже певні алгоритми дій, певні традиції, певна структура відносин з батьками. Наші щоденні плани роботи вихователів  і дають змогу це зробити.  Вони багато в чому

враховують і режимні моменти,  і моменти з формування ключових компетентностей здобувачів освіти.  За рекомендаціями науковців розклад дня дитини з ООП під час дистанційного навчання крім безпосередньо навчання, має містити  звичні гігієнічні процедури, прогулянки, ігри, фізичну активність, побутові справи на кшталт походів до крамниці, прибирання, готування їжі, догляду за домашніми тваринами – усе те, до чого дитина звикла вдома. Такі прості речі можуть стабілізувати дитину з ООП, для якої звичні справи є основою безпеки та впевненості. Спланований розклад не лише створює стан передбачуваності для дитини, допомагає зняти її тривожність, але й дає підтримку психологічній рівновазі дорослого. Але важливо пам’ятати, що варто давати й самій дитині право обирати деякі різновиди діяльності та їхню послідовність у межах розкладу. Тоді вона відчуватиме, що може впливати на ситуацію і її думка важлива, що особливо важливо для підлітків. Всі ці моменти намагаємося пояснювати батькам. Спілкування з батьками відбувається, переважно, в телефонному режимі та за допомогою Viber, Telegram, Messenger. Намагаюся пояснювати батькам, наскільки корисно поєднувати навчальні навички в побутових ситуаціях. Наприклад, приготування їжі дає над широке поле для різноманітних занять: тієї ж математики, 

Для налагодження  зворотнього зв’язку, а також щоб бачити динаміку розвитку наших вихованців, ми запропонували батькам знімати невеличкі відео  виконання дітьми  домашніх завдань з предметів і виховних заходів і надсилати нам

. Відреагували не всі. Але 5 родин працюють стабільно. Таке спілкування відбувається в лише особистих чатах педагогів і батьків.

 Багато батьків, я зараз говорю про наш клас, практично не володіють знаннями про особливості розвитку власної дитини, про специфіку перехідного віку, про те, як діяти в надзвичайних ситуаціях, пов’язаних з реаліями сьогодення і таке інше. Намагаюся вести певну просвітницьку діяльність у форматі щоденних консультацій для батьків в групі, та за потреби індивідуальних консультацій у телефонному режимі. Тематика консультацій найрізноманітніша: «Поради батькам та опікунам під час війни», «Як пережити підлітковий вік і не втратити контакт з дитиною», «Як мотивувати дитину вчитися», «Безпека дітей в інтернеті», «Уроки мінної безпеки» і так далі. Цю роботу проводимо в нашій групі для батьків, яка існує з першого класу.

Намагаємося також залучати батьків до обговорення якихось організаційних питань, проблемних ситуацій. Даємо їм зрозуміти, що їх думка для нас важлива, до них дослухаються. Корисними  в цьому плані є опитування  в нашій  групі для батьків. Останнє опитування було з питання  «Наскільки самостійно ваша дитина виконує домашні завдання з предметів  і виховних заходів». Опитування пройшли 9 з 10 батьків. 2 дітей виконують завдання частково з допомогою, 7 тільки з допомогою, самостійно – ніхто. 

Тому, все що ми отримуємо від дітей у вигляді фото, відео, голосової пошти у результаті зворотнього зв’язку на наші виховні заходи – це результат дистанційної взаємодії з батьками.  

 

 

 

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ

 

 Наші діти - це наша старість. Правильне виховання - це наша щаслива старість, погане виховання - це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми.  

                                                                             (Антон Семенович Макаренко)

 

 

Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

 

1.  Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.

2.  Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, почути, зрозуміти й запам'ятати художні особливості мови, мовні звороти.

3.  Збагаченню словникового запасу допоможе спеціальна робота: заведіть словник для запису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та використанні, добирайте до них антоніми та синоніми, вивчайте слова, що використовуються в переносному

значенні,

4.  Намагайся не лише запам'ятати мову оратора, а й прийоми її побудови.

5.  Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову.

6.  Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій.

7.  Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усвідомте зміст тексту, поміркуйте, де зробити паузу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові.

 

Виховання дітей

1.       Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона — єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої вами мети. Дайте їй право прожити власне життя.

2.       Дозвольте дитині бути собою, зі своїми вадами, вразливими місцями та чеснотами. Приймайте її такою, якою вона є. Підкреслюйте її сильні властивості.

3.       Не соромтеся виявляти свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любитимете її за будь-яких обставин.

4.       Hе бійтеся «залюбити» своє маля: саджайте його собі на коліна, дивіться йому в очі, обіймайте та цілуйте, коли воно того бажає.

5.       Обираючи знаряддя виховного впливу, удавайтеся здебільшого до ласки та заохочення, а не до покарання та осуду.

6.       Намагайтеся, щоб ваша любов не перетворилася на вседозволеність та бездоглядність. Встановіть чіткі межі дозволеного.

7.       Ніколи не давайте дитині особистих негативних оцінкових суджень: «ти поганий», «ти брехливий», «ти злий». Оцінювати треба лише вчинок. Треба казати: «Твій вчинок поганий, але ж ти хороший і розумний хлопчик (дівчинка) і надалі не повинен так робити».

8.       Намагайтеся впливати на дитину проханням — це найефективніший спосіб давати їй інструкції.

9.       Не забувайте, що шлях до дитячого серця пролягає через гру. Саме у процесі гри ви зможете передати необхідні навички, знання, поняття, про життєві правила та цінності, зможете краще зрозуміти одне одного.

10.   Частіше розмовляйте з дитиною, пояснюйте їй незрозумілі явища, ситуації, суть заборон та обмежень. Допоможіть їй навчитися висловлювати свої бажання, почуття та переживання, тлумачити поведінку свою та інших людей.

11.   Дозволяйте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити, працювати з конструктором. Заохочуйте її до цього, створюйте умови.

12.   Відвідуйте разом театри, музеї, організовуйте екскурсії.

13.   Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички та любов до праці (підтримуйте ініціативу й бажання допомагати вам).

 

 

Золоті правила виховання в сім’ї

1.                Повага до індивідуальності дитини (врахування бажань, інтересів, потреб), її самостійності, допомога у пошуку шляхів виходу зі складних ситуацій;

2.                Формування системи цінностей та збереження в сім'ї емоційного комфорту; 3. Підвищення психологічної освіти батьків, набуття знань, урахування індивідуальних та вікових особливостей дитини;

4. Забезпечення тісного взаємозв'язку і взаємодії зі школою та іншими дитячими колективами. Лише дружні, відкриті стосунки дитини з батьками, взаємодопомога, турбота та увага забезпечать добрі відносини в сім'ї, бажаний результат виховання.

  

Десять заповідей батькам

 

1. Не навчайте тому, у чому ви самі не обізнані. Щоб правильно виховувати, треба знати вікові та індивідуальні особливості дитини. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе.

3.  Довіряйте дитині. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.

4.  Не ставтеся до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена в своїх силах, тоді з неї виросте відповідальна особистість.

5.  Будьте терплячими. Ваша нетерплячість — ознака слабкості, показ вашої невпевненості в собі.

6.  Будьте послідовними у своїх вимогах, але пам'ятайте: твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов'язкових для виконання правил, спокійним тоном спілкування, неквапливістю і послідовністю.

7.  Вчіть дитину самостійно приймати рішення і відповідати за них.

8.  Замініть форму вимоги «Роби, якщо я наказав!» на іншу: «Зроби, тому що не зробити цього не можна, це корисно для тебе і твоїх близьких».

9.  Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви невдоволені, а й про те, що вас радує. Не порівнюйте її з сусідською дитиною, однокласниками, друзями. Порівнюйте, якою вона була вчора і якою є сьогодні. Це допоможе вам швидше набути батьківської мудрості.

10.            Ніколи не кажіть, що у вас немає часу виховувати свою дитину, бо це означатиме: мені ніколи її любити.

  

Реакція батьків на вчинок дитини має бути продуманою, вільною від негативних емоцій.

 

1.Важливо не заохочувати у дітей прагнення уникати труднощів через нездужання.

2.Намагатись у спілкуванні з дитиною завжди бути уважним і доброзичливим. 3.Любіть свою дитину і виражайте свою любов діями: поглядом, дотиками, вчинками.

4.Заохочуйте дитину відкрито виражати свої почуття і думки.

5.Дозволяйте дитині робити помилки. Бо кожна дитина може у чомусь завинити.

6.Якщо дитину спіткала невдача проаналізуйте разом з нею причину її виникнення.

7.Виховуйте у своєї дитини адекватну самооцінку на основі реальних успіхів.

8.Допомагайте дентині задовольнити її потребу у визнанні і тій сфері, що відповідає її здібностям. 9.Будьте для своїх дітей прикладом любові та поваги до себе.

 

 

Дитину не карають:

l. За те, що вона чимось не влаштовує дорослих: холерика за те, що він непосидючий і впертий, сангвініка — за рухливість, флегматика — за повільність, неврівноваженого — за плаксивість.

2.  Під час їжі.

3.  Якщо вона зазнала невдачі (вона й без того засмучена, присоромлена, пригнічена). Тут краще підтримати її.

4.  За необережність, а вчать обережності, роблячи висновки з прорахунків дитини; за повільність, незібраність (за цим може бути приховане занурення в себе або фантазування); за забруднений і порваний одяг, а вдягають відповідно до обставин; за прорахунки самих батьків тощо.

5.  На людях (в автобусі, на вулиці), адже це ще й публічне приниження.

6.  При молодшій дитині, оскільки підривається авторитет старшої, а якщо є ревнощі між дітьми, то це може породити озлобленість у старшої дитини, а в молодшої — злорадство, а це погіршить їх взаємини.

7.  За емоційність, імпульсивність, енергійність. Здатність передбачати наслідки своїх вчинків остаточно формується у дівчат до 18 років, у хлопців — до 20, але навчати цього слід з трьох, а особливо з п'яти років. Карати за вчинки, які дитина не може передбачити,

Завжди пам'ятайте: ми виховуємо дітей власним прикладом, системою власних цінностей, звичним тоном спілкування, ставленням до праці та дозвілля. Тож давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо,

знайомитись з основами педагогіки, психології, права, якщо насправді любимо їх і бажаємо їм щастя. Не викликає сумніву, що правильно встановленими, цілими, міцними, безпечними сходами можна кого завгодно вивести на будь-яку висоту.

                    

КОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

Шановні батьки!Щоб ваша дитина не захворіла на Коронавірус, грип чи ГРВІ

а якщо це все ж таки станеться, перенесла хворобу у легкій формі, потрібно:

1.Проводити системну роботу зі зміцнення організму дитини. Розпочніть цю роботу з дотримання режиму дня. Ваша дитина повинна лягати  спати не пізніше 11 години вечора.

Сон має тривати не менше 8-9 годин. Прокидатися після сну дитина має не пізніше 8 ранку. Пам’ятайте про важливість здорового сну для організму дитини та її правильного розвитку.

2.Ранкова гімнастика повинна бути для дітей звичкою! Щоб підтримувати цікавість дитини виконуйте її всією родиною. Можливо під музику. Кожні 2 тижні ми надаємо вам розробки нових, цікавих та корисних комплексів.

3.Вимагайте від дитини системне та якісне виконання гігієнічних процедур. Контролюйте це, будьте для дитини зразком! Для того, щоб привчити дитину правильно виконувати гігієнічні процедури, використовуйте ті навчальні відео, які ми вам пропонуємо щоденно. Привчайте дитину слідкувати за порядком в особистих речах, формуйте звичку дбати про свій охайний зовнішній вигляд. Жоден вірус «не любить» чистоту, охайність та порядок! Навчіть дитину правильно чхати та кашляти, користуватися носовичком.

4.Слідкуйте, щоб ваша дитина харчувалася правильно. Не допускайте  або хоча б мінімізуйте вживання відверто шкідливої їжі: солодких газованих напоїв, чіпсів, сухариків, напоїв-енергетиків, надмірної кількості солодощів і т.і. Пояснюйте дітям, які продукти є шкідливими, які корисними. Збагачуйте знання дітей про здорове харчування, культуру харчування, здоровий спосіб життя.

5.Слідкуйте за дотриманням дитиною рухового режиму та фізичної активності протягом дня. Залучайте дитину до рухливих ігор, посильної допомоги дорослим у побуті (прибирання приміщень, догляд за кімнатними рослинами і домашніми улюбленцями, миття посуду, приготування їжі разом із дорослими і т.д)

6.Визначте чіткий час для навчання, виконання домашнього завдання та виховних заходів.

7.Вчіть дітей правильно  користуватися захисними масками, дезінфекторами.

8.Навчаючи дітей культури поведінки в транспорті, зверніть увагу на необхідність дотримання дистанції від людей з симптомами застуди.

 Шановні батьки! Нагадую! Щодня в нашій групі з дистанційного навчання у Viber, ми викладаємо посилання на навчальні відео про правильне виконання гігієнічних процедур, про здорове харчування та вплив його на організм дитини, практичні поради з розвитку самообслуговування та трудових навичок у дітей. Даємо також зразки рухливих ігор, цікавих занять для дозвілля дітей, вправи для покращення координації, зору та мовлення. Все це допоможе вам організувати здоров’язбережувальний режим дня для дитини. Користуйтеся цим, бо це на допомогу вам і на користь дітям! З повагою, Т.І.Нестеренко

 

image 

 

image 

 

 

 

 

 

к

 

image

 

 

image 

imageimage 

 

imageimage   

imageimage  

 

ЗРАЗКИ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗІСПІВПРАЦІ ТА ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ АЛГОРИТМ ДІЙ У РАЗІ ХВОРОБИ ДИТИНИ Шановні батьки!

Адміністрація КЗ «Зеленогайська спеціальна школа» Харківської обласної ради доводить до Вашого відома, що у разі хвороби Вашої дитини не забудьте, будь ласка, дотримуватися наступного алгоритму дій:

-         До 08.00 год. зателефонувати вихователеві або класному керівникові і проінформувати про хворобу дитини;

-         звернутися до лікаря;

-         сповістити вихователя або класного керівника про вид захворювання (ГРВІ, лор - захворювання, інші хвороби);

-         чітко дотримуватися настанов лікаря щодо лікування дитини;

-         після того, як дитина одужає, одержати довідку від лікаря, яка обов’язково повинна мати наступні реквізити: кутовий штамп лікаря, в якому повинна бути вказана дата видачі довідки, № реєстрації довідки, трикутна печатка лікарні, іменна печатка лікаря;

-         звернути увагу на те, що у довідці не повинно бути ніяких  виправлень;

-         сповістити вихователя або класного керівника не пізніше 08.00 год. про те, що дитина одужала і на наступний день прийде на навчання, інакше дитина не може бути поставлена на харчуванняСподіваємося на розуміння і співпрацю.

Нагадуємо, що у понеділок прийом дітей закінчується о.08 год. 30 хвилин. 

     ПІБ батьків

Дата ознайомлення

   Підпис про  ознайомлення

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

 

              Вихователь:        ___________________________  Т.І. Нестеренко

 

БЛАНК ЗАЯВИ

 

Директору КЗ «Зеленогайська спеціальна школа» Харківської обласної ради  Гозі В.М.

__________________________________(ПІБ), яка (який) мешкає за адресою

______________________________________

______________________________________

матері (батька) учня (учениці)          класу

__________________________________(ПІБ)

 

                                             ЗАЯВА

 

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

____________________________________________________________

 

 

_________________(число)                        __________________(підпис) ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ

 1. Правила дорожнього руху

     Ходити тільки по правiй сторонi тротуару;

     дорогу переходити не поспiшаючи;

     не можна переходити дорогу навскіс;

     переходячи дорогу слiд подивитися налiво, дiйшовши до середини,  зупинитися i подивитися направо;

     якщо не встигли перейти вулицю i рух транспорту почався, слiд  зупинитися на серединi вулицi i зачекати, поки рух припиниться;

     якщо немає тротуарiв, слiд триматися лiвого боку дороги, тобто йти  назустріч транспорту, що рухається.  2. Правила електробезпеки

     Під час вимикання електроприладiв забороняється витягувати вилку з  розетки за шнур;

     категорично забороняється користуватися електроприладами, в яких знайдено несправнiсть;

     не торкатися мокрими руками електроприладiв, якi знаходяться під  напругою; Пам’ятайте: зовнiшнiми ознаками несправностi електропроводки або приладiв є специфiчний запах пiдгораючої iзоляції, з’явлення іскри, перегрівання штепсельних розеток i вилок.

 3. Вибухонебезпечні предмети

  До виявлених вибухонебезпечних предметiв нi в якому разi не можна торкатись, перекладати, розряджати, зберiгати;

  забороняється використовувати снаряди для розведення вогню;

  не можна збирати, здавати снаряди в металобрухт;

  виявивши вибухонебезпечнi предмети, необхiдно термiново повiдомити мiлiцiю, школу, вiйськкомат.

 4. Правила протипожежної безпеки

  Дотримуйтесь правил протипожежної безпеки в спекотну погоду;

  гра з вогнем — одна з причин пожежi;

  дотримуйтесь правил протипожежної безпеки під час відпочинку на природі.

 5. Правила поведiнки на водi

  Купатися можна тiльки в сонячну безвiтряну погоду при температурі повiтря не нижче 20—25 С i води — не менш нiж 18—20С;

  купатися дозволяється тiльки в спецiально вiдведених мiсцях;

  забороняється заходити у воду глибше, нiж по пояс, людинi, яка не вмiє плавати;

  не запливайте за знаки огорожi акваторiї пляжу;

  грубi iгри та пустощi у водi небезпечнi для життя;

  не забруднюйте воду та берег;

  не подавайте хибних сигналiв тривоги;

  не користуйтесь надувними матрацами, катерами та iншими предметами, якi не призначенi для плавання.

  6. Правила культури поведінки (правила в громадських місцях)

  Завжди прагнiть бути культурною людиною; 

  поступайтеся мiсцем людям похилого вiку;

  поважайте старших, не будьте грубими;

  не гуляйте пiзнiше 21 години;

  не сидiть цiлодобово бiля телевiзора, комп’ютера;

  бiльше читайте художньої лiтератури.

 7. Категорично забороняється      

  Ходити на територiї новобудов;

  купатися без догляду дорослих;

  розводити вогнище в лiсi, поблизу лiнiй електропередач;

  iздити на велосипедi, роликах, скейтах  на тiй частинi дороги, де рухається транспорт.

З правилами  техніки безпеки на літніх канікулах  ознайомлені:

(Список додається)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ПРО ПРОВЕДЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

Шановні батьки!

Доводимо до Вашого відома, що відповідно до річного плану роботи Комунального закладу «Зеленогайська спеціальна школа» Харківської обласної ради (дата та час) відбудуться загальношкільні батьківські збори у приміщенні актової зали корпусу №3. При собі обов’язково мати бейдж із запрошенням.

          

             Ваша присутність на зборах – обов’язкова.

 

 

Із вказаною вище інформацією ознайомлений (на):

 

               ПІБ батьків

Дата ознайомлення

   Підпис про  ознайомлення

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

 

Вихователь 7-Б класу                                                             Т.І.Нестеренко.

 

 

 

ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС

ВЕЛИКОДНІХ І ТРАВНЕВИХ СВЯТ

ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ВЕЛИКОДНІХ і

ТРАВНЕВИХ СВЯТ

image 

Невдовзі травневі свята. Не буде домашніх завдань. З’явиться багато вільного часу. Кожен планує провести їх по різному.Бажаємо всім учням гарного відпочинку, яскравих вражень, незабутніх зустрічей, захоплюючих мандрівок! Закликаємо учнів та батьків завжди пам`ятати елементарні правила безпеки під час Великодніх і травневих свят, щоб приємний відпочинок не був зіпсований.

1.   Пам’ятайте і виконуйте правила дорожнього руху.

2.   Не грайтесь поблизу доріг.

3.   На зупинці не стійте близько біля дороги.

4.   Дотримуйтесь правил посадки в транспортні засоби.

5.Дотримуйтесь відповідних правил поведінки в громадських місцях.

6.        Перебуваючи на відпочинку в лісі або парковій зоні, пам'ятайте про правила безпечної поведінки.

7.        Будьте особливо уважні біля водоймищ. Знайте: з водою не жартують!

8.        Не беріть у руки незнайомі та вибухонебезпечні предмети. У випадку їх виявлення, повідомте дорослих.

9.        Не використовуй піротехнічні засоби – це небезпечно!

10.   Не підходьте до ліній електромереж, якщо провід обірваний, повідомте дорослих.

11.   Не розпалюйте вогнища.

12.   Не влаштовуйте ігри біля залізничного полотна, на будівельних майданчиках та біля них.

13.   Обережно користуйтесь побутовими газовими та електричними приладами.

14.   Не відходьте далеко від будинку.

15.Не спілкуйтеся та не впускайте в квартиру  (будинок) незнайомих людей.

16.   Не грайтеся з бродячими тваринами.

17.   Мийте руки після ігор і перед їжею. 18. Для прогулянки вдягайся зручно і тепло, щоб не застудитися.

                

               Вихователь:                           Т.І.Нестеренко  

 

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ЩОДО РЕЧЕЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ КОМФОРТНОГО ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ В ШКОЛІ

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

щодо речей, необхідних для комфортного перебування дітей в школі протягом тижня та дотримання ними санітарно-гігієнічних вимог.

 

1.                 Труси – 6 шт. (В окремому пакеті).

2.                 Колготи, шкарпетки - 6 пар (з урахуванням пори року, погоди, статі дитини).(В окремому пакеті).

3.                 Одяг для школи

4.                 Спортивна форма та взуття в окремій сумці.

5.                 Футболки – 3 шт.

6.                 Піжама + шкарпетки для сну.

7.                 Светри –2шт.

8.                 Джинси, штани – 2 шт.

9.                 Для дівчат – юбки, плаття, кофти відповідно до пори року, погоди.

10.            Кімнатні тапки.

11.            Сланці.

12.            Взуття, що відповідає порі року, погодним умовам.

13.            Верхній одяг та головні убори, які відповідають порі року, погодним умовам.

Увага! Всі речі повинні бути чистими, випрасуваними, без дірок, зі справними блискавками, пришитими ґудзиками. Також речі повинні мати намітку, кому вони належать. Краще, коли це вишиті ініціали дитини. Обов’язкова наявність пакету для брудної білизни.

Обов’язково кожна дитина повинна мати: зубну пасту та щітку у футлярі, рідке мило, пластмасову чашку, розчіску у пакетику, косметичку для дівчат для  зберігання заколок, резинок для волосся.

 

 З «Пам’яткою для батьків щодо речей, необхідних для комфортного перебування дітей в школі протягом тижня та дотримання ним  санітарно-гігієнічних вимог» ознайомлені та отримали для користування:

 

     Прізвище та ім’я учня

Дата ознайомлення

   Підпис про  ознайомлення

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10

 

 

 

 

 

Вихователь 7-Б класу                       Т.І. Нестеренко

 

 

  

 

 

 

          

ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄ ДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ВЕСНЯНИХ КАНІКУЛ

                                                  ПАМ’ЯТКА

         для учнів (вихованців) та батьків на період весняних канікул.

                                         ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Розпочалися канікули – пора відпочинку і розваг. Діти більше часу проводитимуть вдома, тому за ними потрібен посилений батьківський нагляд. Для того, щоб уникнути нещасних випадків, дотримуйтеся самі та роз’яснюйте дітям наступні правила:

1.     Під час канікул не дозволяйте дітям іти у місця з інтенсивним рухом транспорту.

2.     Навчайте дітей та контролюйте їх уміння користуватися сірниками, газовими та електроприладами.

3.     Ліки, отрутохімікати, пальне, боєприпаси слід тримати під замком.

4.     При пересуванні вулицями слід дотримуватися правил дорожнього руху.

5.     Не можна бавитися з бродячими тваринами – рознощиками хвороб.

6.     Не дозволяйте брати до рук речі невідомого походження – вони можуть виявитися отруйними або вибухонебезпечними.

7.     Слід уникати спілкування з незнайомими, малознайомими та підозрілими людьми.

8.     Не дозволяйте дітям гратися самостійно біля водойм.

9.     Пояснюйте дітям, що небезпечно гратися з рогатками, стріляти з самопала, гратися з ножем.

10.Забороняйте дітям гратися біля будівельних майданчиків та старих порожніх приміщень та будівель.

11.Не дозволяйте дитині гратися біля ліній електропередач та підстанцій.

12.Забороняйте дітям розпалювати багаття, лазити по деревам, стрибати з них.

13.Крадіжка державного та особистого майна карається законом, хоча вона і здійснена неповнолітніми.

14.Батьки несуть відповідальність за бездоглядність і правопорушення неповнолітніх.

 

Шановні батьки! Бережіть життя та здоров’я своїх дітей! Діти! дотримуйтеся цих правил! Приємного всім відпочинку!

 

                     Вихователь:                                Т.І. Нестеренко

 

РЕЄСТРАЦІЯ ТЕЛЕФОННИХ РОЗМОВ З БАТЬКАМИ

ЛИСТ  РЕЄСТРАЦІЇ  ІНДИВІДУАЛЬНИХ  ТЕЛЕФОННИХ  РОЗМОВ

З  БАТЬКАМИ  УЧНІВ  7 – Б  КЛАСУ

__________    2023          РОКУ

 

Прізви ще та ім’я

учня 

 

01

/

10

02

/

10

03

/

10

04

/

10

05

/

10

08

/

10

0

9

1

0

10

/

10

11

/

10

12

/

10

16

/

10

17

/

10

18

/

10

19

/

10

22

/

10

23

/

10

24

/

10

25

/

10

26

/

10

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ ГРУПИ       СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ

7-Б  КЛАСУ 

Вихователь       Нестеренко  Тетяна  Ігорівна

 

П.І.Б.

дитини

Дата народження

Домашн

я

адреса

          П.І.Б. батьків

Кате горі я

облі ку

Дата

відві-

дуван ня

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАН ЗДОРОВ’Я УЧНІВ

 

 

П.І.Б. дитини

Здоров(а

)

Тимчасові розлади здоров’я

Хронічні соматичні хвороби     

Психосоматичні захворювання

Інвалідність

 

Примітка

 

 

1

.

 

 

 

 

 

 

 

 

2

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

.

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

5

.

 

 

 

 

 

 

 

 

6

.

       

 

 

 

 

 

 

 

7

.

 

 

 

 

 

 

 

 

8

.

 

 

 

 

 

 

 

 

9

.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

0

.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           

ВІДВІДУВАННЯ ГУРТКІВ

П.І.Б.

дитини

Муз. школа

Спорт. секція

Гурток,

клуб          

      Інше

Не відвідує

 

Примі

тка

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА УЧНІВ  7-Б КЛАСУ

 

П.І.Б. дитин

и

Скоїв(ла) 

правопоруш/зло чин

Стоїть на обліку в  КМСН

Адекват на

поведінк

а          

Систематичн о порушує дисципліну

Конфлік

ти з

вчителя ми, учнями

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

                

 

 

11.

 

 

 

                

 

 

12.

 

 

 

                

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

               

             

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ УЧНІВ

7-Б  КЛАСУ

 

П.І.Б.

дитини

Повна

cім’я

Неповна

cім’я

Виховується батьками, опікунами     

Малозабез печена cім’я

Багатодітна cім’я

Інше

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

             

 

 

 

 

 

3.

 

             

 

 

 

 

 

 

4.

 

             

 

 

 

 

 

 

5.

 

             

              

 

 

 

 

 

6.

 

            

               

 

 

 

 

7.

 

             

               

 

 

 

 

 

8.

 

             

 

 

 

 

 

9.

 

             

 

 

 

 

 

 

10.

 

            

              

 

 

 

 

11.

 

             

               

 

 

              

 

 

12.

 

             

               

 

 

 

 

 

13.

 

 

             

            

 

 

 

 

 

 

                                     СПИСОК  ВИКОРИСТАНОЇ  ЛІТЕРАТУРИ

1.Закон України «Про освіту»

2.                Варецька О. В. Етика педагогічної взаємодії / О.В. Варецька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах – 2016. – № 51 (104). – С. 80–88.

3.                Мартьянов Е. Ю. Этика педагога в интернет-пространстве: методические рекомендации и этические основания создания персональных сайтов учителя / Мартьянов Евгений Юрьевич // Школьная педагогика. – 2015. – №1. – С. 5–8.

4.                Назарова А.А. Етичні вимоги до педагогічних працівників // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Право. – 2011. – № 16. – С. 68–75.

5.                Онопченко Г. Види взаємодії учасників освітнього інформаційно-соціального середовища / Г. Онопченко // Навчання і виховання обдарованої дитини. – 2015. – № 1. – С. 45–51

6.                Професійна етика вищої освіти: Навчальний посібник / А.П. Алексеєнко, К.І. Карпенко, Л.О. Гончаренко, В.В. Дейнека. – Харків: ХНМУ, 2015. – 77 с.

7.                Рик С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми / Сергій Рик // Рідна школа. – 2010. – № 12 (грудень). – С. 6–12

8.                Сидоренко В.Х. Специфіка етичного захисту вчителя під час розв’язання педагогічного конфлікту / В.Х.Сидоренко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць / гол. ред. З.П.Бакум. – Вип. 33.– Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – С. 547551

9.Сім’я та школа  у виховному просторі дитини: навчально – методичний посібник/за аг.ред. Л.Д.Покроєвой – Харків; ХАНО, 2016. – 212с. 10. Допомога дітям з ООП під час війни. Поради для батьків.-О.Малікова/ https://nus.org.ua/articles/dopomoga-dityam-z-oop-pid-chas-vijny-porady-dlya-batkiv/  ЗМІСТ

1.     Концепція роботи з батьками «Партнерство».

2.     Здійснення дистанційної взаємодії з родинами підлітків під час організації занять і виховних заходів.

3.     Поради батькам:

      «Вчіться та навчайте дітей правилам спілкування»

      «Виховання дітей»

      «Золоті правила виховання в сім’ї»

      «10 Заповідей батькам»

      «Реакція батьків на вчинки дітей»

      «Дитину не карають за…»

4.     Консультації та інформація для батьків.

      «Профілактика  грипу, ГРВІ та COVID-19»

      «Профілактика грипу»

      «Профілактика COVID-19»

5.     Зразки документації зі співпраці та взаємодії з батьками.

      «Алгоритм дій у разі хвороби дитини»

      Бланк заяви

      Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул

      Оголошення для батьків про проведення батьківських зборів

      Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час Великодніх і травневих свят

      Пам’ятка для батьків щодо речей, необхідних для комфортного перебування дітей в школі

      Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час весняних канікул

      Реєстрація телефонних розмов з батьками

      Соціальний паспорт групи

6.     Список використаної літератури

7.     Зміст

    

 

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ

 

1.             Нестеренко Тетяна Ігорівна, вихователь вищої категорії

2.             Цурикова Олена Олександрівна, вихователь вищої категорії

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kobzista Marina Volodymyrivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
19 березня 2023
Переглядів
14381
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку