Майстер - клас. Робота з дитячими журналами

Про матеріал
Майстер – клас. Фрагмент уроку української мови та читання 2 клас. Робота з дитячими журналами Тема. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ
Перегляд файлу

Майстер – клас.  Фрагмент уроку української мови та читання 2 клас. Робота з дитячими журналами

Тема.  РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІА» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ДРУГОКЛАСНИКАМИ

  1. Робота з дитячими журналами.
  • Чи читаєте ви дитячі журнали? Які саме?
  • А які ще дитячі журнали ви знаєте?
  • Який ваш улюблений журнал  і чому?
  • А про що найбільше вам подобається читати в журналах?
  •  Хотіли б ви створити свій класний журнал, в якому  можна б було розмістити не лише наш комікс, але й багато іншої цікавої інформації?
  • Але для цього нам потрібно спочатку попрацювати з дитячими журналами, з’ясувати, яким повинен бути журнал, щоб  його було цікаво читати? Для кращої та плідної роботи ми попрацюємо в групах. Всю свою роботу ви фіксуєте на аркушах паперу в зручній для вас формі.

Завдання для груп такі:

I група

Досліджує обкладинки журналів і знаходить відповіді на таке питання: Які відомості містить обкладинка журналу? Що має бути на обкладинці нашого журналу?

II група

Аналізує, які  рубрики містяться у журналах? Про що в них говориться? Які з цих рубрик ви запропонували б для нашого журналу? Можливо придумаєте свої рубрики.

 

 

III група

Обговорює, якому журналу надати перевагу: друкованому чи електронному? Придумує можливі варіанти назв нашого журналу, його вигляд.  Як зробити заголовок привабливим?

IV група

Вивчає склад творчих  колективів  журналів. Обговорює завдання, які виконує кожен член творчого колективу. Визначає, який склад повинен бути обов'язково у творчого колективу

нашого класного журналу.

( Робота в групах, презентація робіт)

  • Подивіться на нашу роботу, ми з вами практично склали план роботи над нашим журналом:
  1. Вибрати назву журналу із запропонованих.
  2. Створити обкладинку журналу.
  3. Визначитися з рубриками нашого журналу.
  4. Розподілити творчі обов'язки.

Сьогодні ми з вами гарно попрацювали. Ви молодці. Продовжимо на наступних уроках.

  • Робота з колегами
  • Шановні колеги. Далі ми можемо продовжити роботу над змістовою лінією «Досліджуємо медіа», підпорядкувавши її меті – це  створення журналу. Діти будуть розуміти, що це не просто робота, а робота яка має певну мету. Види робіт можуть бути такі:
  • творча робота по створенню обкладинки;
  • робота з фотографією, родинними світлинами, створення селфі для розміщення у журналі.
  • створення рекламної листівки нашого журналу, вітальних листівок до свят;
  • пошук цікавих відомостей, розвиток вміння систематизувати матеріал, виділяти найбільш вагомі і цікаві новини класу (школи);
  • створення колажів тощо.

А ще ми можемо залучити батьків  до спільної праці – і це, на мою думку, дуже важливо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 березня 2021
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку