Майстер- клас. Інтерактивні технології

Про матеріал
Майстер-клас . Ознайомити з технікою проведення інтерактивних технологій. Вправа "Джигсоу"
Перегляд файлу

Майстер-клас вчителя початкових класів Баранівського ліцею №1 Гончарук Людмили Степанівни.

Тема. Практичне використання інтерактивних методів навчання в початковій школі.

Мета: ознайомити з технікою проведення інтерактивних технологій ( вправа «Джигсоу»);передати особистий досвід у застосуванні даних технологій на уроках  в початковій школі.

Завдання майстер-класу:ознайомити з прийомами роботи вправ «Джигсоу 1» та «Карусель»; формувати уявлення про застосування вправ на уроках; розвивати інтерес до використання інтерактивних методів навчання.

 

В сучасному світі одна людина не може всього знати. Вона вчиться сама, а ще краще отримує інформацію від інших і ділиться тим, що знає. Завдання вчителя навчити дітей вміти шукати потрібну інформацію, осмислювати її, послідовно і зрозуміло відтворювати її. Незамінним помічником у вирішенні цих глобальних питань є метод «Джигсоу».

Практичне заняття.

-Вправа «Позитивне самооцінювання»

Діти сидять за партами і утворюють «домашні» групи.

- Презетнуйте ,будь ласка, свої найкращі риси. Назвіть своє ім’я та позитивну рису назва якої починається з першої літери  імені.

- Поверніться до свого сусіда і скажіть йому новорічне побажання на літеру свого імені.

- Давайте пригадаємо, що ми знаємо про яскраве свято Нового року?

Вправа «Асоціативний кущ».

      ялинка                                      Новий рік                  подарунки

-          іграшки                                                                           веселощі

                               Сюрпризи             ігри                свято

 

- У вас на партах є ЛЕГО, оберіть колір, який вам подобається і об’єднайтеся за кольором у нові групи «експертні».

У кожній групі є цікава інформація про те, як святкують Новий рік у інших країнах, ознайомтеся з нею.

1 група. У США заведено цілуватися під  бій курантів. Подарунки приносить Санта-Клаус.

2 група. Італійці опівночі дуже емоційно починають кричати. Подарунки приносить фея Бефота.

3 група. У Японії в новорічну ніч лунає дзвін дзвонів, які б’ють рівно 108 разів. Подаруки приносить божество Хотеносе.

4 група.В Іспанії рівно опівночі з’їдали 12 виноградин,що символізуть 12 місяців року. Дітям подарунки приносить бородатий дід.

 

Після ознайомлення з інформацією потрібно повернутися в «домашні» групи і поділитися отриманою інформацією.

Гра «Так чи ні» ( Якщо звучить правдива інформація – зелений ЛЕГО, а якщо хибна – червоний )

- У Японії опівночі з’їдають 12 виноградин. (Ні)

- В Іспаніі до діток приходить божество Хотеносе.(Ні)

- У США заведено цілуватися під бій курантів. (Так)

- До Італійських дітей приходить у Новий рік фея Бефота. (Так)

- Санта – Клаус приносить подарунки українським дітям. (Ні)

- 108 разів лунає дзвін дзвонів у Японії.(Так)

- Бородатий дід частує іспанських дітей. (Так)

- Молодці.

Висновок.

Використання цієї стратегії допомагає вивчити складний матеріал швидко. Розвиває комунікативні навички учнів,їх критичне мислення.ю вчить співпрацювати та знаходити спільну мову, дає можливість дитині відчути радість успіху.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Майстер-класи
НУШ
Додано
25 грудня 2021
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку