Майстер-клас "Активізація навчальної діяльності учнів на уроках математики"

Про матеріал
Майстер-клас "Активізація навчальної діяльності учнів на уроках математики"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас «Активізація навчальної діяльності учнів на уроках математики»Підготувала: Стрілець Віра Андріївна,вчитель математики філії Яцьковицька ЗОШ І-ІІ ступенів

Номер слайду 2

«Скажи мені – і я забуду, Покажи мені – і я запам’ятаю,Дай мені діяти самому – і я навчуся»Конфуцій

Номер слайду 3

Орієнтація начання: Життєві проблеми та інтереси того, хто вчиться;Навчати практично використовувати набуті знання;Розвивати розумові здібності, уяву, пам’ять, увагу, логічне мислення.

Номер слайду 4

Способи засвоєння інформації: Проілюструвати матеріал, як символами так і образами;Озвучити матеріал, як словами так і звуками;Задіяти почуття і пальці рук;Дати можливість конспектувати і малювати;Задіяти м’язи, дати можливість рухатись.

Номер слайду 5

Дії з раціональними числами:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910а-3 + (-4)-7 + (-9)-11 + (-14)-22 + (-15)-9 + (-8)-9 + (-12)-35 + (-65)-81 + (-16)-75 + (-26)-77 + (-83)б-7 + 1011 + (-5)-18 + 16-58 + 3042 + (-16)72 + (-18)-77 + 90-64 + 24-77 + 100-66 +200в5 – 9 -4 – 15 -92 – 66 42 – 51 -21 – 16 -70 – 42 24 – 48 0 – 23 -26 – 44 -27 – 50 г16 – (-32) -44 – (-24) 98 – (-22)-74 – (-44)208 – (-108)162 – (-203)-145 – (-145)159 – (-159)-280 – (-400)-620 – (-730)д-6 ∙ (-11)-12 ∙ (-4)-17 ∙ 0-22 ∙ (-3)-5 ∙ (-11)-6 ∙ (-15)-9 ∙ (-13)-22 ∙ (-11)-43 ∙ (-10)-11 ∙ (-27)е-12 ∙ 514 ∙ (-3)-108 ∙ 3-5 ∙ 205106 ∙ (-4)-200 ∙ 7-400 ∙ 823 ∙ (-10)11 ∙ (-25)-80 ∙ 12є-700 : (-7)-250 : (-2)-420 : (-4)-72 : (-6)-208 : (-2)-390 : (-3)-480 : (-12)-360 : (-5)-900 : (-30)-63: (-21)ж-170 : 10430 : (-43) -850 : 572 : (-3)147 : (-7)-210 : 30172 : (-2)423 : (-3)840 : (-70)-625 : 5з(−2)5(−3)4(−4)3(−7)2(−8)2(−1)15(−1)22(−3)3(−2)6(−10)3к-12 + 5 ∙ (-3)-17 + 4 ∙ (-4)27 – 5 ∙ (-7)24 – 6 ∙ (-7)19 – 5 ∙9-40 – 4 ∙1122 + 7 ∙(−7)-42 – 10 ∙(−6)-48 + 16 ∙426 + 16 ∙(−3){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910а-3 + (-4)-7 + (-9)-11 + (-14)-22 + (-15)-9 + (-8)-9 + (-12)-35 + (-65)-81 + (-16)-75 + (-26)-77 + (-83)б-7 + 1011 + (-5)-18 + 16-58 + 3042 + (-16)72 + (-18)-77 + 90-64 + 24-77 + 100-66 +200в5 – 9 -4 – 15 -92 – 66 42 – 51 -21 – 16 -70 – 42 24 – 48 0 – 23 -26 – 44 -27 – 50 г16 – (-32) -44 – (-24) 98 – (-22)-74 – (-44)208 – (-108)162 – (-203)-145 – (-145)159 – (-159)-280 – (-400)-620 – (-730)д-6 ∙ (-11)-12 ∙ (-4)-17 ∙ 0-22 ∙ (-3)-5 ∙ (-11)-6 ∙ (-15)-9 ∙ (-13)-22 ∙ (-11)-43 ∙ (-10)-11 ∙ (-27)е-12 ∙ 514 ∙ (-3)-108 ∙ 3-5 ∙ 205106 ∙ (-4)-200 ∙ 7-400 ∙ 823 ∙ (-10)11 ∙ (-25)-80 ∙ 12є-700 : (-7)-250 : (-2)-420 : (-4)-72 : (-6)-208 : (-2)-390 : (-3)-480 : (-12)-360 : (-5)-900 : (-30)-63: (-21)ж-170 : 10430 : (-43) -850 : 572 : (-3)147 : (-7)-210 : 30172 : (-2)423 : (-3)840 : (-70)-625 : 5зк

Номер слайду 6

Дії з дробовими числами:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910а57+1749+39511+6111517−5171328+12281549+17495690+429089100−5361001557+26574951−2751б1−591−7151−471−9161−27401−16501−27471−32451−39611−4351в3+2574930+6857+912+54927+31941823+57+113727+13511897+941115+9 Г5316+35168920−35207640+874028317+32917211829−19829261437+1415372769100−1858100433749−28304956411+1471129910−11710 Д0,1 + 0,30,4 + 0,50,56 + 0,321,52 + 2,413,6 + 1,35,81 + 3,116,49 – 3,328,36 – 4,12 5,93 – 2,518,6 – 5,2е2,5 + 1,354,2 + 1,249,72 – 5,64,97 – 1,726,5 + 3,1644,5 + 6,3368,92 – 7,718,29 – 6,126,3 + 4,3726,84 – 6,8є6,24 · 106,28 · 1006,21 · 10007,03 · 108,09 · 1000,049 · 1000,028 · 10009,27 · 109,024 · 1008,001 · 1000ж2,4 · 0,34,5 · 0,23,1 · 34,2 · 28,2 · 37,1 · 0,19,41 · 0,182,5 · 0,0013,2 · 0,34,1 · 0,2з0,230,420,520,140,3 30,620,920,240,720,13к2,2 + 5 · 0,47,5 – 0,5 · 68,4 – 0,2 · 27,8 – 3 · 0,61,9 + 0,7 · 37,5 + 3 · 0,58,4 – 6 · 0,49,6 – 2 · 0,88,4 – 0,6 · 46,8 + 6 · 0,2{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910абв. ГД0,1 + 0,30,4 + 0,50,56 + 0,321,52 + 2,413,6 + 1,35,81 + 3,116,49 – 3,328,36 – 4,12 5,93 – 2,518,6 – 5,2е2,5 + 1,354,2 + 1,249,72 – 5,64,97 – 1,726,5 + 3,1644,5 + 6,3368,92 – 7,718,29 – 6,126,3 + 4,3726,84 – 6,8є6,24 · 106,28 · 1006,21 · 10007,03 · 108,09 · 1000,049 · 1000,028 · 10009,27 · 109,024 · 1008,001 · 1000ж2,4 · 0,34,5 · 0,23,1 · 34,2 · 28,2 · 37,1 · 0,19,41 · 0,182,5 · 0,0013,2 · 0,34,1 · 0,2зк2,2 + 5 · 0,47,5 – 0,5 · 68,4 – 0,2 · 27,8 – 3 · 0,61,9 + 0,7 · 37,5 + 3 · 0,58,4 – 6 · 0,49,6 – 2 · 0,88,4 – 0,6 · 46,8 + 6 · 0,2

Номер слайду 7

Дії з квадратними кореннями:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910а916253649464811100б0,160,250,490,360,640,090,040,810,00040,0001в25003600009000040000490081001000016004900006400 Г9612601361324256289196169144121 Д(−3)282(−7)292(−25)2(−9)2(−71)2(−2)2(−13)2(−4)2е4 ·819 ·4936·6425 ·1210,49 ·1664·810,25·640,16·1440,04·9000,09·121є425164912140036121256412162511981111252141916ж5 · 205 · 450,4 · 0,950 · 20,05 · 2032 · 218 · 28 · 20,2 · 0,80,5 · 2з5022,70,31827,50,3241,532727212272,50,1250к942658(−2)10(−1)12104(−5)4(−1)10(−2)12(2)8{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910абв. ГДеєжзк

Номер слайду 8

Степінь з натуральним показником:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910а𝑎3∙𝑎2𝑏3∙𝑏5𝑎∙𝑎3∙𝑎4𝑎15∙𝑎12𝑎27∙𝑎13𝑎14∙𝑎16𝑎8∙𝑎∙𝑎7𝑎17∙𝑎16𝑎21∙𝑎17𝑎35∙𝑎17б𝑎9:𝑎3𝑎8:𝑎4𝑎12:𝑎3𝑎15:𝑎5𝑎25:𝑎5𝑎28:𝑎7𝑎24:𝑎12𝑎63:𝑎21𝑎48:𝑎3𝑎64:𝑎16в(𝑎3)2(𝑎7)4(𝑎8)7(𝑎9)2(𝑎2)7(𝑎9)7(𝑎8)9(𝑎11)5(𝑎15)3(𝑎12)4г𝑎3∙𝑎5:𝑎4𝑎6∙𝑎7:𝑎11𝑎22∙𝑎5:𝑎7𝑎17∙𝑎12:𝑎7𝑎25∙𝑎5:𝑎4𝑎8∙𝑎9:𝑎10𝑎16∙𝑎20:𝑎30𝑎18∙𝑎16:𝑎34𝑎7∙𝑎9:𝑎8𝑎8∙𝑎11:𝑎9д24∙5436∙(13)652∙22252∙42203∙53(102)2(23)2(32)2(12)5∙25(16)3∙33е(−35)2(−47)2(−23)4(−59)2(−25)3(−23)5(−78)2(−78)2(−1112)2(−13)5є(123)3(−213)2(214)3(−214)2(212)4(−112)5(312)2(−119)3(115)3(125)2ж4323643410555153538122724539327494806406854512333з25·23:2276·77:71138·37:34·45:4679·72:710125·128:121257·56:52212·211:232·24:2235·3:34к12·102(26)𝟐:23(22)𝟓:27(35)𝟐:38(43)𝟑:46(57)𝟑:519(52)𝟑:55(78)𝟐:716(202)𝟐:204(222)𝟑:226{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910абвгдеєжзк

Номер слайду 9

Дії з натуральними числами:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12345678910а9 + 1324 + 2036 + 6480 – 3248 -38126 + 74225 + 175318 – 200542 + 308892 – 92б218 - 118427 + 173692 + 308568 + 421000 – 3001000 – 550850 – 27872 + 128495 + 105683 + 117в11 ∙ 412 ∙ 314 ∙ 1215 ∙ 418 ∙ 721 ∙ 1532 ∙ 323 ∙ 316 ∙ 634 ∙ 2г81 ∙ 672 ∙ 548 ∙ 826 ∙ 635 ∙ 441 ∙ 754 ∙ 528 ∙ 774 ∙ 421 ∙ 9д52 ∙ 1037 ∙ 100218 ∙ 10302 ∙ 10304 ∙ 10086 ∙ 1000518 ∙ 10543 ∙ 100144 ∙ 100019 ∙ 100е42 ∙ 2051 ∙ 3027 ∙ 2081 ∙ 4034 ∙ 2030 ∙ 5340 ∙ 2560 ∙ 3170 ∙ 4380 ∙ 21є86 : 255 : 563 : 348 : 284 : 4100 : 577 : 799 : 365 : 560 : 5ж1100 : 1001200 : 2018000 : 1002530 : 1010800 : 10015000 : 10009800 : 107500 : 100280 : 20440 : 40з3 + 4∙ 59 + 11 : 1178 - 8 ∙ 422 + 8 ∙ 746 – 5 ∙ 429 + 3 ∙ 484 – 16 : 296 – 52 : 273 – 5 ∙ 648 + 26 :6к(27 + 13) ∙ 33 ∙(3 + 9) +(6 + 7) ∙25 ∙ (24 + 6) -1088 – 4 ∙ (5 + 7)968 + 2 ∙ (9 + 6)7 + 3∙ (19 -15)29 +(12 – 5)∙3(4 + 9) ∙36+31(86–46) ∙2 -54(42 +18) ∙5 - 100

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Вірю, не вірю…»1. Середини сторін опуклого чотирикутника є вершинами паралелограма.2. Сума кутів опуклого десятикутника дорівнює 1800◦.3. Точку перетину бісектрис трикутника називають центром мас трикутника.4. Бісектриси кутів прямокутника, який не є квадратом, перетинаючись, утворюють квадрат.5. Площа квадрата, побудованого на гіпотенузі прямокутного трикутника, дорівнює сумі площ квадратів, побудованих на катетах – так Піфагор сформулював і довів відому теорему, названо його ім’ям.6. Фалес Мілетський передбачив сонячне затемнення.7. Відрізок можна поділити на три рівні частини за допомогою циркуля і лінійки.8. Якщо трапеція описана навколо кола, то суми її протилежних кутів рівні.9. Катет прямокутного трикутника є середнім пропорційним висоти і проекції цього катета на гіпотенузу.10. Трикутник із сторонами 6,7 і 10 є прямокутним. 11. Евклід для назви відрізка, що сполучає протилежні вершини чотирикутника, зокрема прямокутника, використовував термін «діаметр».12. «Наскільки є малою ця гробниця, настільки великою є слава цього царя астрономії в галузі зірок» - напис на гробниці Піфагора.

Номер слайду 12

Таблиця відповідей:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}123456789101112+--++++---+-

Номер слайду 13

Алгоритм підготовки пленерного уроку:1. Перед плануванням пленерного уроку вчитель повинен поставити собі запитання: 1)чого я хочу досягнути? 2)що для цього мені необхідно зробити? 3) як досягти цієї мети?2. Визначитися із : 1) темою, метою уроку та очікуваними результатами; 2) місцем проведення уроку (подвір’я школи чи парк, тощо); 3) категорією задач, передбачених темою уроку, зміст яких відповідатиме місцю проведення уроку; 4)послідовністю розв’язування задач на уроці; 5) обладнанням необхідним для розв’язування задач (за винятком мобільних телефонів, комп’ютерної техніки).3. Розробити «Банк» задач, попередньо виконавши необхідні вимірювання та обчислення. Складені задачі перевірити на відповідність знанням і вмінням учнів щодо вікової категорії. За необхідності внести корективи.4. Продумати: 1) які завдання необхідні для актуалізації опорних знань учнів; 2) як підбити підсумки уроку (рефлексія).5. Сформувати план-конспект уроку та індивідуальні робочі зошити учнів, у яких навести опорний теоретичний матеріал (формули, схеми тощо), умови задач та виділити місця для їх розв’язання.6. Вдало провести урок.

Номер слайду 14

Особливості домашнього завдання. Домашнє завдання повинно передбачати вправи та задачі: Які мають відповідати темі проведеного уроку (можуть бути на повторення навчального матеріалу);Розв’язування яких зобов’язує учня перебувати прпосто неба;Умови в яких повинні бути наведені наприкінці робочого зошита учня та виділено місце для розв’язання.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Ребуси:

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Координатна площина

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Розшифруйте запис за допомогою таблиці.{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}1234567891011121фхцчшщьюя,.пропуск2їйклмнопрсту3абвгґдеєжзиі(2;3), (7;3), (10;3), (12;1), (5;2), (12;2), (3;2), (11;3), (1241), (6;2), (7;3), (5;2), (1;3), (12;1), (6;2), (1;3), (12;2), (3;2), (11;3), (11;1).

Номер слайду 22

Зодіакальні сузір’я

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Знайди помилку1) 13 – 2 · 4 = 11 · 4 = 442) 2 – 4(а – 4) = 2 – 3а – 12 3) 16 + 4 (а + 3) = 16 + 4а + 34) 15а + 9 – 7а = 17а5) 12,3 + 7,5 = 87,36)256+314=56107) 429·335=126458) 28 + 12 : 2 = 40 : 2 = 209) 24 – 11,3 = 13,3 

Номер слайду 27

Зібратись разом – це початок, Трудитись разом – це прогрес, А працювати разом – це успіх.

pptx
Додав(-ла)
Стрілець Віра
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
5 травня 2021
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку