5 лютого о 18:00Вебінар: Методика CLIL у школі: створюємо якісні інтегровані уроки географії та іноземної мови

Майстер - клас "Прийоми рефлексії на уроках інформатики"

Про матеріал

Тема мого Майстер-класу «Прийоми рефлексії учнів на уроках інформатики».

Мета майстер - класу

Підвищити мотивацію педагогів до оволодіння рефлексивною діяльністю учнів.

Завдання майстер - класу

1. Познайомити колег з поняттям "рефлексія".

2. Дати уявлення про класифікацію рефлексії.

3. Показати конкретні варіанти проведення рефлексії на уроках.

Дана тема є дуже актуальною, адже емоційний стан дітей та їх налаштованість дає певний результат при проведенні уроку. За допомогою прийомів рефлексії не тільки можна оціни готовність слухати співрозмовника і вести діалог; готовність визнавати можливість існування різних точок зору і права кожного висловлювати свою думку та аргументувати свою точку зору та оцінку подій. Процедура, що здійснює зняття практичних труднощі на уроках інформатики. За допомогою рефлексії відбувається процес осмислення і переосмислення отриманих знань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер – клас«Я знаю, як це робити. Я навчу вас.»Вчителя Тарутинського НВКФучеджи Тетяни Олександрівни

Номер слайду 2

Покажіть свій настрій відповідною карткоюто ви готові до розв’язання серйозних задачсвідчить, що під час нашого майстер класу ви не тільки успішно впораєтеся з завданнями, а й виявите вміння творчо мислитищо ви готові до активної роботи у цю хвилину насторожені, але здатні до «перетворення»

Номер слайду 3

Тема мого Майстер-класу «Прийоми рефлексії учнів на уроках інформатики». Завдання майстер - класу1. Познайомити колег з поняттям "рефлексія".2. Дати уявлення про класифікацію рефлексії.3. Показати конкретні варіанти проведення рефлексії на уроках.

Номер слайду 4

На уроках…

Номер слайду 5

В одній притчі говориться “Жив мудрець, який знав усе. Один чоловік захотів довести, що мудрець знає не все. Затиснувши в долонях метелика, він запитав: "Скажи, мудрець, який метелик у мене в руках: мертвий чи живий?" А сам думає: "Скаже живий – я її я його вб'ю, скаже мертвий – випущу". Мудрець, подумавши, відповів: "Усе в твоїх руках". В наших руках, щоб дитина відчувала себе коханою, потрібною, а головне успішною . Психологи особливо підкреслюють, що становлення і розвиток духовного життя пов'язане, насамперед, з рефлексією.

Номер слайду 6

У сучасній педагогіці під рефлексією розуміють самоаналіз діяльності та її результатів. Навіщо?Для учнів: Для педагога: Підведення підсумків( Що дізналися? Як працювали?)Узагальнення результатів. Відзначити успіхи, досягнення. Оцінка власної роботи. Висновки про необхідність коригування програми, методів, прийомів. Окреслити перспективи руху

Номер слайду 7

Рефлексія на уроці - це спільна діяльність учнів і вчителя, що дозволяє удосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня.1. Рефлексія настрою і емоційного стану.2. Рефлексія діяльності.3. Рефлексія змісту навчального матеріалу. РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 8

Рефлексії настрою та емоційного стану

Номер слайду 9

Рефлексія діяльності

Номер слайду 10

На своїх уроках я використовую ще один прийом групової рефлексії «Графічний організатор»

Номер слайду 11

Я вмію Я зможу. Я знаюмені цікаво. Я навчуся

Номер слайду 12

Інформаційні хвилинки на уроках. Цікаві факти про…Цікаві факти про Microsoft Цікаві факти про Internet. На цьому тижні…

Номер слайду 13

Інформаційні хвилинки на уроках. Об'єкт Подія

Номер слайду 14

Мотивація навчальної діяльностіГра «Асоціація»Мультимедіа6 клас

Номер слайду 15

Мультимедіа — це поєднання різних способів подання повідомлень. Мультимедіа — це сукупність апаратних і програмних засобів, що дозволяють представити інформацію в різних форматах: текстовому, графічному, звуковому, відео, анімаційному. 

Номер слайду 16

Гра «Вірю – не вірю»1. Чи вірите ви, що можна поєднати різні види інформації?2. Чи вірите ви, що існують такі форми подання інформації, як: графічна, текстова, звукова, відео, анімація…

Номер слайду 17

Поставте у відповідність{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1. Пристрій для відтворення музики2. Універсальна машина для збирання, збереження, пошуку та обробки інформації3. Пристрій для відтворення звуку4. Пристрій, призначення для відображення на екрані відеосигналу, отриманий від будь-якого джерела5. Пристрій для передавання звуку на великі відстані 6. Пристрій для фіксування оптичного зображення на спеціальному носії 7. Пристрій для відтворення відео8. Засіб зв'язку, який здатний передавати машинописні тексти і графічні зображення по телефонній мережі.9. Електронний обчислювальний пристрій для виконання операцій над числами10. Спеціалізовані електронні пристрої, розроблені і створені для того, щоб грати у відеоігри11. Пристрій для зберігання даних {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}міалмеудитьмултьимедіа

Номер слайду 18

fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Прийом рефлексії “Сенкан”1. Перший рядок має містити слово, яке позначає тему 2. Другий рядок – це опис теми (2 слова)3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів 4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.5. Останній рядок складається з одного слова —в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок. Форум. Гомінкий, цікавий. Розважає, розвиває, веселить. Гарне місце для знайомств. Спілкування. МУЛЬТИМЕДІАDelphiвізуальний, простийшукати, знаходити, створюватипросте рішення багатьох складних задачпрограмування

Номер слайду 21

Виявити, усвідомити, добрати, навести приклади Підібрати якнайбільше слів з пісні, які характеризують поняття комп'ютерного вірусу, антивірусної програми….. Фрагмент уроку у 9 класі

Номер слайду 22

Дерево успіху. Кожен листочок має свій певний колір: зелений — все зробив правильно, жовтий — зустрілися труднощі, червоний — багато помилок. Кожен учень наряджає своє дерево відповідними листочками. Подібним же чином можна прикрашати ялинку іграшками, прикрашати галявину квітами.

Номер слайду 23

Мені сподобалося… Мені не сподобалося…Я задоволений (-а)… Я не задоволений (-а)… Я вдячний (-а) … Я не зміг (- ла)…Я навчився (- лася) Я не зрозумів (- ла)…Я дізнався (- лася) Я ще не засвоїв (- ла)…Я пропоную… Мені треба попрацювати над.. Мені хотілося б… Мені було важко…Підсумок

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Майстер-класи
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
3064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку