Презентація. "Переваги, ризики та умови впровадження формувального оцінювання"

Про матеріал
Формувальне оцінювання визнано однією з найефективніших досліджених стратегій підвищення рівня навчальних досягнень учнів за висновками міжнародних науковців та експертів, зокрема, Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР). У роботі перелічено переваги цього виду оцінювання, умови та ризики, які стоять на шляху його впровадження.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПЕРЕВАГИ, РИЗИКИ впровадження та УМОВИ реалізації формувального оцінювання

Номер слайду 2

Формувальне оцінювання визнано однією з найефективніших досліджених стратегій підвищення рівня навчальних досягнень учнів за висновками міжнародних науковців та експертів, зокрема, Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).

Номер слайду 3

Формувальне оцінювання визнано однією з найефективніших досліджених стратегій підвищення рівня навчальних досягнень учнів за висновками міжнародних науковців та експертів, зокрема, Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).

Номер слайду 4

Формувальне оцінювання – це цілеспрямований неперервний процес, під час якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного й творчого мислення, а також формується середовище, яке заохочує учнів аналізувати й запитувати. Формувальне оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен покращити свої результати, оскільки учням наводяться приклади того, що від них очікують.

Номер слайду 5

Переваги формувального оцінювання. Формувальне оцінювання надає можливість{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Для вчителя. Чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу;Зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Для учня. Вчитися на помилках;Зрозуміти, що є важливим, а що другорядним;Зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи;Визначити, чого вони не вміють робити

Номер слайду 6

Переваги формувального оцінювання Забезпечує : мотивацію; рівний доступу до якісної освіти; зворотній зв’язок між учасниками освітнього процесу;Розвиває вміння вчитися;Сприяє: реалізації ціннісного орієнтиру щодо навчання впродовж життя; розвитку в учнів метакогнітивних навичок.

Номер слайду 7

РИЗИКИ впровадження формувального оцінювання Неабхідність досягнення балансу між практиками ФО та «завжди видимим результатом;Низька якість інструментів підсумкового оцінювання;Недостатня узгодженість між підходами до оцінювання навчальних досягнень учнів та моніторингу якості освіти;Додаткові чинники тиску на систему оцінювання-складання рейтингів класів або шкіл за середнім балом результатів ЗНО.

Номер слайду 8

Упроваджуючи формувальне оцінювання в освітній процес, необхідно дотримуватись наступних принципів: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Увитель Забезпечення постійного зворотнього зв’язку, (надання учням коментарів, порад щодо їх діяльності)Використання техніки і технології навчання в залежності від зміни результатів навчання учнів. Усвідомлення того, що бальне оцінювання різко зменшує мотивацію та самооцінку учня. Усвідомлення необхідності навчити учнів принципам і способам покращення власних результатів. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Учень. Бере активну участь учнів в організації процесу їх власного навчання.

Номер слайду 9

УМОВИ впровадження формувального оцінювання ВЧИТЕЛЬОрганізація освітнього процесу в такий спосіб, щоб учень став активним учасником, а не пасивним «отримувачем» знань;Створення позитивної атмосфери навчання;Послідовне поширення практик ФО з одночасним використанням результатів підсумкового оцінювання з формувальною метою;Впровадження внутрішнього моніторингу якості освітніх послуг.

Номер слайду 10

У формулюванні конкретних навчальних цілей, за основу доцільно брати таксономію, запропоновану Б. Блумом.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Перед початком роботи. Виявлення потреб учнів. Оцінювання володіння учнями навчальним матеріалом. Виявлення інтересів кожного учня. Постановка цілей{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}У процесі роботи. Заохочення до взаємодіїЗдійснення моніторингу прогресу. Перевірка розуміння. Мотивація метапізнання

Номер слайду 11

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
19 березня 2023
Переглядів
1241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку