Майстер-клас вчителя початкових класів Баранівського ліцею №1 Гончарук Людмили Степанівни.
Тема. Практичне використання інтерактивних методів навчання в початковій школі.
Мета: ознайомити з технікою проведення інтерактивних технологій ( вправа «Джигсоу»);передати особистий досвід у застосуванні даних технологій на уроках в початковій школі.
Завдання майстер-класу:ознайомити з прийомами роботи вправ «Джигсоу 1» та «Карусель»; формувати уявлення про застосування вправ на уроках; розвивати інтерес до використання інтерактивних методів навчання.
В сучасному світі одна людина не може всього знати. Вона вчиться сама, а ще краще отримує інформацію від інших і ділиться тим, що знає. Завдання вчителя навчити дітей вміти шукати потрібну інформацію, осмислювати її, послідовно і зрозуміло відтворювати її. Незамінним помічником у вирішенні цих глобальних питань є метод «Джигсоу».
Практичне заняття.
-Вправа «Позитивне самооцінювання»
Діти сидять за партами і утворюють «домашні» групи.
- Презетнуйте ,будь ласка, свої найкращі риси. Назвіть своє ім’я та позитивну рису назва якої починається з першої літери імені.
- Поверніться до свого сусіда і скажіть йому новорічне побажання на літеру свого імені.
- Давайте пригадаємо, що ми знаємо про яскраве свято Нового року?
Вправа «Асоціативний кущ».
ялинка Новий рік подарунки
- іграшки веселощі
Сюрпризи ігри свято
- У вас на партах є ЛЕГО, оберіть колір, який вам подобається і об’єднайтеся за кольором у нові групи «експертні».
У кожній групі є цікава інформація про те, як святкують Новий рік у інших країнах, ознайомтеся з нею.
1 група. У США заведено цілуватися під бій курантів. Подарунки приносить Санта-Клаус.
2 група. Італійці опівночі дуже емоційно починають кричати. Подарунки приносить фея Бефота.
3 група. У Японії в новорічну ніч лунає дзвін дзвонів, які б’ють рівно 108 разів. Подаруки приносить божество Хотеносе.
4 група.В Іспанії рівно опівночі з’їдали 12 виноградин,що символізуть 12 місяців року. Дітям подарунки приносить бородатий дід.
Після ознайомлення з інформацією потрібно повернутися в «домашні» групи і поділитися отриманою інформацією.
Гра «Так чи ні» ( Якщо звучить правдива інформація – зелений ЛЕГО, а якщо хибна – червоний )
- У Японії опівночі з’їдають 12 виноградин. (Ні)
- В Іспаніі до діток приходить божество Хотеносе.(Ні)
- У США заведено цілуватися під бій курантів. (Так)
- До Італійських дітей приходить у Новий рік фея Бефота. (Так)
- Санта – Клаус приносить подарунки українським дітям. (Ні)
- 108 разів лунає дзвін дзвонів у Японії.(Так)
- Бородатий дід частує іспанських дітей. (Так)
- Молодці.
Висновок.
Використання цієї стратегії допомагає вивчити складний матеріал швидко. Розвиває комунікативні навички учнів,їх критичне мислення.ю вчить співпрацювати та знаходити спільну мову, дає можливість дитині відчути радість успіху.