МАТРИЦЯ 9 КЛАС
(не поділяється на групи хлопчиків та дівчаток)
Кількість проектів |
Об’єкти проектно-технологічної діяльності учнів |
Основні технології |
Додаткові технології |
К-ть годин |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
Розділ І. Основи проектування матеріалознавства та технології обробки |
||||||
Проект 1 |
Нове життя старим речам |
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. |
Технологія виготовлення швейних виробів машинним способом; технологія оздоблення одягу |
18 |
Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів. |
|
Проект 2 |
Вироби для власних потреб |
Технологія виготовлення швейних виробів машинним способом; технологія виготовлення штучних квітів |
Технологія виготовлення в’язаних виробів; технологія виготовлення виробів з бісеру |
16 |
Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів. Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу. Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань. |
|
Розділ ІІ. Технологія побутової діяльності й самообслуговування |
||||||
Проект 1 |
Мій власний стиль |
Технологія проектування власного стилю |
|
1 |
Знає і називає види одягу. Називає основні стилі одягу. Уміє добирати одяг відповідно до особливостей своєї фігури, поєднувати види одягу тощо. Добирає краватки та зав’язує їх різними способами. Усвідомлює власний стиль в одязі |
|